eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Sprzęt elektroakustyczny dla potrzeb Sali Koncertowej Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-21

Łódź: Sprzęt elektroakustyczny dla potrzeb Sali Koncertowej Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi
Numer ogłoszenia: 248807 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi , ul. Gdańska 32, 90-716 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6621602, faks 042 6621666.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt elektroakustyczny dla potrzeb Sali Koncertowej Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.W zakres przedmiotu zamówienia jakim jest dostawa sprzętu elektroakustycznego wchodzi: a)Część I - Interfejsy do komputera: 1.8 kanałowy preamp-konwerter ADAT (3 szt.) 2.32- kanałowy Interfejs ADAT/ FireWire (1szt.) 3.Word clock generator (1 szt.) b)Część II - System bezprzewodowy: 1.Nadajnik (bodypack) (2szt.) 2.Mikrofon do transmitera bodypack (2szt) 3.Odbiornik systemu bezprzewodowego (1szt.) 4.Transmiter do ręki (2 szt.) 5.Główka mikrofonu do transmitera do ręki (2 szt) 6.Antena pasywna kierunkowa (2 szt.) c)Część III - Adaptery SXS i karty pamięci do kamer: 1.Adaptery SxS do kart SDHC kompatybilne z XDCAM EX-3 (2 szt.) 2.Karty pamięci SDHC extreme 64GB (4 szt.) d)Część IV - Mikrofony miniaturowe do instrumentów: 1.Mikrofon miniaturowy do wiolonczeli (1 szt.) 2.Mikrofony miniaturowe do skrzypiec (3 szt.) 3.Mikrofon miniaturowy do kontrabasu (1 szt.) 4.Mikrofon miniaturowy do saksofonu (2 szt.) 5.Mikrofon konferencyjny do głosu (6 szt.) e)Część V - statywy i wtyki: 1.Statywy mikrofonowe proste (20 szt.) 2.Ramię do statywy mikrofonowego (20 szt.) 3.Wtyki na kabel XLR-F (100 szt.) 4.Wtyki na kabel XLR-M (150 szt.) 5.Torby transportowe do statywów mikrofonowych (4 szt.) 6.Rozpórki do mikrofonów (3 szt.) 7.Rozpórki szerokie do mikrofonów (3 szt.) 8.Dysk Jecklin do separacji akustycznej mikrofonów (1 szt.) Okres gwarancji na każdą z części - co najmniej 24 miesiące. Zamówienie obejmuje również transport i wniesienie dostarczonego sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak również opis i specyfikacja urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego zawiera Załączniki Nr 8 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.13.00-1, 32.34.10.00-5, 32.23.00.00-4, 32.35.20.00-5, 48.90.00.00-7, 30.23.45.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej 2 dostawy obejmujące co najmniej: - dla Części I - oprogramowanie komputerowe do obsługi akustycznej/systemów akustycznych, których wartość wynosiła co najmniej 9 000,00 zł brutto dla każdej z dostaw. - dla Części II - bezprzewodowy system mikrofonowy, którego wartość wynosiła co najmniej 35 000,00 zł brutto w każdej z dostaw. - dla Części III - karty pamięci wraz z adapterami, których wartość wynosiła co najmniej 1 500,00 zł brutto w każdej z dostaw. - dla Części IV - miniaturowych mikrofonów do instrumentów, których wartość wynosiła co najmniej 18 000,00 zł brutto w każdej z dostaw. - dla Części V - akcesoria do urządzeń audio, których wartość wynosiła co najmniej 12 000,00 zł brutto w każdej z dostaw. (w przypadku składania oferty na więcej niż jedną ze wskazanych części Wykonawca musi wykazać należyte Wykonanie dostaw, których wartość stanowiła będzie sumę wartości dla oferowanego zakresu) (Dla potrzeb oceny spełnienia warunku określonego powyżej, jeżeli wartość zrealizowanego zamówienia zostanie podana w walutach innych niż PLN, Zamawiający dokona jej przeliczenia wg. średniego kursu PLN do tej waluty podanego przez NBP na dzień opublikowania powyższego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Wypełniona Charakterystyka przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8 do siwz 2. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest załączyć do oferty specyfikację techniczną oferowanego zamiennie produktu lub deklaracja zawarta na etykiecie produktu z wyszczególnionymi (zaznaczonymi wyróżniającym kolorem) cechami charakterystycznymi potwierdzającymi zgodność oferowanego produktu z produktem wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku gdy Wykonawca nie zaoferuje rozwiązań równoważnych nie ma obowiązku załączania do oferty dodatkowych specyfikacji technicznych oferowanych produktów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a innym niż Wykonawca stroną, c) dla prawidłowego przebiegu realizacji zamówienia, z uzasadnionych przyczyn, konieczna stanie się modyfikacja terminów wskazanych w umowie, d) w związku z rozbieżnościami nastąpi potrzeba ujednolicenia zapisów umowy, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, e) zajdzie potrzeba dostawy przedmiotu umowy, za zgodą Zamawiającego, innego niż wskazany w ofercie o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego w sytuacji, gdy Wykonawca udowodni, iż dostawa określonego w ofercie przedmiotu zamówienia jest niemożliwa z przyczyn niezależnych od Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi - 90-716 Łódź, ul. Gdańska 32.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2013 godzina 11:00, miejsce: siedziba Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi - 90-716 Łódź, ul. Gdańska 32, w Kancelarii.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Interfejsy do komputera:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Część I - Interfejsy do komputera: 1. 8 kanałowy preamp-konwerter ADAT (3 szt.) 2. 32- kanałowy Interfejs ADAT/ FireWire (1szt.) 3. Word clock generator (1 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - System bezprzewodowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - System bezprzewodowy: 1. Nadajnik (bodypack) (2szt.) 2. Mikrofon do transmitera bodypack (2szt) 3. Odbiornik systemu bezprzewodowego (1szt.) 4. Transmiter do ręki (2 szt.) 5. Główka mikrofonu do transmitera do ręki (2 szt) 6. Antena pasywna kierunkowa (2 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.10.00-5, 32.35.20.00-5, 32.23.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Adaptery SXS i karty pamięci do kamer.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - Adaptery SXS i karty pamięci do kamer: 1. Adaptery SxS do kart SDHC kompatybilne z XDCAM EX-3 (2 szt.) 2. Karty pamięci SDHC extreme 64GB (4 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.45.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - Mikrofony miniaturowe do instrumentów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV - Mikrofony miniaturowe do instrumentów: 1. Mikrofon miniaturowy do wiolonczeli (1 szt.) 2. Mikrofony miniaturowe do skrzypiec (3 szt.) 3. Mikrofon miniaturowy do kontrabasu (1 szt.) 4. Mikrofon miniaturowy do saksofonu (2 szt.) 5. Mikrofon konferencyjny do głosu (6 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.13.00-1, 32.34.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V - statywy i wtyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V - statywy i wtyki: 1. Statywy mikrofonowe proste (20 szt.) 2. Ramię do statywy mikrofonowego (20 szt.) 3. Wtyki na kabel XLR-F (100 szt.) 4. Wtyki na kabel XLR-M (150 szt.) 5. Torby transportowe do statywów mikrofonowych (4 szt.) 6. Rozpórki do mikrofonów (3 szt.) 7. Rozpórki szerokie do mikrofonów (3 szt.) 8. Dysk Jecklin do separacji akustycznej mikrofonów (1 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.13.00-1, 32.34.10.00-5, 32.23.00.00-4, 32.35.20.00-5, 48.90.00.00-7, 30.23.45.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.