eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usługi transportu sanitarnego wraz z opieką medyczną. (Sprawa nr01/2015)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-04

Łódź: Świadczenie usługi transportu sanitarnego wraz z opieką medyczną. (Sprawa nr: 01/2015)
Numer ogłoszenia: 24990 - 2015; data zamieszczenia: 04.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 7054 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: III Szpital Miejski im. dr Karola Jonschera, ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6761790, faks 42 6761785.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi transportu sanitarnego wraz z opieką medyczną. (Sprawa nr: 01/2015).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportu sanitarnego wraz z opieką medyczną dla III Szpitala Miejskiego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi (ul. Milionowa 14, ul. Przyrodnicza 7/9, ul. Lecznicza 6 i ul. Zarzewska 56/58) w zakresie: 1) przewozu pacjentów wymagających konsultacji lekarza specjalisty bądź wykonania badania diagnostycznego w innym zakładzie opieki zdrowotnej; 2) przewozu pacjentów do innego zakładu opieki zdrowotnej w celu kontynuowania leczenia; 3) innych zleconych przewozów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Rodzaje transportu sanitarnego stanowiące przedmiot zamówienia: 1) Transport sanitarny z zespołem specjalistycznym (karetka S) - w składzie co najmniej 3 osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym: lekarz systemu, ratownik medyczny i pielęgniarka systemu lub lekarz i 2 ratowników medycznych; 2) Transport sanitarny z zespołem podstawowym (karetka P) - w składzie o najmniej 2 osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym ratownik medyczny i pielęgniarka systemu lub 2 ratowników medycznych; 3) Transport sanitarny z udziałem kierowcy i ratownika (karetka T); 4) Kierowca - do transportu materiałów do badań. W skład zespołów, o których mowa w podpunktach 1) i 2), wchodzi kierowca, w przypadku gdy żaden z członków zespołów ratownictwa medycznego nie spełnia warunków, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. Nr 30, poz. 151, z późn. zm.). 3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie całodobowo we wszystkie dni tygodnia, także w niedziele i dni ustawowo wolne od pracy 4. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić we własnym zakresie obsadę pojazdów przez osoby posiadające uprawnienia i kwalifikacje do pełnienia powierzonych im obowiązków. 5. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą środkami transportu sanitarnego będącymi własnością Wykonawcy, wyposażonymi w odpowiedni sprzęt medyczny (zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2013, poz. 951 z późn. zm.). 6. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji transportu sanitarnego najkrótszą możliwą trasą.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SACHMET s.c. R. i Z. Michalscy, Syberia 5 A, 95-060 Brzeziny, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 519276,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 494738,30

  • Oferta z najniższą ceną: 494738,30 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.