eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › Dostawa różnych urządzeń medycznych podzielona na 5 zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-13

Hrubieszów: Dostawa różnych urządzeń medycznych podzielona na 5 zadań
Numer ogłoszenia: 249867 - 2007; data zamieszczenia: 13.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie, ul. Piłsudskiego 11, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6963251, fax 084 6963251.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa różnych urządzeń medycznych podzielona na 5 zadań.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup: Różnych urządzeń medycznych: Zadanie I Fotel ginekologiczny szt.2, Łóżko porodowe szt.1, Zadanie II Lampa zabiegowa dwuogniskowa szt.2, Monofilament szt 1,Wózek zabiegowy szt. 4, Inhalator pneumatyczny szt.2,Platforma stabilometryczna do ćwiczeń równowagi szt 1, Anoskop szt.1, Ssak elektryczny szt. 2, Aparat KTG szt. 2, Wózek inwalidzki szt.1, Detektor tętna płodu szt. 3, Dermaton elektryczny szt.1, Oftalmoskop szt.1 Zadanie III Waga elektroniczna dla niemowląt szt.2, Waga elektroniczna ze wzrostomierzem dla dzieci szt.1,Waga elektroniczna lekarska szt.1 Zadanie IV Aparat elektrochirurgiczny z modułem argonowym szt.1 Zadanie V Lampa do intensywnej fototerapii diodowa statywowa szt.1

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi: Zadanie I - 600,00 zł, Zadanie II 2 000,00 zł, Zadanie III 100,00 zł, Zadanie IV 1 100,00 zł, Zadanie V 300,00 zł. Wadium należy wnosić w formach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tzn.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana na podstawie załączonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Prawa zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Dowód wniesienia wadium. 5) Dokumenty zgodne z ustawą o wyrobach medycznych Dz.U. Nr 93 poz 896 z dnia 20.04.2004r - deklaracja zgodności CE na oferowane wyroby medyczne, rejestracja wyrobu ( jeżeli dotyczy) 6) Foldery producenta potwierdzające parametry oferowanych wyrobów medycznych.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/spzoz-hrubieszow

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nieodpłatnie dostępna w budynku Działu Eksploatacyjno - Zaopatrzeniowym, ul. Piłsudskiego 11, 22-500 Hrubieszów..

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat SPZOZ w Hrubieszowie, ul. Piłsudskiego 11, 22-500 Hrubieszów.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt medyczny.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel ginekologiczny 2 szt, Łóżko porodowe 1 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt medyczny.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa zabiegowa dwuogniskowa 2 szt., Monofilament 1 szt., Wózek zabiegowy 4 szt., Inhalator pneumatyczny 2 szt., Platforma stabilometryczna do ćwiczeń równowagi 1 szt., Anoskop 1 szt., Ssak elektryczny 2 szt., Aparat KTG 2 szt., Wózek inwalidzki 1 szt., Detektor tętna płodu 3 szt., Dermaton elektryczny 1 szt., Oftalmoskop 1 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt medyczny.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Waga elektroniczna dla niemowląt 2 szt., Waga elektroniczna ze wzrostomierzem dla dzieci 1 szt., Waga elektroniczna lekarska 1 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt medyczny.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat elektrochirurgiczny z modułem argonowym 1 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt medyczny.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa do intensywnej fototerapii diodowa statywowa 1 szt.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.