To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-13
Wińsko: Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Publicznego Gimnazjum im.Jana Pawła II w Wińsku w roku szkolnym 2010/2011
Numer ogłoszenia: 249941 - 2010; data zamieszczenia: 13.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217987 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II, ul. Nowa 2, 56-160 Wińsko, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3898337, faks 0-71 3898337.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Publicznego Gimnazjum im.Jana Pawła II w Wińsku w roku szkolnym 2010/2011.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 9 pakietów z możliwością składania ofert na poszczególne pakiety. Pakiet Nr 1 - jaja Pakiet Nr 2 - produkty mleczarskie Pakiet Nr 3 - produkty przemiału ziarna, skrobi i produkty skrobiowe Pakiet Nr 4 - pieczywo tostowe i wyroby piekarskie Pakiet Nr 5 - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Pakiet Nr 6 - owoce warzywa i podobne produkty Pakiet Nr 7 - przyprawy makarony i herbaty Pakiet Nr 8 - mrożonki Pakiet Nr 9 - pozostałe art. żywnościowe 15240000-2) Zamówienie obejmuje dostarczenie produktów wymienionych w poszczególnych pakietach do stołówki Publicznego Gimnazjum w Wińsku na koszt Wykonawcy zadania w terminach oraz ilościach określonych przez Zamawiającego. Wykonawca będzie dostarczał artykuły spożywcze będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze składanymi zamówieniami. Szczegółowy opis i ilości produktów żywnościowych będących przedmiotem zamówienia, zawiera Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Podane w formularzu cenowym ilości produktów żywnościowych określają przewidywane zapotrzebowanie stołówki Publicznego Gimnazjum w Wińsku na w/w produkty w okresie trwania umowy. Zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy, że złoży zamówienie sumaryczne (w pełnym wymiarze), jest to uzależnione od zapotrzebowania, jakie będzie istniało w okresie realizacji umowy. Każdy artykuł spożywczy musi posiadać fabryczne jednostkowe opakowanie. Wykonawca zapewni, że dostarczone artykuły spożywcze będą należytej jakości oraz że będą dostarczone w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu. Zgodnie z art.26 ust.3 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych na wskazane asortymenty stanowiące przedmiot zamówienia, tj. produktów innych producentów niż wymienione w dokumentach z zastrzeżeniem, by ich minimalne parametry jakościowe nie były gorsze niż parametry i cechy wskazanych produktów. Zaoferowany produkt równoważny należy opisać w zał.nr.6 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający wymaga aby każda pozycja w Formularzu cenowym (poszczególnych pakietów) była wypełniona, nie wypełnienie przez wykonawcę jakiejkolwiek z pozycji w wybranym pakiecie spowoduje odrzucenie oferty tego Wykonawcy w zakresie tegoż pakietu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00 - Jaja 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.82.10.00 - Pieczywo tostowe i wyroby piekarskie 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.85.00.00 - Produkty z ciasta makaronowego 15.86.30.00 - Herbata 15.41.22.00 - Tłuszcze roślinne 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.24.00.00 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CZESŁAW KACZAN ZAKŁAD HANDLU I USŁUG "KAMA"
jakie przetargi wygrała firma
CZESŁAW KACZAN ZAKŁAD HANDLU I USŁUG "KAMA"
- Zakład Handlu i Usług KAMA mgr Czesław Kaczan, Łaszczyn 26A, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1740,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1792,20
Oferta z najniższą ceną: 1792,20 / Oferta z najwyższą ceną: 2533,80
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA " MAGNUM " NIEDBAŁA ANDRZEJ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA " MAGNUM " NIEDBAŁA ANDRZEJ
- Firma handlowo-Usługowa MAGNUM, ul. Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31630,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28783,54
Oferta z najniższą ceną: 28783,54 / Oferta z najwyższą ceną: 33753,58
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA " MAGNUM " NIEDBAŁA ANDRZEJ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA " MAGNUM " NIEDBAŁA ANDRZEJ
- Firma Handlowo- Usługowa MAGNUM, ul. Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5600,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4483,83
Oferta z najniższą ceną: 4483,83 / Oferta z najwyższą ceną: 5669,19
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CZESŁAW KACZAN ZAKŁAD HANDLU I USŁUG "KAMA"
jakie przetargi wygrała firma
CZESŁAW KACZAN ZAKŁAD HANDLU I USŁUG "KAMA"
- Zakład Handlu i Usług KAMA mgr Czesław Kaczan, Łaszczyn 26A, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19188,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19839,94
Oferta z najniższą ceną: 19839,94 / Oferta z najwyższą ceną: 19839,94
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowo-Produkcyjna PODOLSKI, Lutomek 18, 64-410 Sieraków Wlkp., kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48863,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48731,31
Oferta z najniższą ceną: 48731,31 / Oferta z najwyższą ceną: 48731,31
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Żywność Polska Sp. z o.o, ul. Giełdowa 12, 52-438 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57641,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 62432,01
Oferta z najniższą ceną: 62432,01 / Oferta z najwyższą ceną: 62432,01
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Handlu i Usług KAMA mgr Czesław Kaczan, Łaszczyn 26A, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38501,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42345,02
Oferta z najniższą ceną: 42345,02 / Oferta z najwyższą ceną: 42345,02
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Handlu i Usług KAMA mgr Czesław Kaczan, Łaszczyn 26A, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35157,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40993,80
Oferta z najniższą ceną: 40993,80 / Oferta z najwyższą ceną: 40993,80
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Handlu i Usług KAMA mgr Czesław Kaczan, Łaszczyn 26A, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45142,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48643,74
Oferta z najniższą ceną: 48643,74 / Oferta z najwyższą ceną: 48643,74
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI WIŃSKO
więcej: przetargi WIŃSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym (Przedszkole) w Żółwinie.
- Sukcesywne dostawy w II półroczu 2024 r. artykułów spożywczych do Przedszkola nr 376 mieszczącego się w Warszawie, przy ulicy Admiralskiej 17
- Sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców oraz jaj do 5 placówek oświatowych w okresie od VII do XII 2024 r. na terenie miasta Nidzica
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 13 przy ul. Rubinowej 16a w Gliwicach
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Zespołu Szkół w Lubominie w okresie od 1 września do 31 grudnia 2024 roku
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.