Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-13
Siedlce: Sadzenie drzew na terenie miasta Siedlce w roku 2010
Numer ogłoszenia: 250135 - 2010; data zamieszczenia: 13.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce , Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, faks 025 6430718.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sadzenie drzew na terenie miasta Siedlce w roku 2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest posadzenie 69 drzew na terenie Miasta Siedlce w roku 2010. 1.1. Zakres prac obejmuje: -usuniecie pniaków po ściętych drzewach, średnica od 30 do 80 cm - 21 sztuk; -wymiana gleby, 0,4 do 0,5 m3 - 69 sztuk; -wywóz wytworzonych odpadów (pniaki, gruz, ziemia i inne); -montaż systemów nawadniających - 25 sztuk; -montaż systemów antykompresyjnych - 20 sztuk; -montaż ekranów przeciwkorzeniowych zabezpieczających infrastrukturę podziemną - 38 sztuk; -zastosowanie preparatu zawierającego zarodniki Trichoderma harzianum oraz nawozów mineralno-organicznych przyspieszających wzrost korzeni - 69 sztuk; -montaż metalowych osłon pionowych - 20 kompletów po 2 sztuki; -zabezpieczenie drzewek 3 palikami wzmocnionymi poprzeczkami - 69 sztuk; -wysypanie tzw. misek wokół drzew tłuczniem i grysem - 20 sztuk; -wysypanie tzw. misek wokół drzew zrębkami lub korą - 49 sztuk; -w razie konieczności rozbiórka i odtworzenie fragmentów chodnika; -przechowanie drzewek od dostawy do wysadzenia, termin dostawy do uzgodnienia - nie później niż 30 września 2010 r. II. Materiał sadzeniowy (dostarcza Zamawiający): 1) gatunki: wiąz holenderski Wredei, jawor, dąb szypułkowy, wiąz górski, brzoza brodawkowata, klon polny Queen Elizabeth; 2) sadzonki: - doniczkowane - pojemniki C 50, C 69, C 100; - wysokość - 2,5 do 4 m; - obwód na wys. 1 m - 8 do 18 cm. 3) pochodzenie - szkółka Grąbczewscy. III. Osłony pionowe (dostarcza Zamawiający): -dwa elementy z rury stalowej o średnicy 1,25 cala w kształcie odwróconej litery U, -wymiary: wysokość - ok. 1,7 m (część nadziemna - ok. 1,2 m, część podziemna - ok. 0,5 m), szerokość - ok. 0,8 m, -montaż pomiędzy elementami systemu antykompresyjnego, bez betonowania. IV. Inne materiały (dostarcza Wykonawca): 1) mieszanka glebowa: gleba rodzima - 50 %, ziemia ogrodnicza - 50 %, keramzyt (frakcja 4-10 mm) - 55 l na jedno drzewko; 2) system nawadniający, np. ROOTRAIN firmy GCL lub podobny, dwie pętle: I - wokół bryły korzeniowej, na jednej-drugiej do dwóch-trzecich jej wysokości, rura o średnicy minimum 35 mm, II - po obwodzie miejsca sadzenia, na głębokości poniżej podstawy bryły korzeniowej, rura o średnicy minimum 60 mm; 3) system antykompresyjny (zabezpieczający glebę przed ubijaniem): -wypełnienie całej przestrzeni sadzenia (wymiana gleby) elementami typu Rootcell firmy GCL lub podobnymi, -przykrycie elementów antykompresyjnych wzmocnioną geowłókniną typu TwinGeo firmy GCL lub podobną; 4) ekrany przeciwkorzeniowe typu REROOT 2000 (grubość 1,5 mm, szerokość 1 m) firmy GCL lub podobne; 5) nawozy mineralno-organiczne przyspieszające wzrost korzeni, np. VIVIFOS firmy DCM lub podobne oraz preparat zawierający zarodniki Trichoderma harzianum (dawki zgodne z zaleceniami producenta); 6) paliki: średnica min. 5 cm, wysokości min. 2 m; paliki i poprzeczki zabezpieczone środkiem grzybobójczym; 7) tłuczeń i grys: -warstwa grubości ok. 10 cm wyspana na elementy antykompresyjne, wyrównana do powierzchni, powierzchnia ok. 1 m2 na każde drzewko, -różnokolorowe, ozdobne, -tłuczeń grubość ok. 5 cm, -grys grubość do 1 cm. 8) kora lub zrębki: grubość warstwy min 5 cm, powierzchnia ok. 0,3 m2 (średnica ok. 0,6 m). V. Miejsca sadzenia: 1) miski w chodnikach - 20 szt. (ul. Piłsudskiego, ul. Biskupa Ignacego Świrskiego, ul. Wojska Polskiego) 2) pasy zieleni ulicznej - 41 szt. (ul. Armii Krajowej, ul. 3 Maja, ul. księdza Jerzego Popiełuszki, ul. 10 Lutego); 3) skwer - 8 szt. (rondo księdza Alfreda Hoffmana)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.16.00 - Sadzenie drzew 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 22.09.2010 r. do godz. 08.45 wnieść wadium w wysokości: 420,00 zł (słownie: czterysta dwadzieścia złotych). Wadium może być wniesione w: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na konto Urzędu Miasta ING Bank Śląski S.A. 06 1050 1953 1000 0023 4839 7999, Urząd Miasta Siedlce Skwer Niepodległości 2, z dopiskiem Sadzenie drzew na terenie miasta Siedlce w roku 2010. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) wykażą, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tj. co najmniej 3 usługi sadzenia drzew o wartości nie mniejszej niż 30000,00 zł każda w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Zamawiający oceniał będzie spełnianie ww. warunku udziału w postępowaniu w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty, w których Wykonawca wykaże, że spełnia ww. wymogi Zamawiającego. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie wykażą spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu oraz nie wykażą braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do uzupełnienia dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) dysponują narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do realizacji zamówienia, w tym: - ciągnik rolniczy z przyczepą lub samochód dostawczy o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t przystosowany do przewozu ładunków - 1 szt. - narzędzia ręczne do prac ziemnych, - powierzchnia magazynowa do przechowania sadzonek - min. 30 m2. Zamawiający oceniał będzie spełnianie ww. warunku udziału w postępowaniu w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty, w których Wykonawca wykaże, że spełnia ww. wymogi Zamawiającego. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie wykażą spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu oraz nie wykażą braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do uzupełnienia dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia. Wymagana jest co najmniej 1 osoba posiadająca minimum średnie wykształcenie o kierunku ogrodniczym lub leśnym lub rolniczym, Zamawiający oceniał będzie spełnianie ww. warunku udziału w postępowaniu w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty, w których Wykonawca wykaże, że spełnia ww. wymogi Zamawiającego. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie wykażą spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu oraz nie wykażą braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do uzupełnienia dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) są ubezpieczeni w dniu otwarcia oferty od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł; Zamawiający oceniał będzie spełnianie ww. warunku udziału w postępowaniu w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty, w których Wykonawca wykaże, że spełnia ww. wymogi Zamawiającego. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie wykażą spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu oraz nie wykażą braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do uzupełnienia dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie robót objętych niniejszą umową w wyznaczonym terminie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siedlce, 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2, pok. nr 3, (cena: 3,48 zł brutto + koszt przesyłki).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2010 godzina 08:45, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Siedlce, pokój Nr 30, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa medycznych środków materiałowych i produktów farmaceutycznych w zakresie zabezpieczenia działalności bieżącej na rzecz 28 WOG oraz jednostek i instytucji będących na jego zaopatrzeniu w 2024r.
- GRUPOWE UBEZPIECZENIE OD NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW STUDENTÓW JEDNOLITYCH STUDIÓW MAGISTERSKICH, STUDIÓW PIERWSZEGO, DRUGIEGO I TRZECIEGO STOPNIA ORAZ DOKTORANTÓW
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3617W na odcinku Golice - Golice-Kolonia
- Modernizacja sufitu podwieszonego Auli Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu w Siedlcach zlokalizowanego przy ul. Żytniej 39 w Siedlcach według formuły zaprojektuj i wybuduj
- Wyk. przeg. i kons., serw. bież., napr. i usu. awarii urz. bram i drzwi przes., gar., szlab. wjaz., br. obr. i zapór antyter. znajdujących się na ter. komp. wojs. będących na zaop. 28 WOG w Siedlcach
- Przebudowa ulicy Południowej w miejscowości Żelków - Kolonia, Gmina Siedlce
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZRĘBKOWANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI W POSTACI GAŁĘZI DRZEW I KRZEWÓW
- Odbiór odpadów z terenów komunalnych
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych w granicach administracyjnych Gminy Zawady"
- Rozbudowa cmentarza komunalnego Cmentarz Centralny "Srebrzysko" w formule "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zamierzenia budowlanego i realizacja robót Etapu I
- Remont dachu Domu Parafialnego w Łubiu przy ul. 1 Maja 35
- Usługa odbierania i transportu odpadów komunalnych z posesji, zlokalizowanych na terenie Gminy Bralin
więcej: Sadzenie drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.