eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów › Przedmiotem zamówienia objęte są trzy zadaniaI. Bieżące utrzymanie w czystości ulic na terenie miasta Żyrardowa II. Opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Żyrardowa. III. Opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów na terenie miasta Żyrar

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-14

Żyrardów: Przedmiotem zamówienia objęte są trzy zadania: I. Bieżące utrzymanie w czystości ulic na terenie miasta Żyrardowa II. Opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Żyrardowa. III. Opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów na terenie miasta Żyrardowa
Numer ogłoszenia: 250449 - 2007; data zamieszczenia: 14.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Żyrardów Wydział Gospodarki Komunalnej, Plac Jana Pawła II 1, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia objęte są trzy zadania: I. Bieżące utrzymanie w czystości ulic na terenie miasta Żyrardowa II. Opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Żyrardowa. III. Opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów na terenie miasta Żyrardowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia. Zadanie I. Bieżące utrzymanie w czystości ulic na terenie miasta obejmuje: -jednokrotne wiosenne oczyszczenie jezdni, chodników, opasek i zatok ogólnodostępnych po zimie z wywozem zanieczyszczeń na wysypisko w terminie do 31 marca danego roku, -bieżące mechaniczne oczyszczanie jezdni, chodników, opasek i zatok ogólnodostępnych (mechaniczne i ręczne) średnio 223 km bieżących jezdni w miesiącu, w okresie od 01 kwietnia do 30 listopada -jesienne oczyszczanie jezdni z opadłych liści z wywozem na wysypisko w okresie do 30 listopada, - powierzchniowe oczyszczanie kratek studzienek kanalizacji deszczowej każdorazowo po większych opadach deszczu, -usuwanie chwastów rosnących przy krawężnikach i chodnikach, -oczyszczanie jezdni po imprezach okolicznościowych i innych zdarzeniach średnio 4x w roku o długości średnio 5 km bieżących, -oczyszczanie jezdni z zanieczyszczeń po kolizjach drogowych lub innych zdarzeniach stosownie do potrzeb. -oczyszczanie nawierzchni ulic nowo oddanych do eksploatacji w okresie trwania umowy (średnio przyrost nawierzchni ulic o długości 2,5 km w roku) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia ujęty jest w kosztorysie ślepym stanowiącym integralną część SIWZ. Zadanie II Bieżące opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr2 do umowy obejmuje: -wywóz śmieci z koszy ulicznych wraz z bieżącym utrzymaniem czystości w ich sąsiedztwie -wywóz odpadów z koszy na psie odpady, -konserwację koszy ulicznych i na psie odpady: przegląd koszy, bieżącą naprawę drobnych uszkodzeń , wymiana uszkodzonych elementów koszy, utrzymanie koszy w czystości -opróżnianie nowo dostawionych koszy ulicznych i na psie odpady (łącznie średnio do 40 sztuk rocznie). -zbieranie z terenu Miasta padliny (ptaki i drobne gryzonie) do pojemników miejskich i przekazywanie jej po zapełnieniu pojemników, odbiorcy działającemu na zlecenie Miasta. Zadanie III Opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów obejmuje: - obsługę pojemników wraz z zagospodarowaniem surowców wtórnych zebranych w n/w 16 zestawach 3 pojemnikowych składających się z pojemników o pojemności 1,1m3 na: a) plastyk b) makulaturę, c) szkło zmieszane, z następującą częstotliwością ich opróżniania: - pojemniki na plastyk - 2 razy na tydzień w okresie od kwietnia do września - pojemniki na plastyk -1 raz na tydzień w okresie od stycznia do marca oraz od października do grudnia, - pojemniki na papier raz na dwa tygodnie w okresie od stycznia do marca oraz od października do grudnia -pojemniki na papier raz na tydzień w okresie od kwietnia do września -pojemniki na szkło zmieszane -raz w tygodniu, -utrzymanie porządku wokół opróżnianych pojemników, -w przypadku konieczności dodatkowego opróżnienia pojemników, Wykonawca niezwłocznie przystąpi do ich opróżnienia ( nie później jak w terminie 24 godzin od powiadomienia)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Oryginalny kod CPV: 90.31.53.00 - Usługi recyklingu Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferent do upływu terminu składania ofert, pod rygorem nieważności wnosi wadium w wysokości odpowiednio: dla zadania I- 12 200 zł dla zadania II - 2150 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział - złożyć ofertę wykonawcy którzy: 1. Nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i 2, 2. Posiadają odpowiedni sprzęt i uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, znajomość obsługi sprzętu oraz prawo jazdy odpowiedniej kategorii w zależności od rodzaju sprzętu, 3. Wykażą, że robotami usługowymi w zakresie objętym zamówieniem kierować będą osoby, posiadające odpowiednie doświadczenie zawodowe; 4. Wykażą, że z należytą starannością zrealizowali w ostatnich 3 latach tj. 2005 - 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie na roboty o podobnym zakresie rzeczowym i wartości porównywalnej z niniejszym zamówieniem. Za roboty o podobnym zakresie rzeczowym i wartości jak w niniejszym postępowaniu należy uznać roboty usługowe odpowiednio dla zadań (mechaniczne i ręczne) w zakresie: Zadanie I - bieżącego oczyszczania jezdni i chodników, Zadanie II- bieżącego opróżnia koszy ulicznych, wywozu odpadów oraz bieżącą ich konserwacją, Zadanie III-obsługi pojemników do selektywnej zbiórki odpadów wraz z zagospodarowaniem surowców wtórnych , o wartości równej co najmniej 80% ceny ofertowej dla poszczególnych zadań. 5 .Posiadają niezbędny sprzęt do realizacji zadań, w tym dla zadania: I- zamiatarkę mechaniczną przystosowaną do omiatania jezdni przy krawężnikach wraz z opaskami i zatokami, II- samochód ciężarowy przystosowany do transportu odpadów i koszy ulicznych, III -samochód ciężarowy z dźwigiem HDS. 6.Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000 zł dla realizacji zadania I 7. Posiadają polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę minimum dla: Zadania I- 200 000 zł; Zadania II- 50 000zł, Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły, spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów, które musi zawierać oferta dla potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków zamówienia oraz innych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego 1. Formularz oferty, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym odpowiednio załącznik nr 1a, 1b lub 1c do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, o prowadzeniu działalności gospodarczej w zakresie objętym tym zamówieniem, wystawionego lub potwierdzonego za zgodność ze stanem aktualnym wpisu nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust.1, pkt 9 ustawy - w przypadku składania oferty przez podmioty zbiorowe- wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z warunkiem określonym w punkcie 6.6 7. Informacja z właściwego dla wykonawcy banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której potwierdzona zostanie wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8. Pisemne oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 oraz że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 9.Wykaz zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3lat (zamówienia rozpoczęte po 02.01.2005r. i zakończone do 30.11.2007r.) odpowiadających swoim rodzajem i wartością zakresowi robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia (zgodnie z pkt. 6 ppkt 6.4 (zał. nr 3). 10. Opinie poprzednich zamawiających lub dokumenty potwierdzające, że roboty ujęte w ppkt.18. 9. zostały wykonane należycie. 11. Wykaz ewentualnych podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz zakresem wykonywanych przez nich czynności. 12. Wykaz pracowników nadzoru, zawierający opis posiadanych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu. 13. Wypełnione formularze kosztorysów ofertowych stanowiących załączniki do oferty. 14. Dowód wpłaty wadium. 15.Upoważnienie lub pełnomocnictwo do podpisania oferty( jeżeli jest ono wymagane. 16.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 18.2, 18.4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne , albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Natomiast w zakresie określonym w punkcie 18 ppkt 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby. 17. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 18 ppkt 18.2,18. 3, 18.4, 18.5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć wszystkie wymagane dokumenty wymienione w punkcie 18, ppkt. 18.2, 18.3, 18.4, 18.5, 18.8 odrębnie dla poszczególnych jednostek, natomiast pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 18 należy załączyć wspólnie dla podmiotów składających ofertę wspólną. W przypadku dokumentów wymaganych w ppkt 18.6 i 18.7 mogą one być złożone przez jedną, kilka, lub wszystkie jednostki występujące jako podmiot wspólny, pod warunkiem spełnienia wymogów określonych w pkt. 6 ppkt. 6.4). Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do przedłożenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów na żądanie zamawiającego. W przypadku dokumentów wymaganych w ppkt 18.6 i 18.7 mogą one być złożone przez jedną, kilka, lub wszystkie jednostki występujące jako podmiot wspólny, pod warunkiem spełnienia wymogów określonych w pkt. 6 ppkt. 6.4). Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do przedłożenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów na żądanie zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrardow.bipst.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żyrardowa, 96-300 Żyrardów, Plac Jana Pawła II, pok 41. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami oraz nr telefonu : Marek Zabłocki , (046) 855-15-22.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Żyrardowa, Plac Jana Pawła II nr 1, 96-300 Żyrardów, pok.41.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżące utrzymanie w czystości jezdni, chodników, opasek i zatok ogólnodostępnych na terenie miasta Żyrardowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie w czystości ulic na terenie miasta obejmuje: -jednokrotne wiosenne oczyszczenie jezdni, chodników, opasek i zatok ogólnodostępnych po zimie z wywozem zanieczyszczeń na wysypisko w terminie do 31 marca danego roku, -bieżące mechaniczne oczyszczanie jezdni, chodników, opasek i zatok ogólnodostępnych (mechaniczne i ręczne) średnio 223 km bieżących jezdni w miesiącu, w okresie od 01 kwietnia do 30 listopada -jesienne oczyszczanie jezdni z opadłych liści z wywozem na wysypisko w okresie do 30 listopada, - powierzchniowe oczyszczanie kratek studzienek kanalizacji deszczowej każdorazowo po większych opadach deszczu, -usuwanie chwastów rosnących przy krawężnikach i chodnikach, -oczyszczanie jezdni po imprezach okolicznościowych i innych zdarzeniach średnio 4x w roku o długości średnio 5 km bieżących, -oczyszczanie jezdni z zanieczyszczeń po kolizjach drogowych lub innych zdarzeniach stosownie do potrzeb. -oczyszczanie nawierzchni ulic nowo oddanych do eksploatacji w okresie trwania umowy (średnio przyrost nawierzchni ulic o długości 2,5 km w roku) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia ujęty jest w kosztorysie ślepym stanowiącym integralną część SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Żyrardowa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr2 do umowy obejmuje: -wywóz śmieci z koszy ulicznych wraz z bieżącym utrzymaniem czystości w ich sąsiedztwie -wywóz odpadów z koszy na psie odpady, -konserwację koszy ulicznych i na psie odpady: przegląd koszy, bieżącą naprawę drobnych uszkodzeń , wymiana uszkodzonych elementów koszy, utrzymanie koszy w czystości -opróżnianie nowo dostawionych koszy ulicznych i na psie odpady (łącznie średnio do 40 sztuk rocznie). -zbieranie z terenu Miasta padliny (ptaki i drobne gryzonie) do pojemników miejskich i przekazywanie jej po zapełnieniu pojemników, odbiorcy działającemu na zlecenie Miasta..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów na terenie miasta Żyrardowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów obejmuje: - obsługę pojemników wraz z zagospodarowaniem surowców wtórnych zebranych w n/w 16 zestawach 3 pojemnikowych składających się z pojemników o pojemności 1,1m3 na: a) plastyk b) makulaturę, c) szkło zmieszane, z następującą częstotliwością ich opróżniania: - pojemniki na plastyk - 2 razy na tydzień w okresie od kwietnia do września - pojemniki na plastyk -1 raz na tydzień w okresie od stycznia do marca oraz od października do grudnia, - pojemniki na papier raz na dwa tygodnie w okresie od stycznia do marca oraz od października do grudnia -pojemniki na papier raz na tydzień w okresie od kwietnia do września -pojemniki na szkło zmieszane -raz w tygodniu, -utrzymanie porządku wokół opróżnianych pojemników, -w przypadku konieczności dodatkowego opróżnienia pojemników, Wykonawca niezwłocznie przystąpi do ich opróżnienia ( nie później jak w terminie 24 godzin od powiadomienia).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.53.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.