eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Usługi poligraficzne polegające na przygotowaniu projektu, sporządzeniu składu, przygotowaniu do druku i druku materiałów promocyjnych na potrzeby projektówObserwator rynku pracy regionu jeleniogórsko-legnickiego oraz Poznaj siebie- wykorzystaj szansę. Po

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-22

Wałbrzych: Usługi poligraficzne polegające na przygotowaniu projektu, sporządzeniu składu, przygotowaniu do druku i druku materiałów promocyjnych na potrzeby projektów: Obserwator rynku pracy regionu jeleniogórsko-legnickiego oraz Poznaj siebie- wykorzystaj szansę. Podniesienie aktywności zawodowej niepełnosprawnych.
Numer ogłoszenia: 248984 - 2009; data zamieszczenia: 22.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Wysockiego 10, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 64 80 400, faks 074 64 80 417.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.darr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi poligraficzne polegające na przygotowaniu projektu, sporządzeniu składu, przygotowaniu do druku i druku materiałów promocyjnych na potrzeby projektów: Obserwator rynku pracy regionu jeleniogórsko-legnickiego oraz Poznaj siebie- wykorzystaj szansę. Podniesienie aktywności zawodowej niepełnosprawnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na świadczenie na rzecz Zamawiającego usług poligraficznych polegających na: przygotowaniu projektu, sporządzeniu składu, przygotowaniu do druku, druku i dostawie materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający zleci Wykonawcy wykonanie na rzecz Projektów usługi poligraficznej polegającej na: przygotowaniu projektu, sporządzeniu składu, przygotowaniu do druku, druku i dostawy Zamawiającemu następujących materiałów promocyjnych: a. 2000 sztuk ulotek informacyjnych; b. 560 sztuk plakatów; c. 2 sztuki roll-up; d. 600 sztuk materiałów dydaktycznych na warsztaty; e. 500 sztuk pism zapraszających; f. 500 sztuk folderów informacyjno - promocyjnych; g. 100 sztuk sztywnych teczek szkoleniowych; h. 1500 sztuk nalepek wizualizacyjnych; i. 100 sztuk teczek papierowych A4; j. 1000 sztuk kwestionariuszy uczestnictwa; k. 100 sztuk umów (deklaracji uczestnictwa); l. 100 sztuk długopisów z nadrukiem logotypów; m. 100 sztuk notatników w kratkę z nadrukiem logotypów; n. 100 sztuk IPD; o. 100 sztuk materiałów ćwiczeniowych; p. 450 sztuk ankiet;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 79.55.30.00 - Komputerowe usługi wydawnicze 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem 79.82.10.00 - Drukarskie usługi wykańczalnicze 79.82.11.00 - Usługi korektorskie 79.82.20.00 - Usługi składu 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.96.10.00 - Usługi fotograficzne 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 900,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: konto w Bank DnB NORD Polska S.A. O/Wałbrzych nr 33 1370 1079 0000 1701 40 45 0600.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają wymagania art. 22 Ustawy, a w szczególności nie podlegają wykluczeniu z Postępowania zgodnie z art. 24 Ustawy. Podmioty ubiegające się wspólnie o Zamówienie muszą wykazać, iż łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy. Wymagania wymienione w art. 22 ust.1 pkt 1 i 4 oraz art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy weryfikowane będą oddzielnie dla każdego Oferenta wchodzącego w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o Zamówienie i muszą być przez niego spełnione. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania będzie dokonywana metodą zero-jedynkową spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w punkcie X.1 SIWZ i w formie określonej w punkcie VI.1 SIWZ następujące dokumenty: 1)Wypełniony formularz oferty przetargowej, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, zawierający - Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 Ustawy - Oświadczenie Wykonawcy, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; - Wypełniony zgodnie z punktem XIII.2 i XIII.3 SIWZ wzór umowy stanowiącej Załącznik nr 3 do SIWZ. - Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, iż jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert (oświadczenie zawarte jest w formularzu oferty przetargowej stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ); - Oświadczenie o gotowości zawarcia umowy, wg wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ (oświadczenie zawarte jest w formularzu oferty przetargowej stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ) - Wymienione wyżej dokumenty powinny być przedłożone w oryginałach bądź kopiach potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Oferenta. - Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy prawo zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Liczba zamówień o tożsamym zakresie do przedmiotowego, które były współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.darr.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekretariat Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno- Zdrój..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno- Zdrój..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie zostanie udzielone w ramach budżetu projektów: Obserwator rynku pracy regionu jeleniogórsko- legnickiego oraz Poznaj siebie- wykorzystaj szansę. Podniesienie aktywności zawodowej niepełnosprawnych..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.