eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Wykonanie wymiany stolarki okiennej w budynku C przy Placu Wojewódzkim 3 w Sieradzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-22

Sieradz: Wykonanie wymiany stolarki okiennej w budynku C przy Placu Wojewódzkim 3 w Sieradzu
Numer ogłoszenia: 248536 - 2009; data zamieszczenia: 22.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi przy Starostwie Powiatowym w Sieradzu , Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8227960, faks 043 8227861.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wymiany stolarki okiennej w budynku C przy Placu Wojewódzkim 3 w Sieradzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV minimum trzykomorowe, b) roboty wykończeniowe związane z wymianą parapetów zewnętrznych ze stali w kolorze białym, c) systematyczne sprzątanie i uporządkowanie pomieszczeń po zakończeniu robót, d) prowadzenie robót w sposób nie zakłócający ciągłości pracy Urzędu. 2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej składającej się ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót oraz schematów okien..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, a w szczególności: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczenia i dokumentów. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (wymiana stolarki okiennej) o powierzchni nie mniejszej niż 120m2. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonych dokumentów przez Wykonawcę. 3) Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia. 4)Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz należącym do OIIB i posiadającym wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełnienia warunku - na podstawie oświadczenia oraz dokumentów złożonych przez Wykonawcę. 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia. 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku wykonawców działających wspólnie dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia. 7)Akceptuję warunki zawarte w niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmuję je bez zastrzeżeń. Ocena spełniania warunku - na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia i dokumentów. 8)Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w nin. postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń zasady spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę: 1) Oryginał Oferty , sporządzonej na formularzu oferta. 2) Kosztorys ofertowy - cena oferty - sporządzony w oparciu o przedmiar robót i specyfikacje techniczną - obejmujący wycenę poszczególnych elementów zamówienia z cenami jednostkowymi i wyszczególnieniem składników ceny (w szczególności rg, kp, zysk). Zaleca się sporządzenie kosztorysu na podstawie rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. z 2001 r. Nr 80, poz. 867). Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3) Wykaz robót - części zamówienia z wyszczególnieniem zakresu, nazwy firmy), których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom na formularzu oferta. 4) Oświadczenie wykonawcy złożone na formularzu oferta, że: - zapoznaliśmy się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, wzorem umowy i wszystkimi innymi dokumentami oraz warunkami spełnienia świadczenia. Do dokumentów i warunków nie wnosimy żadnych zastrzeżeń i uznajemy się za związanych określonymi w nich postanowieniami, a w przypadku wyboru naszej oferty podpiszemy umowę zgodnie z treścią przedstawioną przez zamawiającego, - w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia. 5) Oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna itd.) ww. oświadczenie każdy ze współwykonawców składa oddzielnie. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego z wykonawców) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Wykaz wykonanych przez Wykonawcę, w okresie ostatnich pięciu 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - robót budowlanych (wymiana stolarki okiennej) o powierzchni nie mniejszej niż 120m2 z podaniem zakresu robót, wartości oraz daty i miejsca wykonania. 8) Dokumenty potwierdzające, że wymienione - zgodnie z ww. ppkt. 7 - roboty zostały wykonane należycie (referencje, opinie zamawiających). 9) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą kierować wykonaniem zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do realizacji zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu winny być dołączone kopie: - odpowiednich do zakresu robót uprawnień budowlanych kierownika budowy; - aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) i ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej kierownika budowy. 10) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. 9, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 11) Parafowany wzór umowy. 12) Wykonawcy wspólnie ubiegający o udzielenie zamówienia oświadczenia i dokumenty wskazane w ppkt 5 i 6 odrębnie w odniesieniu do każdego z Wykonawców, natomiast pozostałe dokumenty i oświadczenia mogą złożyć jako jeden wspólny dokument. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność na każdej stronie przez Wykonawcę lub przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawową formą przekazywania dokumentów jest forma pisemna..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-zo.spsieradz.finn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi przy Starostwie Powiatowym w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3, kod 98-200 Sieradz pokój 520..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Obsługi przy Starostwie Powiatowym w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3, kod 98-200 Sieradz pokój 522..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.