eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-22

Warszawa: Dostawa sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 248922 - 2009; data zamieszczenia: 22.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska "CePeLek" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Koszykowa 78, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4291091, faks 022 6214364.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cepelek.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego Przedmiot zamówienia składa się z 11 pakietów: Pakiet nr 1 Mata pomiarowa dla niemowląt szt.1 i stolik do przewijania niemowląt szt.1 Pakiet nr 2 Aparat do resuscytacji AMBU szt. 3 ssak elektryczny ze sterowaniem na wózku szt.1. Pakiet nr 3 Imadło chirurgiczne szt.3 Trzonek do skalpela szt.5 sonda główkowa miękka szt.5 okular czołowy obuoczny szt.1 Pakiet nr 4 Mikroskop szt.1 Pakiet nr 5 Aparat do pomiaru ciśnienia krwi u dzieci szt.5 Aparat półautomatyczny do pomiaru RR krwi oraz pulsu na ramieniu dla dorosłych szt.6, Aparat do pomiaru ciśnienia krwi zegarowy szt.5 oraz otoskop 5szt. Pakiet nr 6 Wzierniki ginekologiczne szt.40 Pakiet nr 7 Strzykawki do znieczulenia miejscowego (carpula) szt.5 pinceta stomatologiczna szt.10 Pakiet nr 8 Lampa laryngologiczna typ.Clar szt.1, .podgrzewacz elektryczny do lusterek laryngologicznych szt.1 oraz lampa zabiegowa bezcieniowa na statywie jezdna szt.3. Pakiet nr 9 Zgrzewarka impulsowa elektroniczna szt.1 Pakiet nr 10 Pokrowce na mankiet do Holtera ciśnieniowego z możliwością prania i dezynfekcji szt. 6 Pakiet nr 11-Wózek inwalidzk szt.1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.17.22.00 - Urządzenia do resuscytacji 33.15.72.00 - Zestawy tlenowe 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne 38.42.31.00 - Ciśnieniomierze 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.14.13.21 - Igły do znieczulania 33.13.11.72 - Pęsety dentystyczne 33.19.30.00 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia 33.16.70.00 - Lampy chirurgiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki: 1.Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawa zamówień publicznych. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy Prawa zamówień publicznych 2. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o prawidłowość i kompletność złożonych oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego może żądać umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006r Dz. U. Nr 87, poz. 605 z póż. zm w celu potwierdzenia że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy 1 z dnia 29 stycznia 2004r. Zamawiający żąda złożenia: 1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w art. 22 ust. 1pkt.ustawy Prawa zamówień publicznych. 3.oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.certyfikaty/dopuszczenia wymagane prawem RP. Na potwierdzenie wymaganych parametrów oferty należy dołączyć dokumenty świadczące o tym że proponowany wyrób medyczny spełnia warunki graniczne wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca może dołączyć warunki techniczne producenta, prospekty, foldery itp. 5. Potwierdzenie producenta, że Wykonawca jest autoryzowanym dystrybutorem oferowanego aparatu, posiada autoryzację producenta do jego serwisowania. 6. Pełnomocnictwa jeżeli osobą podpisująca ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu z wymienionego w pkt.1 7.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy Prawa zamówień publicznych Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdziale X pkt. 1 i 3 powinny być złożone przez każdy podmiot. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów wspomnianego powyżej. Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski muszą być sporządzone lub poświadczone przez Wykonawcę. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń i dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwo, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cepelek.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego pokój nr 10 w dni robocze w godzinach 7:30-15:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2009 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria Zamawiającego pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.