eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieraków › Udzielenie zamówienia, których przedmiotem jest zakup usług związanych z dozorowaniem obiektów, prac gospodarczych, palenie w piecu c.o. oraz prace pielęgnacyjne na placu przy siedzibie Nadleśnictwa Sieraków w 2009 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-25

Sieraków: Udzielenie zamówienia, których przedmiotem jest zakup usług związanych z dozorowaniem obiektów, prac gospodarczych, palenie w piecu c.o. oraz prace pielęgnacyjne na placu przy siedzibie Nadleśnictwa Sieraków w 2009 r.
Numer ogłoszenia: 250222 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Sieraków , Bucharzewo 8, 64-410 Sieraków, woj. wielkopolskie, tel. 061 2952065, faks 061 2952065.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie zamówienia, których przedmiotem jest zakup usług związanych z dozorowaniem obiektów, prac gospodarczych, palenie w piecu c.o. oraz prace pielęgnacyjne na placu przy siedzibie Nadleśnictwa Sieraków w 2009 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOZOROWANIE OBIETKÓW PRAC GOSPODARCZYCH, PALENIE W PIECU C.O. - Stróżowanie w dni robocze od 22.00 do 7.00, w soboty i niedziele oraz święta i dni wolne od pracy przez całą dobę z wyłączeniem godzin dyżurów p.poż w Nadleśnictwie (od 15.03-31.10 w godz. 9.00-20.00), - prace gospodarcze- w dni robocze wg potrzeb, - utrzymanie estetyki i porządku przy Nadleśnictwie poprzez -codzienne zamiatanie chodników i parkingu, -pielęgnowanie roślin i krzewów przy siedzibie Nadleśnictwa (podlewanie, przycinanie, usuwanie chwastów i spulchnianie gleby), -usuwanie kretowin, -pielęgnację trawników polegającą na koszeniu i wywożeniu trawy poza teren siedziby Nadleśnictwa, nawożeniu i podlewaniu jej wg potrzeb, -zgrabianie liści, - w okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie piaskiem. - palenie w piecu c.o.: - w okresie grzewczym palenie w piecu centralnego ogrzewania i utrzymanie wymaganej temperatury w pomieszczeniach, - przygotowanie drewna do opalania pomieszczeń (pocięcie, łupanie, ułożenie na terenie siedziby Nadleśnictwa- w ilości około 150 mp) - czyszczenie pieca centralnego ogrzewania. PRACE PIELĘGNACYJNE NA PLACU EDUKACYJNYM: -prace pielęgnacyjne od 15.03. do 31.10.2009r, -utrzymanie estetyki i porządku na placu przy Nadleśnictwie poprzez -koszenie trawy (powierzchnia ok. 0,6 ha), -utrzymanie czystości ścieżek (np. oprysk, pielenie), -pielęgnowanie roślin i krzewów (podlewanie, przycinanie, spulchnianie gleby), -usuwanie chwastów (typy siedliskowe lasu), -usuwanie kretowin, -pielęgnację trawników polegającą na koszeniu i wywożeniu trawy poza teren siedziby Nadleśnictwa, nawożeniu i podlewaniu jej wg potrzeb, -zgrabianie liści, -opróżnianie koszy, -przygotowanie ogniska w przypadku korzystania z wiaty przez grupę, -utrzymanie czystości tablic edukacyjnych w tym tabliczek brajlowskich..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium (zgodnie z art. 45 ust.4) o wartości: 1 800 zł (sł. jeden tysiąc osiemset złotych 0/100) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych -poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z póź. zm.)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 10 000 zł (sł. dziesięć tysięcy zł 00/100).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1.1.formularz ofertowy - załącznik nr 3 1.2.koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem, 1.3.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 1.4.dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 1.5.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.6.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 1.7.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zale?ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wy?stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;, 1.8.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http;//www.sierakow.lasypanstwowe.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http;//www.sierakow.lasypanstwowe.poznan.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 09:30, miejsce: sekretariat siedziba Nadleśnictwa Sieraków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.