Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-10
Dzierżoniów: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania p.n.: Remont odcinka ul. Złotej
Numer ogłoszenia: 248845 - 2010; data zamieszczenia: 10.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dzierżoniów , Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 6450800, faks 074 6450801.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzoniow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania p.n.: Remont odcinka ul. Złotej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot umowy obejmuje wykonanie remontu ul. Złotej na odcinku od wysepki na skrzyżowaniu ul. Złotej z ul. Kasztanową do odcinka wyremontowanego w kierunku Włók, długość ok. 565 m, powierzchnia 2827 m 2, średnia szerokość 5 m. Zakres robót obejmuje wykonanie dwuwarstwowej nakładki asfaltowej na istniejącej nawierzchni asfaltowej o łącznej grubości 8 cm, z tym że warstwę wiążącą i ścieralną wykonać z betonu asfaltowego 0/12,8 mm gr. 4 cm ( 2 x 4 cm), przygotowanie i skropienie międzywarstwowe istniejącej nawierzchni asfaltowej emulsją bitumiczną w ilości 0,6 kg/m 2 oraz skropienie międzywarstwowe warstwy wiążącej emulsją bitumiczną w ilości 0,3kg/m2. Zakres robót obejmuje również mechaniczne ścinanie poboczy celem umożliwienia odprowadzenia wód opadowych z wyremontowanej nawierzchni ulicy oraz odpowiednie jej wyprofilowanie w miejscu styku z nawierzchnią istniejącą - na początku i końcu remontowanego odcinka ulicy. Szczegółowy zakres robót określają - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - przedmiar robót Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: - przejęcia terenu budowy i jego zabezpieczenia, - wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, - organizacji zaplecza budowy, - zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę, - uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, - wywozu z rozbiórki mas mineralno-bitumicznych i ich utylizacji, np. w Wałbrzychu, - wywozu materiału i gruzu z rozbiórki wraz z jego składowaniem na składowisko odpadów (12 km od Dzierżoniowa) - obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, - uzyskania decyzji administracyjnych i pokrycia kosztów uzgodnień związanych z realizacją zadania (w tym np. zajęcie pasa drogowego), - wykonania badań i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych i badań odbiorczych zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz wszystkich badań, sprawdzeń i pomiarów niezbędnych przy składaniu zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych w Inspektoracie Nadzoru Budowlanego - wykonania planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, - pokrycia kosztów związanych z zatwierdzeniem i wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu, - przedłożenia zamawiającemu przed przystąpieniem do robót uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami, wydanego na podstawie ustawy o odpadach - uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych naradach, na których m.in. będzie kontrolowane stosowania wymogów związanych z ochroną środowiska i BHP; informujemy, że Urząd wdrożył normę środowiskową PN-EN-ISO 14001: 2005 oraz BHP PN-N-18001:2004, - dostarczenia oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu w zakresie BHP na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w terminie 30 dni od daty przekazania placu budowy, - naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego robót, ich części bądź urządzeń, które uległy zniszczeniu lub uszkodzeniu z winy Wykonawcy. - oddania przedmiotu niniejszej umowy w terminie w niej uzgodnionym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2 000,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykazanie w załączniku nr 6 do SIWZ robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy, remontu dróg o nawierzchni bitumicznej. Wykazanie 1 roboty dla odcinka drogi dł. min. 500 m wykonanej w okresie ostatnich pięć lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykazanie w załączniku nr 5 do SIWZ osoby, która będzie kierować robotami budowlanymi w specjalności drogowej wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami oraz złożenie oświadczenia, że osoby, które będą kierować robotami budowlanymi w poszczególnych branżach, posiadają wymagane uprawnienia, są wpisane do Izby Samorządu Zawodowego a zaświadczenia o wpisie do tej Izby są ważne na dzień otwarcia ofert oraz, że są wpisane do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego -poprzez wypełnienie i podpisanie załącznika nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Możliwość wprowadzenia zmian umowy: a) w przypadku zmian organizacyjnych stron np.: zmiana reprezentacji, adresu siedziby Firmy; w zakresie terminu i wynagrodzenia: - z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, -z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.dzierzoniow.pl/pl/bip/przetargi/ogloszenia_przetargi /przetargi_inwestycje.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Dzierżoniów, ul Rynek 1, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko A - Informacja.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- Wykonanie robót budowlanych związanych z budową boiska do gry w piłkę nożną i koszykówkę w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa boiska do gry przy ul. Brzegowej 129"
- Wyk. robót bud. polegających na modernizacji boisk sportowych przy SP nr3 w ramach zadania inwestycyjnego pn.:"Modernizacja kompleksu sportowego"Moje Boisko - ORLIK 2012" przy SP nr 3 w Dzierżoniowie"
- Wykonanie robót budowlanych związanych z budową drogi wraz z oświetleniem ulicznym typu LED, na ul. Diamentowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa ul. Diamentowej w Dzierżoniowie".
- DOSTAWA WYROBÓW OPATRUNKOWYCH
- Wyk. rob. bud. pol. na budowie hali sportowej przy Szkole Pod. nr 9 w ramach zad. in. pn.: "Bud. nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Sz. Pod. nr 9 w Dzierż."
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 D Minkowice Oławskie - droga wojewódzka nr 396 - Bystrzyca
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowościach Ksawerów - Sobótka Kolonia
- "Remont dojazdów pożarowych w Leśnictwach Reczków i Piskorzeniec"
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg gminnych i powiatowych na obszarze Związku Powiatowo - Gminnego "Ziemia Lubaczowska"
- Utwardzenie drogi dojazdowej wewnętrznej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Górze
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1683B Kozły - Podbiele
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.