eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Opróżnianie koszy i sprzątanie przystanków na terenie miasta Gliwice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-17

Gliwice: Opróżnianie koszy i sprzątanie przystanków na terenie miasta Gliwice
Numer ogłoszenia: 25024 - 2013; data zamieszczenia: 17.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 513714 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gliwice, Wydział Przedsięwzięć Gospodarczych i Usług Komunalnych, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 238 54 21, faks +48 032 2385421.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opróżnianie koszy i sprzątanie przystanków na terenie miasta Gliwice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest przy podziale na części. Każdej z czterech części odpowiada jeden spośród czterech rejonów. Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia (na obsługę jednego wybranego rejonu). 2. Każdy z Wykonawców wyposaży swój rejon w określoną liczbę wolnostojących betonowych koszy o minimalnej poj. 40l. W przypadku rejonu nr 3 Wykonawca powinien uwzględnić w ogólnej liczbie wolnostojących koszy przypadających na ten rejon 7 koszy metalowych o poj. 40l dających się trwale zamontować do barierki. Łączną liczbę koszy dla danego rejonu i dokładne rozmieszczenie opisuje załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca umieści je we wskazanych przez Zamawiającego miejscach (kosze na przystankach zapewni Zamawiający). 3. Wszystkie kosze muszą być oznakowane za pomocą logo wskazującego na Wykonawcę, wraz z numerem telefonu pod który należy zgłaszać interwencje. 4. Wykonawca zapewni punkt dyspozytorski wyposażony w telefon (czynny całą dobę, także w dni ustawowo wolne od pracy) oraz faks, jak również stałe łącze internetowe, umożliwiające kontakt z Zamawiającym oraz ze służbami miejskimi za pośrednictwem poczty elektronicznej przez 24 godziny na dobę. 5. Wykonawca codziennie na bieżąco sprawdzać będzie pocztę elektroniczną, co najmniej cztery razy w ciągu doby. 6. Wykonawca utrzymywał będzie stałą liczbę koszy, o której mowa w załączniku nr 1 do SIWZ. W razie zniszczenia lub kradzieży uzupełni brakujące kosze w ciągu 48 godzin od zgłoszenia, a zniszczony kosz usunie - również w tym terminie. 7. Zamawiający może w trakcie trwania umowy skorzystać z prawa opcji tj. zażądać od Wykonawcy zwiększenia liczby koszy w danym rejonie oraz zwiększyć liczbę przystanków objętych sprzątaniem. Łączna liczba dodatkowych koszy i przystanków w rejonie, dodawanych w ramach prawa opcji, nie może przekroczyć w odniesieniu do koszy 30 sztuk, w odniesieniu do przystanków 15 szt. w ciągu trwania umowy. W takiej sytuacji, wynagrodzenie miesięczne Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy, zostanie adekwatnie zwiększone. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji koszy w ramach rejonu. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca w ciągu 48 godzin przeniesie kosz we wskazane miejsce. 9. Usługą sprzątania objęte są wszystkie przystanki autobusowe na terenie danego rejonu, o których mowa w załączniku nr 1 do SIWZ. 10. Poprzez sprzątanie przystanku należy rozumieć: opróżnienie koszy na przystanku, pozamiatanie przystanku i usunięcie odpadów komunalnych z terenu znajdującego sie w bezpośrednim sąsiedztwie przystanku tj. do 15 m w każdą stronę licząc od słupka lub pionowej osi wiaty. W okresie wzrostu roślin należy również usunąć chwasty znajdujące się w obrębie wiaty, lub w przypadku jej braku w obrębie 5 m od słupka przystankowego. 11. W przypadku koszy wolnostojących poprzez opróżnienie kosza należy rozumieć również usunięcie odpadów z terenu znajdującego się w promieniu 5 m od kosza. 12. Po zakończeniu okresu umowy, Wykonawca zabierze wszystkie dostarczone przez siebie kosze w terminie 2 dni od zakończenia umowy. 13. Przystanki powinny być sprzątane codziennie w godzinach od 21.00 do 7.00 rano, również w dni ustawowo wolne od pracy, w tym niedziele. 14. Przystanki wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ powinny być sprzątane dwa razy w ciągu doby tj. w godz. 21.00 - 7.00 rano oraz 16.00 - 17.00, również w dni ustawowo wolne od pracy. 15. Kosze wolnostojące powinny być opróżniane codziennie w godz. od 21.00 do 7.00 rano, również w dni ustawowo wolne od pracy, w tym niedziele. 16. Cena oferowana powinna zawierać zapłatę dla Wykonawcy za tzw. gotowość do ciągłego świadczenia usługi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia Wykonawcy w trakcie trwania umowy interwencyjnego posprzątania przystanku lub opróżnienia kosza. W takiej sytuacji, działając na wyraźne polecenie Zamawiającego, Wykonawca interwencyjnie wykona zleconą czynność, a jego wynagrodzenie miesięczne zostanie adekwatnie zwiększone. 17. Zamawiający przeprowadzał będzie wyrywkowe kontrole. Raz w tygodniu kontrola powinna być przeprowadzona w obecności przedstawiciela Wykonawcy. 18. W razie stwierdzenia, że usługa nie została wykonana należycie (np. przystanek nie został posprzątany, roślinność nie została usunięta, kosz nie został opróżniony, wokół kosza zalegają odpady, brakujące kosze nie zostały uzupełnione, nie usunięto zniszczonego kosza, kosz nie został przeniesiony we wskazane miejsce) Wykonawca zostanie każdorazowo obciążony karą, o której mowa w § 11ust.1 pkt a) umowy, w odniesieniu do każdego z koszy lub przystanków. 19. Wykonawca posadowi wszystkie kosze, o których mowa w załączniku nr 1 do SIWZ w dniach 1-3.04.2013 roku. W razie stwierdzenia, że wyżej wymienione kosze nie zostały rozstawione w terminie (wada w wykonaniu przedmiotu umowy) Zamawiający zastosuje karę, o której mowa w § 11 ust. 1 pkt b) umowy, w odniesieniu do każdego z koszy, za każdy dzień opóźnienia. 20. Dokładna lokalizacja koszy wolnostojących, o których mowa w załączniku nr 1 do SIWZ zostanie ustalona z wybranym w drodze przetargu Wykonawcą..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Opróżnienie koszy i sprzątanie przystanków na terenie miasta Gliwice - rejon nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Remondis Gliwice Sp. z o.o., ul. Kaszubska 2, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 185225,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 115299,85

  • Oferta z najniższą ceną: 115299,85 / Oferta z najwyższą ceną: 158260,35

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Opróżnianie koszy i sprzątanie przystanków na terenie miasta Gliwice - rejon nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Remondis Tarnowskie Góry Sp. z o.o., ul. Nakielska 1-3, 44-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 185225,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97674,00

  • Oferta z najniższą ceną: 97674,00 / Oferta z najwyższą ceną: 136826,82

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Opróżnianie koszy i sprzątanie przystanków na terenie miasta Gliwice - rejon nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe Bogumił Fałkowski, ul. Krasińskiego 82u/17, 74-101 Gryfino, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 185225,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 92480,05

  • Oferta z najniższą ceną: 92480,05 / Oferta z najwyższą ceną: 131071,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Opróżnianie koszy i sprzątanie przystanków na terenie miasta Gliwice - rejon nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spectrum Silesia Service Sp. z o.o., ul. A. Krzywoń 16, 41-922 Radzionków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 185225,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 107189,55

  • Oferta z najniższą ceną: 107189,55 / Oferta z najwyższą ceną: 129600,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.