Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-21
Gdańsk: sygn. akt 201/B/UU/2009 Prowadzenie gospodarki magazynowej materiałów drogowych rozbiórkowych wraz z ich transportem z miejsca ich dotychczasowego składowania do nowego miejsca magazynowania zlokalizowanego na terenie administracyjnym Miasta Gdańska
Zakres I - ul. Sandomierska 35, Zakres II - ul. Sztutowska 2
CPV 60000000-8 CPV 63120000-6
Numer ogłoszenia: 250359 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku , ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, faks 058 3416758.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: administracja samorządowa gminna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sygn. akt 201/B/UU/2009 Prowadzenie gospodarki magazynowej materiałów drogowych rozbiórkowych wraz z ich transportem z miejsca ich dotychczasowego składowania do nowego miejsca magazynowania zlokalizowanego na terenie administracyjnym Miasta Gdańska Zakres I - ul. Sandomierska 35, Zakres II - ul. Sztutowska 2 CPV 60000000-8 CPV 63120000-6.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie gospodarki magazynowej materiałów drogowych rozbiórkowych wraz z transportem z miejsca ich dotychczasowego składowania do nowego miejsca magazynowania zlokalizowanego na terenie administracyjnym Miasta Gdańska 1.Prowadzenie gospodarki magazynowej materiałów drogowych rozbiórkowych pochodzących z odzysku nadających się do ponownego wbudowania łącznie z ich magazynowaniem na powierzchni nie mniejszej niż 4000 m2 zlokalizowanej w granicach administracyjnych Miasta Gdańska ( dot. każdego z zakresów ). Dotychczasowe miejsce składowania materiałów: Zakres I - ul. Sandomierska 35, Zakres II - ul. Sztutowska 2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 63.12.00.00 - Usługi składowania i magazynowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium: zakres I - 3 300,00 zł, zakres II - 5 000,00 zł Zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W związku z powyższym nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie wpłaty pieniężnej dokonywanej w kasie Zamawiającego. Uwaga : Z treści gwarancji (poręczenia) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. Wadium dla Wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie (np. konsorcjum) może być wniesione przez jednego z nich. Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączony był dowód wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, iż warunki zostały spełnione, jeżeli: !) oświadczy, że spełnia warunki art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1, 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. SIWZ. 2) dysponuje utwardzonym, ogrodzonym, oświetlonym, dozorowanym całodobowo placem składowym o powierzchni minimum 4 tys. m2 na każdy z zakresów zlokalizowanym w granicach administracyjnych Miasta Gdańska. W przypadku składania oferty na dwa zakresy minimalna powierzchnia placu musi wynosić 8 tyś. m2 (w przypadku wykazania jednej lokalizacji)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunku opisanego w pkt III. 2) poprzez: ppkt 1 podpisanie oświadczenia - zał. SIWZ. Wymagania określone w pkt. III.1 SIWZ mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 będzie dotyczyć zakresu zamówienia jaki każdy z uczestników będzie wykonywał w ramach przedmiotu zamówienia. ppkt 2) wypełnienie załącznika: zakres I - zał. SIWZ, zakres II - zał. SIWZ - lokalizacja placu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać ww. warunki w sposób następujący : ppkt 1) wymagania określone ww. punkcie mają zastosowanie do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 będzie dotyczyć zakresu zamówienia jaki każdy z uczestników będzie wykonywał w ramach. przedmiotu zamówienia, ppkt 2) przynajmniej jeden z wykonawców musi spełnić ten warunek (w przypadku składania ofert częściowych). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty aktualny wypis z właściwego Rejestru lub Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z informacją o prowadzeniu działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2010 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiajacego: ZDiZ w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, bud. B, pok. nr 25 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres I - ul. Sandomierska 35.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie gospodarki magazynowej materiałów drogowych rozbiórkowych pochodzących z odzysku nadających się do ponownego wbudowania łącznie z ich magazynowaniem na powierzchni nie mniejszej niż 4000 m2 zlokalizowanej w granicach administracyjnych Miasta Gdańska.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 63.12.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres II - ul. Sztutowska 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie gospodarki magazynowej materiałów drogowych rozbiórkowych pochodzących z odzysku nadających się do ponownego wbudowania łącznie z ich magazynowaniem na powierzchni nie mniejszej niż 4000 m2 zlokalizowanej w granicach administracyjnych Miasta Gdańska.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 63.12.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Bocheńskie Błoto" - koszenie trzcinowiska na torfowisku.
- Wycinka odrośli drzew i krzewów oraz koszenie trzciny - rezerwat Kruszynek
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do tych badań - znak sprawy Adm 12/2024
- Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą nowego wyposażenia przeciwpożarowego na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów leczniczych, płynów i roztworów do infuzji
- Wynajem autokaru wraz z kierowcą w terminie 28.08-01.09.2024 r. na trasie Warszawa (Polska) - Praga (Czechy) - Warszawa (Polska)
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEPRAWY PROMOWEJ PRZEZ RZEKĘ ODRA W CIĄGU DW 421, PROMU I DOJAZDÓW DO PROMU OD KM 20+225 DO KM 20+255 I OD KM 20+300 DO KM 20+330 W M. GRZEGORZOWICE
- Kompleksowa spedycja towarów na zagraniczne wydarzenia targowo-wystawiennicze
- Opracowanie dokumentacji oraz translokacja zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Nadbrzezie na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie międzynarodowego transportu wystawy "Przyjemności katastematyczne" na potrzeby jej prezentacji w Polskim Pawilonie w Gwangju Biennale, w Korei Południowej
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.