To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-13
Oleśnica: Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1465 D, miejscowość Chełstówek
Numer ogłoszenia: 249422 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242714 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1465 D, miejscowość Chełstówek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Podstawowe dane techniczne: 1. długość drogi - 350,0 mb = 0,350 km 2. szerokość jezdni - 5,50 m3. powierzchnia jezdni - 1.925 m2 4. warstwa jezdna - mieszanka mineralno-asfaltowa Parametry techniczne: klasa techniczna - L, prędkość projektowana Vp = 40 km/h przewidywany ruch - KR2 szerokość korony - 16-20 m OPIS TECHNICZNY Dane ogólne Przedmiotem inwestycji jest remont odcinka drogi powiatowej nr 1465 D o długości 350,0 m. Cel i zakres Celem inwestycji jest wykonanie remontu pasa drogi powiatowej polegającego na naprawie istniejącej nawierzchni asfaltowej. Łączna długość drogi objęta remontem - 0,350 km. Droga po remoncie poprawi warunki jazdy oraz zwiększy stan bezpieczeństwa użytkowników drogi. Remont drogi nie spowoduje zwiększenia natężenia ruchu pojazdów samochodowych, ponieważ nie zmieni się ilość użytkowników i sposób korzystania z drogi. Zakres inwestycji obejmuje: wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym 0/12,8 mm - średnio 50 kg/m2, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,8 mm gr. 4 cm, wyprofilowanie i utwardzenie poboczy. Opis stanu istniejącego Remontowany odcinek drogi, to istniejąca droga o nawierzchni asfaltowej. Istniejąca nawierzchnia asfaltowa została uszkodzona, posiada ubytki i nierówności. Całkowita długość odcinka drogi przewidzianej do remontu to 0,350 km. Punkt początkowy remontowanego odcinka znajduje się w km 0+850, natomiast punkt końcowy w km 1+200. Remontowany odcinek drogi na całej długości zlokalizowany jest w ewidencyjnym pasie drogowym i nie przewiduje się zajęcia nowych gruntów. Droga jest własnością Powiatu Oleśnickiego. W wyniku eksploatacji nawierzchnia jest zdeformowana z punktowymi obniżeniami, koleinami i wybojami, bez zachowania spadków poprzecznych i podłużnych. Szerokość istniejącej nawierzchni drogowej wynosi 5,50 m. Droga posiada pochylenie poprzeczne jezdni dwustronne, w łukach spadki jednostronne. Rozwiązania projektowe Przyjęto następujące parametry projektowe drogi: klasyfikacja drogi - klasa techniczna L, przewidywany ruch - KR 2, szerokość korony - 16-20 m, szerokość nawierzchni - 5,50 m, szerokość poboczy - do 1,0 m utwardzone frezem bitumicznym, moduł sprężystości podłoża pod konstrukcją nawierzchni E = min. 100 MPa, długość remontowanego odcinka - 350,0 m. Rozwiązania sytuacyjne: trasa projektowanej drogi gminnej przebiegać będzie w granicach istniejącej działki, zakres robót remontowych obejmuje sfrezowanie nawierzchni bitumicznej przy istniejących drogach asfaltowych w celu właściwego nawiązania do niwelety istniejących nawierzchni, długość łączna remontowanego odcinka drogi wynosi 350,0 mb, szerokość jezdni b = 5,50 m, na całym odcinku remontowanej drogi niweleta nawierzchni została zaprojektowana w nawiązaniu do istniejącego terenu. Rozwiązania wysokościowe: Rozwiązania wysokościowe zostały dostosowane do istniejącego poziomu jezdni asfaltowej, do istniejących wjazdów na posesje oraz do przyległych dróg gminnych. Szczegółowy przebieg niwelety został przedstawiony na profilu podłużnym. Rozwiązania techniczne: długość remontowanego odcinka drogi - 350,0 mb, powierzchnia remontowanej drogi - 1.925 m2. Konstrukcja jezdni. Doboru konstrukcji nawierzchni dokonano metodą katalogową w oparciu o rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, z adaptacją do lokalnych warunków terenowych i materiałowych. Konstrukcja nawierzchni drogi: warstwa ścieralna - beton asfaltowy 0/12,8 mm grubości 4 cm (KR2), warstwa wyrównawcza - beton asfaltowy 0/12,8 mm, średnio 50 kg/m2, skropienie asfaltem drogowym w ilości 1,2 kg/m2, szerokość jezdni - 5,5 m. Pobocza utwardzone frezem bitumicznym o szerokości do 1,0 m należy uformować ze spadkiem 4-6% - grubość warstwy 15 cm. Odwodnienie: Zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne nawierzchni zapewniają odprowadzenie wód opadowych z powierzchni jezdni do istniejących rowów oraz na przyległy teren. Istniejąca konfiguracja terenu o spadkach poprzecznych i podłużnych gwarantuje odprowadzenie wód opadowych. Uwagi końcowe Wszystkie prace związane z powyższymi robotami należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami i zasadami sztuki budowlanej. Materiały wykorzystywane do realizacji zadania powinny zostać dopuszczone przez Inspektora Nadzoru po przedłożeniu odpowiednich certyfikatów. Roboty prowadzić pod nadzorem osób uprawnionych, z zachowaniem przepisów i warunków BHP. Niezbędne uściślenia projektowe dotyczące usytuowania elementów drogowych i odwodnienia powierza się do wdrożenia przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. Roboty drogowe należy oznakować zgodnie z instrukcją o oznakowaniu robót prowadzonych w pasie drogowym opracowując w tym celu stosowny projekt organizacji ruchu wraz z wymaganymi uzgodnieniami. INFORMACJA DOTYCZĄCA BEZPIECZEŃSTWA I OCHRONY ZDROWIA 1. Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji poszczególnych obiektów: Zakres robót obejmuje remont drogi. Roboty przy realizacji obiektu prowadzone będą w następującej kolejności: Roboty drogowe - rozbiórka istniejącej nawierzchni, wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej, Wykonanie odwodnienia, Roboty zabezpieczające istniejącą infrastrukturę, Wyniesienie i utrzymanie organizacji ruchu zastępczego i docelowego, Roboty porządkowe. I. Wykaz istniejących obiektów budowlanych. Nie występują. II. Wykaz elementów zagospodarowania działki lub terenu, które mogą stworzyć zagrożenie bezpieczeństwa i zdrowia ludzi. Nie występują. III. Wskazania dotyczące przewidywanych zagrożeń występujących podczas realizacji robót budowlanych, określając skalę i rodzaj zagrożeń oraz miejsce i czas ich występowania. 1. Załoga zatrudniona na budowie powinna zostać przeszkolona w zakresie przepisów BHP oraz powinna posiadać aktualne badania lekarskie. Przed przystąpieniem do wykonywania robót, kierownik budowy powinien przeprowadzić szkolenie BHP stanowiskowe. Zatrudnieni pracownicy powinni być zaopatrzeni w odzież roboczą, odzież ochronną oraz w osobiste środki ochrony BHP. 2. BHP przy robotach ziemnych: Rodzaje zagrożeń: porażenie prądem elektrycznym w przypadku kolizji z linią elektryczną. 3. BHP przy robotach drogowych: Rodzaje zagrożeń: porażenie prądem elektrycznym (należy stosować uziom maszyn), niebezpieczeństwo wynikające z ruchomych części działających maszyn i urządzeń (należy stosować osłony zabezpieczające), skaleczenie stosowanymi narzędziami, uderzenie lub otarcie materiałami ściernymi, uszkodzenie oczu masą i roztworami asfaltowymi. IV. Wskazanie sposobu prowadzenia instruktażu pracowników przed przystąpieniem do realizacji robót szczególnie niebezpiecznych. Nie wymagane. V. Wskazanie środków technicznych i organizacyjnych, zapobiegających niebezpieczeństwu wynikającemu z wykonywanych robót budowlanych w strefach szczególnego zagrożenia zdrowia lub w ich sąsiedztwie, w tym zapewniających bezpieczną i sprawną komunikację, umożliwiającą ewakuację na wypadek pożaru, awarii i innych zagrożeń: Nie wymagane. Roboty budowlane, muszą zostać wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Warunki wykonania i odbioru robót określa STWiOR. CPV: 45.23.32.20-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GM SNADNA WITKOWSKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GM SNADNA WITKOWSKA SPÓŁKA JAWNA
- GEMBIAK - MIKSTACKI SPÓŁKA JAWNA, ul. Transportowa 3, 63-700 Krotoszyn, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91467,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 112105,89
Oferta z najniższą ceną: 112105,89 / Oferta z najwyższą ceną: 112105,89
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Określenie przedmiotu oraz wielkości zamówień uzupełniających odbędzie się na podstawie art. 67 pkt. 1. ust. 6) ustawy PZP - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych jezdni na terenie miasta Oleśnicy
- Remont oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach powiatowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
- Zakup i dostawa toru wizyjnego 4K ICG z zestawem narzędzi laparoskopowych dla Powiatowego Zespołu Szpitali
- Sukcesywna dostawa płynów i zestawów jednorazowych niezbędnych do terapii nerkozastępczej dla Powiatowego Zespołu Szpitali
- Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1494D nad Dziesławskim Potokiem
- Remont cząstkowy mieszanką mineralno-bitumiczną na drogach powiatowych Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg w gminie Dąbrowa Biskupia.
- ,, Budowa i przebudowa odcinków dróg na terenie Miasta i Gminy Gąbin"
- Przebudowa drogi powiatowej Dobrut - Śniadków - Lipienice - Wola Lipieniecka Duża
- Poprawa brd na drodze krajowej nr 48 w woj. lubelskim na obszarze działania Rejonu w Puławach, poprzez przebudowę skrzyżowania w m. Sobieszyn.
- Roboty remontowe dróg gminnych rolniczych na terenie gminy Gorlice
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Remont fragmentu ul. Suchej, Małobądzkiej, Lwowskiej i Gospodarczej w Sosnowcu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.