Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-12
Łódź: Wynajem, montaż, demontaż i transport 90 otwartych straganów drewnianych oraz 50 drewnianych domków wystawienniczych w związku z organizacją wydarzenia pn. Mixer Regionalny Łódzkie 2012-9. Jarmark Wojewódzki
Numer ogłoszenia: 249152 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie , al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem, montaż, demontaż i transport 90 otwartych straganów drewnianych oraz 50 drewnianych domków wystawienniczych w związku z organizacją wydarzenia pn. Mixer Regionalny Łódzkie 2012-9. Jarmark Wojewódzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wynajem, montaż, demontaż i transport drewnianych domków wystawienniczych oraz straganów na Mixer Regionalny Łódzkie 2012 - 9. Jarmark Wojewódzki. Organizowany w ramach projektu p.n. Wydarzenie Mixer Regionalny Łódzkie 2012 jako narzędzie marketingu terytorialnego wspierające proces budowania marki Łódzkie realizowanego w ramach RPO WŁ 2007-2013, Oś Priorytetowa III Gospodarka, Innowacyjność, Przedsiębiorczość, działanie 3.2 Podnoszenie Innowacyjności i Konkurencyjności Przedsiębiorstw - Marketing i Promocja Produktów i Marek Regionalnych i Lokalnych. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części zwanych dalej zadaniami : Zadanie 1 obejmujące wynajem, montaż, demontaż i transport 90 sztuk jednakowych otwartych straganów drewnianych. Zadanie 2 obejmujące wynajem, montaż, demontaż i transport 50 sztuk jednakowych zamykanych drewnianych domków wystawienniczych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.31.00.00-7, 60.10.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wprowadza obowiązku wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek niezbędny do wykazania w przypadku składania oferty na zadanie nr 1: Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali (tj. zakończyli) jedną usługę polegającą na: - wynajmie, montażu, demontażu i transporcie 50 straganów albo - wynajmie, montażu, demontażu i transporcie 50 domków wystawienniczych, podczas jednej imprezy plenerowej*. Wykonawca musi także wykazać, że usługa ta została wykonana należycie. Warunek niezbędny do wykazania w przypadku składania oferty na zadanie nr 2: Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali (tj. zakończyli) jedną usługę polegającą na: - wynajmie, montażu, demontażu i transporcie 30 domków wystawienniczych albo - wynajmie, montażu, demontażu i transporcie 30 straganów, podczas jednej imprezy plenerowej*. Wykonawca musi także wykazać, że usługa ta została wykonana należycie; *Przez imprezę plenerową Zamawiający rozumie imprezę odbywającą się na terenie otwartym. UWAGA: W przypadku składania oferty na dwa zadania należy wykazać spełnienie sumy warunków określonych powyżej
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)Formularz Ofertowy (wolne miejsca w formularzu wypełnia Wykonawca), podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; b)w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna tj. wspólnicy spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy c) w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze - odpowiednie pełnomocnictwo.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lodzkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski w Łodzi, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź piętro IV, pokój 406A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski w Łodzi, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź piętro IV, Biuro Podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Województwo Łódzkie złożyło wniosek o dofinansowanie projektu p.n. Wydarzenie Mixer Regionalny Łódzkie 2012 jako narzędzie marketingu terytorialnego wspierające proces budowania marki Łódzkie realizowanego w ramach RPO WŁ 2007-2013, Oś Priorytetowa III Gospodarka, Innowacyjność, Przedsiębiorczość, działanie 3.2 Podnoszenie Innowacyjności i Konkurencyjności Przedsiębiorstw - Marketing i Promocja Produktów i Marek Regionalnych i Lokalnych. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu zamówienia w terminie: od 7 do 10 września 2012r., w tym: Zadanie 1 obejmuje: a) Montaż 90 sztuk straganów. Gotowość do montażu w dniu 7 września 2012 r. od godziny 00:30. Montaż zostanie zakończony w dniu 7 września 2012 r. o godzinie 14:00. Miejscem montażu jest teren Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łodzi zlokalizowany przy ulicy Skorupki 21 w Łodzi, b) Demontaż 90 sztuk straganów. Gotowość do demontażu w dniu 9 września 2012 r. od godziny 20:00. Demontaż zostanie zakończony w dniu 10 września 2012 r. o godz. 6:00. c) Transport 90 sztuk straganów. Stragany zostaną dostarczone na teren Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łodzi zlokalizowany przy ulicy Skorupki 21 w Łodzi. Koszty transportu należy wliczyć w cenę oferty. d) Załadunek oraz rozładunek zamówionych straganów z transportu zabezpieczonego przez Wykonawcę. Zadanie 2 obejmuje: a) Montaż 50 sztuk domków. Gotowość do montażu w dniu 7 września 2012 r. od godziny 00:30. Montaż zostanie zakończony w dniu 7 września 2012 r. o godzinie 14:00. Miejscem montażu jest teren Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łodzi zlokalizowany przy ulicy Skorupki 21 w Łodzi, b) Demontaż 50 sztuk domków. Gotowość do demontażu w dniu 9 września 2012 r. od godziny 20:00. Demontaż zostanie zakończony w dniu 10 września 2012 r. o godz. 6:00. c) Transport 50 sztuk domków. Stragany zostaną dostarczone na teren Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łodzi zlokalizowany przy ulicy Skorupki 21 w Łodzi. Koszty transportu należy wliczyć w cenę oferty. d) Załadunek oraz rozładunek zamówionych domków z transportu zabezpieczonego przez Wykonawcę..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wynajem, montaż, demontaż i transport 90 sztuk jednakowych otwartych straganów drewnianych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wynajem, montaż, demontaż i transport drewnianych straganów na Mixer Regionalny Łódzkie 2012 - 9. Jarmark Wojewódzki. Organizowany w ramach projektu p.n. Wydarzenie Mixer Regionalny Łódzkie 2012 jako narzędzie marketingu terytorialnego wspierające proces budowania marki Łódzkie realizowanego w ramach RPO WŁ 2007-2013, Oś Priorytetowa III Gospodarka, Innowacyjność, Przedsiębiorczość, działanie 3.2 Podnoszenie Innowacyjności i Konkurencyjności Przedsiębiorstw - Marketing i Promocja Produktów i Marek Regionalnych i Lokalnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.31.00.00-7, 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wynajem, montaż, demontaż i transport 50 sztuk jednakowych zamykanych drewnianych domków wystawienniczych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wynajem, montaż, demontaż i transport drewnianych domków wystawienniczych na Mixer Regionalny Łódzkie 2012 - 9. Jarmark Wojewódzki. Organizowany w ramach projektu p.n. Wydarzenie Mixer Regionalny Łódzkie 2012 jako narzędzie marketingu terytorialnego wspierające proces budowania marki Łódzkie realizowanego w ramach RPO WŁ 2007-2013, Oś Priorytetowa III Gospodarka, Innowacyjność, Przedsiębiorczość, działanie 3.2 Podnoszenie Innowacyjności i Konkurencyjności Przedsiębiorstw - Marketing i Promocja Produktów i Marek Regionalnych i Lokalnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.31.00.00-7, 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 175 , wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni i sali gimnastycznej
- Malowanie i remont wybranych pomieszczeń I, III, V, VII, VIII oraz IX Domu Studenta Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie analiz porealizacyjnych dla dwóch zadań inwestycyjnych na drogach województwa łódzkiego
- Wykonanie remontów nawierzchni chodników w ciągach dróg wojewódzkich w 2024 roku z podziałem na zadania
- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatury do nieinwazyjnej diagnostyki układu autonomicznego z modułem kardiologicznym dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Wycena niezabudowanych nieruchomości rolnych i nierolnych zabudowanych, znajdujących się w ZWR Skarbu Państwa i położonych na terenie woj. łódzkiego - zamówienie składa się z 5 części.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu sanitarnego wraz z opieką lekarską karetką typu "S" dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Dowóz dzieci do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łącznej oraz Zespołu Szkół w Goździe w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa kruszywa naturalnego, łamanego, sortowanego oraz pospółki na potrzeby bieżącego utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wymiarki w 2024 r.
- Dowóz dzieci do szkół i przedszkoli położonych na terenie gminy Parzęczew w roku szkolnym 2024/2025.
- Dowóz i odwóz z terenu Łazisk Górnych 2 uczniów do Niepublicznej Szkoły Podstawowej "Otwarte Okno" w Tychach wraz z opieką i z powrotem
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Dobroń do szkół w roku szkolnym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.