eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przetarg nieograniczony z dopuszczeniem ofert częściowych na usługę ochrony siedziby Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie i siedziby Delegatury WIOŚ w Ciechanowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-23

Warszawa: Przetarg nieograniczony z dopuszczeniem ofert częściowych na usługę ochrony siedziby Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie i siedziby Delegatury WIOŚ w Ciechanowie
Numer ogłoszenia: 248727 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie , ul. Bartycka 110A, 00-716 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6510707 w. 2008, faks 022 6510676.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wios.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony z dopuszczeniem ofert częściowych na usługę ochrony siedziby Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie i siedziby Delegatury WIOŚ w Ciechanowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektów i mienia siedziby Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie i mieszczących się w tym samym budynku siedzib Delegatury Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Ciechanowie i Delegatury w Ciechanowie Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Rozdział II SIWZ oraz innymi postanowieniami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w następujących lokalizacjach. Zadanie I Siedziba Zamawiającego: Warszawa ul. Bartycka 110A; Zadanie II Siedziby Delegatury WIOŚ w Ciechanowie i Delegatury WUOZ w Ciechanowie: Ciechanów ul. Strażacka 6; Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa w zakresie świadczenia usług bezpośredniej ochrony fizycznej mienia. Dopuszczalne jest podwykonawstwo w zakresie usług dotyczących zapewnienia wsparcia grupy interwencyjnej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.40.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy biorący udział w postępowaniu zobowiązani są: posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj.: posiadać koncesję wydaną przez Ministra właściwego do spraw wewnętrznych na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 j.t. z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej mienia. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ) oraz pozostałych dokumentów wymaganych na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w ww. dokumentach. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wymagany warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy biorący udział w postępowaniu zobowiązani są: posiadać wiedzę i doświadczenie, tj.: należycie wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie podobne- polegające na usłudze ochrony obiektu, której wartość nie była mniejsza niż 40 000,00 zł brutto (warunek powyższy dotyczy zarówno przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na jedno jak i na oba zadania). Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ) oraz pozostałych dokumentów wymaganych na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w ww. dokumentach. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wymagany warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy biorący udział w postępowaniu zobowiązani są: dysponować odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ). Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w ww. oświadczeniu. Z treści załączonego oświadczenia winno wynikać jednoznacznie, iż wymagany warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy biorący udział w postępowaniu zobowiązani są: dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował przynajmniej trzema pracownikami, ze stażem pracy polegającym na ochronie fizycznej obiektu nie krótszym niż 12 miesięcy (warunek powyższy dotyczy zarówno przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na jedno jak i na oba zadania). Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ) oraz pozostałych dokumentów wymaganych na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w ww. dokumentach. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wymagany warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy biorący udział w postępowaniu zobowiązani są znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ). Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w ww. oświadczeniu. Z treści załączonego oświadczenia winno wynikać jednoznacznie, iż wymagany warunek Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany formularz oferty (Rozdział III SIWZ) wraz z zawartymi w nim oświadczeniami o: - zapoznaniu ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązaniu do stosowania i ścisłego przestrzegania warunków w niej określonych; - akceptacji ogólnych warunków umowy i zobowiązaniu się - w przypadku wyboru oferty do zawarcia umowy na tych warunkach, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; - związaniu niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert; - oferowaniu przedmiotu zamówienia zgodnego ze szczegółowym opisem zawartym w rozdz. II SIWZ; - zdobyciu wszystkich koniecznych informacji potrzebnych do właściwego przygotowania oferty; - ewentualnym korzystaniu z podwykonawców (w zakresie grupy interwencyjnej). 2) Dokumenty potwierdzające, że dokumentację przetargową podpisała osoba do tego umocowana (pełnomocnictwo - jeżeli podpisuje pełnomocnik oraz wpis do rejestru z którego wynika kto jest upoważniony do reprezentacji). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub potwierdzone notarialnie. Wpis do rejestru należy złożyć w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie. Zmiana umowy dopuszczalna będzie w granicach dopuszczonych przez ustawę Prawo zamówień publicznych w art. 144 ust 1. Zamawiający przewiduje, iż zmiany umowy mogą zachodzić w następujących przypadkach: Zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej - dopuszczalna jest poprawa w zakresie omyłki; Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - dopuszczalna jest zmiana dostosowująca umowę do zmienionych przepisów;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wios.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie, ul. Bartycka 110 A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2012 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie, ul. Bartycka 110 A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, iż wymaga od Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa posiadania i przedstawienia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie świadczonej usługi na kwotę nie mniejszą niż: Zadanie I - 1 500 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia, Zadanie II - 500 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. Dokument potwierdzający posiadanie wymaganego ubezpieczenia (polisa) nie jest wymagany do złożenia wraz z ofertą i nie podlega ocenie na etapie wyboru ofert. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu powyższy dokument przed podpisaniem umowy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I Siedziba Zamawiającego: Warszawa ul. Bartycka 110A;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektu i mienia siedziby Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Rozdział II SIWZ oraz innymi postanowieniami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w następującej lokalizacji: Siedziba Zamawiającego: Warszawa ul. Bartycka 110A; Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa w zakresie świadczenia usług bezpośredniej ochrony fizycznej mienia. Dopuszczalne jest podwykonawstwo w zakresie usług dotyczących zapewnienia wsparcia grupy interwencyjnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II Siedziby Delegatury WIOŚ w Ciechanowie i Delegatury WUOZ w Ciechanowie: Ciechanów ul. Strażacka 6;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektu i mienia mieszczących się w tym samym budynku siedzib Delegatury Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Ciechanowie i Delegatury w Ciechanowie Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Rozdział II SIWZ oraz innymi postanowieniami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w następującej lokalizacji: Siedziby Delegatury WIOŚ w Ciechanowie i Delegatury WUOZ w Ciechanowie: Ciechanów ul. Strażacka 6; Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa w zakresie świadczenia usług bezpośredniej ochrony fizycznej mienia. Dopuszczalne jest podwykonawstwo w zakresie usług dotyczących zapewnienia wsparcia grupy interwencyjnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.