eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług porządkowych na nieruchomości będącej w zarządzie Krakowskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Krakowie położonej w Bulowicach (gmina Kęty) przy ul. Zamkowej 29

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-22

Kraków: Świadczenie usług porządkowych na nieruchomości będącej w zarządzie Krakowskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Krakowie położonej w Bulowicach (gmina Kęty) przy ul. Zamkowej 29
Numer ogłoszenia: 248867 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218385 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Krakowie, ul. Gazowa 15, 31-060 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 619 88 10, faks 12 619 88 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług porządkowych na nieruchomości będącej w zarządzie Krakowskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Krakowie położonej w Bulowicach (gmina Kęty) przy ul. Zamkowej 29.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług porządkowych na nieruchomości będącej w zarządzie Krakowskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Krakowie położonej w Bulowicach (gmina Kęty) przy ul. Zamkowej 29. 2.Usługi utrzymania czystości powinny być świadczone przez co najmniej 1 osobę w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godzinach pomiędzy 6.00 - 9.00, oraz dodatkowo w razie niesprzyjających warunków pogodowych typu deszcz, śnieg w zależności od potrzeb (również w soboty niedziele i święta). 3.Powierzchnie podlegające sprzątaniu: a) powierzchnia wewnątrz budynku: około 80 m2, b) powierzchnia okien i drzwi do mycia (w świetle): około 15 m2, c) powierzchnia terenów zewnętrznych: około 7 000 m2. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)Utrzymanie czystości wewnątrz budynku: a) zamiatanie, mycie, czyszczenie podłóg i schodów - codziennie, b) mycie klamek i poręczy schodowych - codziennie, c) likwidowanie pajęczyn - w miarę potrzeb, d) mycie okien 4 sztuki - 4 razy w roku, e) mycie drzwi wejściowych 2 sztuki - raz na miesiąc, f) mycie lamperii na klatce schodowej - raz na miesiąc. Ponadto w ramach czynności wykonywanych wewnątrz nieruchomości do zakresu obowiązków wykonawcy należy także: a) odczytywanie zużycia energii elektrycznej w budynkach - raz na miesiąc b) odczytywanie zużycia wody na głównym wodomierzu w budynku - raz na miesiąc, c) przekazywanie dokonanych odczytów do Zespołu ds. Nieruchomości KBGiTR - raz na miesiąc, d) wykonywanie drobnych napraw związanych z obsługą budynków np.: regulacja drzwi, klamek, wymiana źródeł światła ( w liczbie około 10 sztuk rocznie), 2)Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych nieruchomości: a) zamiatanie, zbieranie śmieci, liści oraz niedopałków z terenu bezpośrednio przylegającego do budynku mieszkalnego oraz budynków gospodarczych tzw. opasek, podjazdów, chodników, dojść, wejść do budynków - codziennie, b) zamiatanie schodów, mycie poręczy - codziennie, c) odśnieżanie, usuwanie lodu i błota pośniegowego w sezonie zimowym, posypywanie piaskiem w przypadku wystąpienia oblodzenia z terenu bezpośrednio przylegającego do budynku mieszkalnego oraz budynków gospodarczych tzw. opasek, podjazdów, chodników, dojść, wejść do budynków - w razie potrzeb (powierzchnia związana z zimowym utrzymaniem około 500 m2) d) zbieranie śmieci, nieczystości, liści w granicach działki - w razie potrzeb e) usuwanie na bieżąco oraz po silnych wichurach wiatrołomów i wiatrowałów, f) bieżące usuwanie gałęzi - obumarłych, nadłamanych lub wchodzących w kolizje z obiektami budowlanymi lub urządzeniami technicznymi, g) przygotowywanie nieczystości stałych w dniu wywozu, h) czyszczenie rynien, rur spustowych z liści i innych zanieczyszczeń- 2 razy w roku 5.Wykonawca zobowiązany jest do wywozu w ramach zaoferowanej ceny ofertowej gałęzi, liści oraz wiatrołomów i wiatrowałów, natomiast wszelkie inne nieczystości stałe należy wyrzucać do odpowiedniego kontenera zapewnionego przez Zamawiającego. 6.Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadamiania zamawiającego o zaistniałych, nieprzewidywalnych okolicznościach, awariach w szczególności o włamaniu, rozbiciu okien, zalaniu itp. 7.Dopuszcza się również stosowanie (wykonywanie) innych czynności i zabiegów ze strony Wykonawcy mających wpływ na podniesienie jakości świadczonych przez niego usług, po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 8.Całość prac związanych z utrzymaniem czystości ma odbywać się przy użyciu przez Wykonawcę własnego sprzętu i środków czyszczących, konserwujących i zapachowych. Środki chemiczne stosowane przez Wykonawcę będą biologicznie neutralne z odpowiednimi atestami i zezwoleniami do ich stosowania w Polsce. Zamawiający, w każdej chwili trwania umowy będzie mógł zażądać od Wykonawcy okazania używanych środków chemicznych i sprawdzenia posiadanych atestów. 9.Zamawiający udostępni nieodpłatnie do realizacji zamówienia: energię elektryczną i wodę. 10.Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu, w którym ma być wykonywana usługa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Legion Spółka z o.o., ul. Grunwaldzka 4, 34-120 Andrychów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17928,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17928,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22482,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.