eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do świadczenia usługi szycia składników umundurowania dla funkcjonariuszy celnych. Tkaninę, dystynkcje oraz guziki dostarczone zostaną przez Zamawiającego, natomiast składniki i dodatki



Ogłoszenie z dnia 2008-10-03

Gdynia: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do świadczenia usługi szycia składników umundurowania dla funkcjonariuszy celnych. Tkaninę, dystynkcje oraz guziki dostarczone zostaną przez Zamawiającego, natomiast składniki i dodatki krawieckie dostarczy Wykonawca. Składniki umundurowania winny być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20-04-2006 r. (Dz.U. Nr 77, poz. 543) oraz według wzoru określonego w załączniku nr 2 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 18.04.2000 r. (Dz. U. Nr 41, poz. 479)
Numer ogłoszenia: 248813 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Gdyni , ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6669088, fax. 058 6669226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.uc.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: służba celna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do świadczenia usługi szycia składników umundurowania dla funkcjonariuszy celnych. Tkaninę, dystynkcje oraz guziki dostarczone zostaną przez Zamawiającego, natomiast składniki i dodatki krawieckie dostarczy Wykonawca. Składniki umundurowania winny być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20-04-2006 r. (Dz.U. Nr 77, poz. 543) oraz według wzoru określonego w załączniku nr 2 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 18.04.2000 r. (Dz. U. Nr 41, poz. 479).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: A/ Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi szycia składników umundurowania dla funkcjonariuszy celnych, zgodnie z imiennym wykazem pracowników upoważnionych do szycia i odbioru składników mundurowych. Tkaninę, guziki oraz dystynkcje zostaną dostarczone przez Zamawiającego, natomiast składniki i dodatki krawieckie przez Wykonawcę. Usługi szycia składników umundurowania wykonane będą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20-04-2006 r. (Dz. U. Nr 77, poz. 543) oraz Zarządzeniem Prezesa Głównego Urzędu Ceł z dnia 29.09.1997 r. w sprawie zasad przydziału i wzorów umundurowania oraz wypadków, w których funkcjonariusze organów celnych wykonują obowiązki służbowe bez umundurowania (MP Nr 74, poz. 701). B/ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ. C/ Z wyłonionym Wykonawcą zawarta zostanie umowa na okres 1 roku. Wymagania odnośnie realizacji usługi opisane zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. D/ W okresie obowiązywania umowy Zamawiający przewiduje zlecenie usługi szycia umundurowania dla ok. 51 funkcjonariuszy celnych. Załącznik Nr 1 - sprawa 2532-PN-12/08 - opis przedmiotu zamówienia A/ przedmiotem zamówienia jest wykonywanie, na każdorazowe pisemne zlecenie Zamawiającego poniższych składników umundurowania: 1. Marynarka męska zimowa i letnia. - z wykładanym kołnierzem, - z dwoma rzędami guzików, - zapinana na dwa guziki (na marynarce przyszyte są dodatkowo powyżej tych guzików dwa dodatkowe, przesunięte na zewnątrz od pionu o 2cm.), - marynarka jest swobodna w ramionach, w pasie wcięta, lecz niezbyt przylegająca do figury, - po bokach marynarki, poniżej pasa umieszczone są kieszenie wpuszczone w linii poziomej, wykończone klapkami (patkami) - tył marynarki nie rozcinany 2. Żakiet zimowy i letni. - żakiet wyszczuplony pionowymi zaszewkami w przodzie i bocznymi w tyle, - zapinany na 3 guziki, - rękawy długie z dwoma guzikami, - dolne kieszenie wpuszczane, - kołnierz i wyłogi typu marynarkowego, - kołnierz wydłużony, - tył żakietu wyszczuplony pionowymi cięciami od pachy, - zaszewki barkowe, - szew pośrodku. 3. Spodnie zimowe i letnie męskie - krój cywilny bez mankietów, - 2 kieszenie boczne, - 1 kieszeń tylna z prawej strony. 4. Spodnie letnie damskie - krój cywilny bez mankietów, - 2 kieszenie boczne, - 1 kieszeń tylna z prawej strony. 5. Spódnica zimowa i letnia gładka, bądź z kontrafałdą z przodu. - tył ze szwem pośrodku, - na dole z rozcięciem lub bez, - u góry w szwie umieszczony suwak, - pasek zapinany z tyłu na jeden guzik, - minimalna długość spódnicy - 3 cm przed kolana B/ Wymagania odnośnie wykonania zamówienia: Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia Wykonawcy: 1. imiennego wykazu pracowników upoważnionych do szycia i odbioru składników mundurowych, 2. ilościowego wykazu składników mundurowych, które Wykonawca winien uszyć w danym okresie, 3. materiałów podstawowych, guzików i dystynkcji. Wykonawca zobowiązuje się do: 1. dostarczenia: składników i dodatków krawieckich koniecznych do wykonania zlecenia oraz obciążenia wg cen detalicznych Zamawiającego, kosztami poniesionymi za dostarczenie składników i dodatków krawieckich. 2. przyjazdu do wskazanej przez Zamawiającego siedziby, bez względu na ilość składników mundurowych objętych danym zleceniem. 3. wykonania zlecenia w terminie 21 dni licząc od dnia zdjęcia miary (w przypadku nie stawienia się w wyznaczonym terminie pracowników Zamawiającego do: zdjęcia miary, przymiarki lub po odbiór uszytych składników, termin 21 dni ulega przedłużeniu proporcjonalnie do okresu, w którym funkcjonariusz nie stawił się do powyższych czynności). 4. uzgadniania z Zamawiającym daty przymiarek. Strony potwierdzają uzgodniony termin za pośrednictwem telefaksu lub poczty elektronicznej. 5. w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego: usterek, wad widocznych, wad ukrytych w uszytych składnikach mundurowych, Wykonawca zobowiązuje się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego do: bezpłatnego dokonania poprawek krawieckich, bądź bezpłatnej wymiany wadliwego towaru na towar wolny od wad, w terminie 14 dni licząc od dnia zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego. 6. udzielenia na okres 1 roku gwarancji na uszyte składniki mundurowe. Okres gwarancji biegnie od dnia odebrania przez funkcjonariusza gotowego składnika mundurowego. Gwarancja obejmuje: jakość wykonania, jakość nici i dodatków krawieckich, estetykę wykonania umundurowania, zgodność wykonania składnika mundurowego z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20-04-2006 roku (Dz. U. Nr 77, poz. 543) oraz z pobraną miarą. 7. dostarczenia uszytego umundurowania na koszt własny na adres wskazany przez Zleceniodawcę. 8. w przypadku gdy siedziba Wykonawcy znajduje się na terenie Trójmiasta: zdejmowanie miar mundurowych, dokonywanie przymiarek, odbiór gotowych składników odbywać się będzie dla komórek miejscowych Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy, a dla komórek tzw. zamiejscowych w siedzibie tych jednostek organizacyjnych tj: na terenie Urzędu Celnego w Gdańsku - Gdańsk ul. Opłotki 1 oraz na terenie miasta Słupsk we wskazanym lokalu. Dodatkowo, na wyraźne żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się wykonać powyższe czynności w siedzibie Zamawiającego w Gdyni ul. Północna 9 A, po uprzednim uzgodnieniu terminów. 10. W przypadku gdy siedziba Wykonawcy znajduje się poza terenem Trójmiasta: zdejmowanie miar mundurowych, dokonywanie przymiarek, odbiór gotowych składników odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego w Gdyni ul. Północna 9A oraz w siedzibie komórek zamiejscowych Zamawiającego tj: na terenie Urzędu Celnego w Gdańsku - Gdańsk ul. Opłotki 1 oraz na terenie miasta Słupsk we wskazanym lokalu. C/ Wymagania dodatkowe: 1. Należność za wykonane usługi płatne będą przelewem w terminie 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z załączonymi dowodami wydania składników mundurowych. Dowód wydania będzie zawierał następujące pozycje: imię i nazwisko osoby pobierającej składniki mundurowe, rodzaj uszytego składnika, potwierdzenie odbioru kompletu dystynkcji, podpis funkcjonariusza potwierdzający otrzymanie wskazanych w /Dowodzie wydania/ sortów. Faktura przez Wykonawcę może być wystawiona dopiero po dokonanym przez funkcjonariusza, odbiorze bez uwag, uszytych składników mundurowych. 2. Zamawiane przez Zleceniodawcę składniki umundurowania winny być wykonane przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem i opisem zawartym w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 20.04.2006 r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. Nr 77, poz. 543) oraz według wzoru określonego w załączniku nr 2 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 18.04.2000 r. (Dz. U. Nr 41, poz. 479). 3. Dostarczenie modelu wzorcowego składników munduru służbowego, które pozostają u Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.93.00.00 - 93.93.00.00 17.10.00.00 - 17.10.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO POSTĘPOWANIA: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1. złożą ofertę cenową zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ 4.2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 4.3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, Sposób dokonania oceny: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY, JAKIE DOSTARCZYĆ MAJĄ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘOWANIU. 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez przedstawicieli Wykonawcy upoważnionych do reprezentowania firmy, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do niniejszej SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Pełnomocnictwo w przypadku, gdy Wykonawca jest reprezentowany przez osobę inną niż określoną w dokumencie rejestracyjnym (ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 16-11-2006 r. o opłacie skarbowej - Dz.U.Nr 225, poz. 1635 z późn.zm). Wszelkie dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.uc.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Logistyki Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 352, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00 - 14:00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 003..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.