Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-21
Łańcut: Przetag nieograniczony na dostawę odczynników, części do kalbracji i kontroli oraz pozostałych materiałów zużywalnych niezbędnych do eksploatacji analizatora koagulologicznego wraz z dzierżawą analizatora koagulologicznego
Numer ogłoszenia: 248942 - 2008; data zamieszczenia: 21.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240100, 2240231, faks 017 2252302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http:www.zoz-lancut.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetag nieograniczony na dostawę odczynników, części do kalbracji i kontroli oraz pozostałych materiałów zużywalnych niezbędnych do eksploatacji analizatora koagulologicznego wraz z dzierżawą analizatora koagulologicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkośc zamówienia powyżej 14 000 euro (26 133,19 (euro). Załącznik Nr 3 zawiera ilość badań, jakie Zamawiający wykona w ciągu najbliższych 36 miesięcy oraz części do kalibracji i kontroli, a także pozostałe materiały zużywalne niezbędne do eksploatacji dzierżawionego analizatora koagulologicznego, które Wykonawca winien zaoferować. Załącznik Nr 4 zawiera dokładny opis zamówienia analizatora koagulologicznego p. n. ZESTAWIENIE WYMAGANYCH PARAMETRÓW TECHNICZNYCH ANALIZATORA KOAGULOLOGICZNEGO..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w terminie do dnia 03.12.2008r. do godz. 10.00 (do terminu składania ofert) w kwocie 1 000,00 PLN (jeden tysiąc złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać wymogi określone w art. 22 ust. 1. pkt. od 1) do 4) Ustawy - Prawo zamówień publicznych, a mianowicie Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przestawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1. pkt. od 1) do 10) i ust. 2 pkt. od 1) do 4) Ustawy - Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1.Oświadczenia, że Wykonawca spełnia wszystkie wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. od 1) do 4) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ust. 1. pkt. od 1) do 10) i ust. 2 pkt. od 1) do 4) Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 5. 2.Oświadczenia Wykonawcy, o spełnianiu warunków zgodnie z art. 44 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr do 6. 3.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik Nr 7. Dokument ten Wykonawca może dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wykaz innych wymaganych dokumentów: 1.Wypełniony formularz ogólny - Załącznik Nr 1. 2.Wypełniony Załącznik Nr 2 p. n. dzierżawa analizatora koagulologicznego. 3.Wypełniony Załącznik Nr 3 p. n. odczynniki do kalibracji i kontrole oraz pozostałe materiały zużywalne niezbędne do eksploatacji analizatora koagulologicznego. 4.Wypełniony Załącznik Nr 4 p. n. opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymaganych parametrów technicznych. 5.Zaakceptowany wzór umowy kupna - sprzedaży - Załącznik Nr 8. 6.Zaakceptowany wzór umowy dzierżawy - Załącznik Nr 9. 7.Dokumenty potwierdzające, że oferowane przez Wykonawcę wyroby posiadają aktualne deklaracje zgodności i o oznakowanie znakiem CE lub posiadają wpis/zgłoszenie oferowanych produktów do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania na terytorium Polski zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych lub inny aktualny dokument dopuszczający przedmiot zamówienia do obrotu w kraju - zgodnie z obowiązującym prawem /Dz. U. 2004 Nr 93, poz. 896 z późn. zmianami/ - Załącznik Nr 10. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Dokumenty te dotyczą odczynników, części do kalibracji i kontroli oraz pozostałych materiałów zużywalnych niezbędnych do eksploatacji dzierżawionego analizatora koagulologicznego. 8.Aktualny dokument stwierdzający, że oferowany analizator koagulologiczny posiada odpowiednie certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do użytkowania na terenie Polski i UE wymagane obowiązującymi przepisami prawa, jak: zgłoszenie / wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych, atesty, certyfikaty CE, deklaracja zgodności - zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych /Dz. U. 2004 Nr 93, poz. 896 z późn. zmianami /- Załącznik Nr 11. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem (dot. analizatora do koagulologii). 9.Aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznej zgodnie z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 listopada 2007r. (Dz. U. 2007 Nr 215 poz. 1588) - Załącznik Nr 12 . Dokumenty te dotyczą odczynników, części do kalibracji i kontroli oraz pozostałych materiałów zużywalnych niezbędnych do eksploatacji dzierżawionego analizatora koagulologicznego. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Karty charakterystyk substancji niebezpiecznych mogą być dostarczone w formie książkowej osobno, zbindowane i podpisane tylko na pierwszej stronie Jeżeli zaoferowany produkt nie posiada substancji niebezpiecznej należy przedłożyć oświadczenie informujące, że dany produkt nie posiada w swym składzie substancji niebezpiecznej (oświadczenie należy dołączyć w formie oryginału) - Załącznik Nr 12 a do oferty. 10.Dowód wpłaty wadium (wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej winno być złożone w formie oryginału i musi ono zabezpieczać cały okres związania ofertą) - Załącznik Nr 13.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90.00
- 2 - Okres niezmienności cen - 10.00
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zoz-lancut.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Łańcucie, ul. Paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut - pokój nr 6 - Zamówienia Publiczne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Łańcucie, ul. Paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut - pokój nr 13 - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA MODERNIZACJI OBIEKTÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT
- Budowa systemu automatycznego nawadniania w parku wewnętrznym przy obiekcie Muzeum-Zamek w Łańcucie
- Remont dachu i kominów, remont łazienek i malowanie pomieszczeń w Domu Pomocy Społecznej w Łańcucie
- DOSTAWA WORKÓW FOLIOWYCH NR 1
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do aparatów firmy Bentley dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- zakup odczynników wraz z dzierżawą analizatorów parametrów krytycznych, szybkie testy, odczynniki do rozmazów krwi, odczynniki wraz z dzierżawą analizatora do hodowli i detekcji drobnoustrojów
- WIW.DA.272.11.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Chemii WIW w Opolu.
- "Dzierżawa aparatów do laboratorium i dostawa odczynników na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. w Polkowicach"
- Dostawa odczynników do badania ogólnego moczu oraz dzierżawa zintegrowanego systemu analitycznego do Laboratorium Analitycznego SZPZLO Warszawa-Wawer
- Roztwory stosowane w procesie pobierania i preparatyki oraz wykorzystywane w badaniach immunohematologicznych w RCKiK w Szczecinie
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.