eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa 50 sztuk pracowni językowych do szkół z terenu województwa świętokrzyskiego w ramach Świętokrzyskiego Programu Wspierania Rozwoju Edukacji w 2011r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-18

Kielce: Dostawa 50 sztuk pracowni językowych do szkół z terenu województwa świętokrzyskiego w ramach Świętokrzyskiego Programu Wspierania Rozwoju Edukacji w 2011r
Numer ogłoszenia: 248858 - 2011; data zamieszczenia: 18.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159448 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, faks 041 3445265.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 50 sztuk pracowni językowych do szkół z terenu województwa świętokrzyskiego w ramach Świętokrzyskiego Programu Wspierania Rozwoju Edukacji w 2011r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 50 sztuk pracowni językowych do szkół z terenu województwa świętokrzyskiego w ramach Świętokrzyskiego Programu Wspierania Rozwoju Edukacji w 2011 r. Miejscem dostawy pracowni będą szkoły wybrane spośród wszystkich placówek, które przystąpiły do w/w Programu, zgodnie z wykazem, który stanowić będzie załącznik do uchwały Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego w sprawie przyznania pomocy rzeczowej jst/szkołom.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
a. dostarczenie, rozładunek, montaż i uruchomienie zakupionych przez zamawiającego pracowni w miejscach dostawy,
b. instalację oprogramowania do pracowni,
c. przeprowadzenie w miejscu dostawy na dostarczonym sprzęcie instruktażu w zakresie korzystania z pracowni językowej dla minimum dwóch pracowników z każdej szkoły, w wymiarze co najmniej 1 godziny zegarowej,
d. zapewnienie serwisu gwarancyjnego w każdej z lokalizacji, gdzie dostarczone zostaną pracownie językowe.
3. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. W skład każdej z 50 pracowni językowej wchodzą:
1) Pulpit nauczyciela wbudowany w blat biurka z oprogramowaniem- 1 szt.
2) Uczniowskie stanowiska przyłączeniowe - 22 szt. (lub 11 podwójnych)
3) Słuchawki z mikrofonem dynamicznym - 23 szt.
4) Okablowanie laboratorium - 1 kpl.
5) Głośniki do zabudowy w biurku nauczyciela - 2 szt.
6) Biurko nauczyciela - 1 szt.
7) Biurka uczniowskie dwuosobowe proste - 9 szt.
8) Biurko uczniowskie dwuosobowe narożne - 2 szt.
9) Krzesło dla nauczyciela - 1 szt.
10) Krzesła dla uczniów - 22 szt.
11) Laptop (myszka, tablet bezprzewodowy, torba, oprogramowanie) - 1 szt.
12) Projektor multimedialny - 1 szt.
13) Ekran sufitowy /ścienny - 1 szt.
14) Uchwyt sufitowy do projektora - 1 szt.
15) Okablowanie do projektora i pozostałych urządzeń - 1 kpl.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
6. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ. Wskazane tam znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie, jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wszystkie wymagania zamawiającego. Wszystkie wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, leży po stronie wykonawcy.
7. Zamawiający wymaga, aby wykonawca był uprawniony do wprowadzenia do obrotu wszelkiego oprogramowania wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający wymaga, aby wszystkie oferowane urządzenia i meble szkolne były fabrycznie nowe, kompletne, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2010 roku, posiadały wymagane prawem atesty i certyfikaty oraz nie wymagały żadnych dodatkowych nakładów i były gotowe do pracy.
9. W okresie gwarancji wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpłatnego serwisu dostarczonego przedmiotu zamówienia i wykonywania bezpłatnych napraw w miejscach dostawy pracowni lub wymieniać na nowy, wolny od wad, w przypadku wystąpienia uszkodzeń powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych.
10. Wymagany przez zamawiającego czas reakcji na serwis - najpóźniej do końca następnego dnia roboczego, w godzinach od 8:00 do 15:00, licząc od chwili zgłoszenia telefonicznego/faksem.
11. Na czas naprawy sprzętu (urządzenia audio i multimedialne, laptopy) trwający dłużej niż trzy dni robocze wykonawca zobowiązany będzie do postawienia na własny koszt sprzętu zastępczego, o parametrach nie gorszych niż dostarczony w ramach realizacji zamówienia.
12. Firmy serwisujące sprzęt, muszą posiadać certyfikat ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta sprzętu zaoferowanego przez wykonawcę. Dyski uszkodzone i wymieniane w ramach obsługi gwarancyjnej pozostają własnością zamawiającego i nie będą zwracane.
13. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany na własny koszt sprzętu na nowy, wolny od wad w przypadku, gdy wykonane zostaną trzy naprawy gwarancyjne tego samego elementu, a urządzenie nadal nie będzie działać poprawnie, zgodnie z dokumentacją techniczną.
14. Szczegółowe zasady określające sposób rozliczeń, warunki gwarancji oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Dodatku nr 4 do SIWZ - Wzór umowy.
15. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie.
16. Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. W przypadku, gdy wykonawca zostanie wybrany do realizacji zamówienia, podstawą odbioru przedmiotu zamówienia od wykonawcy będzie protokół odbioru i dokonanie rozliczenia dostaw z podwykonawcami.
17. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będą szkoły z terenu województwa świętokrzyskiego. Wykaz szkół zostanie przekazany wykonawcy wybranemu do realizacji zamówienia w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania szczegółowych ustaleń we wskazanych lokalizacjach i wykonania ostatecznych aranżacji pracowni, określających wymiary biurek nauczycieli i biurek uczniowskich.
18. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 32.34.21.00 - Słuchawki 38.65.21.00 - Projektory 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 32.34.24.12 - Głośniki 31.22.44.00 - Kable przyłączeniowe 39.16.00.00 - Meble szkolne 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MENTOR ZDZISŁAW MARCIN SABAT, ul. Modra 26, 71-220 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 736096,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 799992,00

  • Oferta z najniższą ceną: 799992,00 / Oferta z najwyższą ceną: 909646,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.