eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hyżne › Budowa wodociągu ze SUW - etap VI oraz budowa kanalizacji sanitarnej - etap III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-21

Hyżne: Budowa wodociągu ze SUW - etap VI oraz budowa kanalizacji sanitarnej - etap III
Numer ogłoszenia: 250345 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Hyżne , Hyżne 103, 36-024 Hyżne, woj. podkarpackie, tel. 017 2295002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hyzne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wodociągu ze SUW - etap VI oraz budowa kanalizacji sanitarnej - etap III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót budowlanych: - budowa sieci wodociągowej w m. Dylągówka, Grzegorzówka, Hyżne i Wólka Hyżneńska - etap VI, wraz z przyłączami wodociągowymi (sieć: rury PE PEHD: fi. 110mm - 14 329 mb, fi. 160mm - 2 678 mb, fi. 225mm - 2525 mb; przyłącza: rury PE: fi. 32mm - 4 704,80 mb, fi. 40mm - 1 075,60 mb, fi. 50mm - 84,80 mb), - budowa Stacji Uzdatniania Wody z infrastrukturą, - budowa kanalizacji sanitarnej w m. Dylągówka i Hyżne - III etap wraz z przyłączami (kolektory: rury PVC: fi. 160mm - 467 mb, fi. 200mm - 7 871 mb, fi. 315 mm - 1 625 mb; przyłącza: rury PVC: fi. 160mm - 2 753 mb). Szczegółowy zakres i ilości robót przedstawia przedmiar robót, projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 100 000,00 zł , słownie: sto tysięcy złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.2.1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował jako generalny wykonawca co najmniej dwa zadania polegające na wykonaniu kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o długości minimum: 13,0 km (kolektory + przyłącza) oraz co najmniej dwa zadania polegające na wykonaniu wodociągu o długości minimum: 25,0 km (sieć+przyłącza) o okresie realizacji nie dłuższym niż dwa lata. Powyższe powinno być potwierdzone referencjami od Zamawiających. (W przypadku składania oferty przez konsorcjum, Zamawiający uzna spełnienie tego warunku tylko w przypadku gdy konsorcjum w takim składzie jak utworzone do niniejszego postępowania wykonało wspomniane wyżej minimum). 1.2.2. Wykonawca zapewni personel kierowniczy, który będzie realizował zamówienie, tj. kierownika budowy i kierowników robót branżowych posiadających uprawnienia budowlane i minimum 5 letni staż pracy na stanowisku kierowniczym w bezpośrednim wykonawstwie. Całkowite doświadczenie w latach należy liczyć od momentu uzyskania uprawnień budowlanych. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.3.1. Wykonawca wykaże sprzedaż produkcji budowlano - montażowej netto (usługi) za ostatnie 3 lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 3 mln zł w każdym roku. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca przedłoży bilans z rachunkiem wyników lub inny równoważny dokument. (W przypadku składania oferty przez konsorcjum warunek oceniany będzie łącznie dla całego konsorcjum, przy czym lider konsorcjum powinien wykazywać się sprzedażą produkcji budowlano-montażowej w wysokości minimum 1,5 mln zł. rocznie. 1.3.2 Wykonawca przedstawi polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 3 mln zł. (W przypadku składania oferty przez konsorcjum powinno ono spełniać ten warunek łącznie, a lider konsorcjum powinien wykazać się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 2 mln zł. 1.3.3. Wykonawca powinien wykazać dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości 3 mln zł. Wykonawca powinien przedłożyć oświadczenie z banku potwierdzające wysokość środków finansowych lub posiadanie zdolności kredytowej w wysokości 3 mln zł wyłącznie dla potrzeb niniejszego postępowania. (W przypadku składania oferty przez konsorcjum powinno spełniać ono ten warunek łącznie). 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 1.4.1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien spełniać postanowienia niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: 3.1 jest niezgodną z ustawą, 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych, 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny, 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile ten fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji. B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Wykaz o którym mowa w rozdziale V ppkt 1.2.1. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Dokumenty określone w rozdziale V pkt 1.3 ppkt. 1.3.1 do 1.3.3..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.hyzne.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Hyżne, 36-024 Hyżne 103.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Hyżne, 36-024 Hyżne 103 - Sekretariat, pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROW - oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej. Nazwa projektu: Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Hyżne. Budowa wodociągu ze SUW - etap VI i kanalizacji sanitarnej - etap III..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.