eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzyna Śląska › Modernizacja (przebudowa) drogi nr 2792D na odcinku Kostrza - Rogoźnica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-22

Jaworzyna Śląska: Modernizacja (przebudowa) drogi nr 2792D na odcinku Kostrza - Rogoźnica
Numer ogłoszenia: 249524 - 2009; data zamieszczenia: 22.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Służba Drogowa Powiatu Świdnickiego , ul. Powstańców 12, 58-140 Jaworzyna Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 074 8514070.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sdps.swidnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja (przebudowa) drogi nr 2792D na odcinku Kostrza - Rogoźnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z wykonaniem modernizacji (przebudowy) drogi powiatowej nr 2792D na odcinku Kostrza - Rogoźnica. Długość 3,100 km. Zadanie będzie realizowane w dwóch etapach. Etap I od km 0+660 - 3+100, etap II od km 0+000 - 0+660 Zakres robót obejmuje: Etap I od km 0+660 do km 3+100 - roboty przygotowawcze, - rozbiórka elementów dróg i przepustów, - roboty związane z odwodnieniem korpusu drogowego, - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego z MMA, - roboty wykończeniowe Etap II od km 0+000 do km 0+660 - roboty przygotowawcze, - rozbiórka elementów dróg i przepustów, - roboty związane z odwodnieniem korpusu drogowego, - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego z MMA, - wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej - remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej brukowej, - wykonanie przepustów pod zjazdami, - wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, - ustawienie słupków blokujących U-12c, - ustawienie ulicznych krawężników betonowych, regulacja wysokościowa ulicznych krawężników kamiennych , ustawienie obrzeży betonowych, - wykonanie trawników na podkładzie z ziemi kompostowej, - wykonanie konstrukcji żelbetowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 70.000,00 zł słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia 1.2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 prawa zamówień publicznych. 1.3.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wymagane jest, aby kierownik robót posiadał uprawnienia budowlane. Do oferty należy dołączyć również ważne zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (dotyczy kierownictwa robót). 1.4.posiadają doświadczenie zawodowe wyrażające się zrealizowaniem w ciągu ostatnich 5 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie ) przynajmniej trzech zadań dotyczących wykonania robót związanych z remontem nawierzchni na odcinku min. 3000m. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1.oświadczenie wykonawcy, że może ubiegać się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 1.2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg załącznika nr 3 do SIWZ i/lub załącznika nr 4 do SIWZ wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wymagany jest dokument potwierdzający, iż kierownik robót posiada uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (dot. kierownika robót). 1.6.wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem robót wymienionych w pkt. 7.4 SIWZ, ilości i wartości tych robót, dat wykonania oraz nazw zamawiających wg załącznika nr 5 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. 1.7.dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sdps.swidnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Służba Drogowa Powiatu Świdnickiego ul. Powstańców 12 58-140 Jaworzyna Śląska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Świdnicy ul. M.Skłodowskiej - Curie 7 58-100 Świdnica III piętro pok. 308.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.