eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych i przetworzonych sprawa nr 613/2007

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-13

Gdynia: Sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych i przetworzonych sprawa nr 613/2007
Numer ogłoszenia: 250095 - 2007; data zamieszczenia: 13.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1479, ul. Strażacka 2-8, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6265076, fax 058 6261480.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1mps.mw.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych i przetworzonych sprawa nr 613/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych i przetworzonych: 1. Ziemniaki (01112100-6, PN-75/R-74450) - kg 60000; 2. Marchew (01121112-9, PN-84/R-75358) - kg 3500; 3. Buraki ćwikłowe (01121111-9, PN-72/R-75360) - kg 2200; 4. Por( 01121300-4, PN-R-75521) - kg 1600; 5. Seler (01121120-8, PN-R-75371) - kg 1500; 6. Pietruszka(korzeń) (01121300-4, PN-R-75370) - kg 800; 7. Kapusta św. (01121410-8, PN-72/R-75368)- kg 4000 8. Kapusta kiszona 10 kg (15331142-4, PN-72/R-77700) - kg 3200; 9. Ogórki kiszone 5 kg (15331000-7, PN-A-77701) - kg 1800; 10. Cebula (01121113-6, PN-87/R-75357) - kg 3800; 11. Jabłka (01131321-0, PN-84/R-75024)- kg 6200; 12. Czosnek (01121300-4, PN-R-75518) - Kg 60; 13. Kapusta czerwona (01121410-8, PN-72/R-75368)- Kg 800; 14. Ogórek św. (01121270-4, PN-85/R-75359) - Kg 1300; 15. Pomidor (01121240-5, PN-91/R75368) - kg 1600; 16. Sałata (01121310-7, PN-R-75522) - kg 500; 17. Pieczarki upr. (01121260-1, PN-75/R-75078)- kg 500; 18. Natka pietruszki (01121300-4, PN-R-75381) - kg 180; 19. Kalafior (01121420-1, PN-72/R-75361) - kg 800; 20. Fasolka szparagowa (01121212-0, PN-77/R-75762)- kg 250; 21. Szczypiorek (01121300-4, PN-R-75381)- kg 60; 22. Rzodkiewka (01121120-8, PN-R-75543) - kg 60; 23. Koper (01121300-4, PN-R-75380) - kg 50; 24. Botwina (01121111-2, PN-R-75381) - kg 100; 25. Truskawki (01131313-1, PN-R-75535)- kg 300; 26. Czereśnie (01131330-6, PN-72/R-75027)- kg 300; 27. Śliwki (01131334-4, PN-73/R-75026) - kg 400

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00 - 01.10.00.00 Oryginalny kod CPV: 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone Oryginalny kod CPV: 15.33.00.00 - Owoce i warzywa Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy -zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych): a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Przez ocenę dokumentów należy rozumieć ich badanie w zakresie ustalonym przez prawo, tj. przeprowadzenie analizy w kontekście: czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo -nie później niż-, czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy załączona kserokopia została potwierdzona /za zgodność z oryginałem/ przez osoby uprawnione itp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia powyższych warunków należy wraz z ofertą dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków w US oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne w ZUS czy KRUS. d) Oświadczenie o posiadaniu przez zakład specjalistycznych pojazdów do przewozu warzyw i owoców wraz z wykazem samochodów przeznaczonych do przewozu (marka, typ, numer rejestracyjny), oryginałem lub kserokopią poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnych zaświadczeń (decyzji) Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu pojazdów samochodowych do przewozu warzyw i owoców. e) Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnej decyzji Powiatowego Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu do produkcji lub obrotu określającą rodzaj i zakres działalności, w tym rodzaju produktów pochodzenia zwierzęcego, którego mają być produkowane w tym zakładzie (art. 20 ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego Dz. U. z 2005 r. Nr 17 poz. 127) lub decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o dopuszczeniu zakładu do produkcji i jego kwalifikacji do handlu lub na rynek krajowy (art. 10 ust. 5 i 7 pkt. a, b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o wymogach weterynaryjnych dla produktów pochodzenia zwierzęcego - Dz. U. z 2004r. Nr 33, poz. 288 z póź. zm.), a w przypadku organu kontroli żywności sprawującego nadzór jakim jest Państwowa Inspekcja Sanitarna decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego wydaną zakładowi (art.27 ust. 2 w powiązaniu z art. 3 ust. 10 ustawy z dnia 11 maja 2001 o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia - tj. Dz. U. z 2005r. Nr 32, poz. 265 z póź. zm.) lub decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzania do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, nieobjętych urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, określającą rodzaj i zakres działalności (art. 61 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz. U. Nr 171, poz. 1225). Zamawiający nie dopuszcza do udziału w postępowaniu o udzielenie w/w zamówienia publicznego wykonawców zakwalifikowanych przez cywilne organa urzędowej kontroli (Państwowa Inspekcja Sanitarna), do sprzedaży bezpośredniej, do działalności marginalnej, lokalnej i ograniczonej. UWAGA!!!! Punkt nr b,d i e nie dotyczy rolników indywidualnych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1mps.mw.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1479 ul. Strażacka 2-8 81-912 Gdynia pok. 11 w godz. 7.30 -15.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria JW 1479 II piętro ul. Strażacka 2-8 81-912 Gdynia w godz.7.30 - 11.00 lub 13.00 - 15.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.