eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojnicz › Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego złotowego w wysokości 3 360 000,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę przez Gminę Wojnicz wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-27

Wojnicz: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego złotowego w wysokości 3 360 000,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę przez Gminę Wojnicz wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
Numer ogłoszenia: 248410 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojnicz , Rynek 1, 32-830 Wojnicz, woj. małopolskie, tel. 014 6790108, faks 014 6790100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojnicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego złotowego w wysokości 3 360 000,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę przez Gminę Wojnicz wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w latach 2013 - 2022 w kwocie 3 360 000,00 PLN ( słownie: trzy miliony trzysta sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 ) z przeznaczeniem na spłatę przez Gminę Wojnicz wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. Ustalenia szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Udzielenie kredytu: w kwocie 3 360 000,00 PLN w dwóch transzach: 1) uruchomienie pierwszej transzy kredytu: w dniu 29 sierpnia 2013 roku - w kwocie 2 000 000,00 PLN. 2) uruchomienie drugiej transzy kredytu: w dniu 30 grudnia 2013 roku - w kwocie 1 360 000,00 PLN. 2.Oprocentowanie kredytu będzie zmienne ustalone w oparciu o stawkę bazową WIBOR 1M - liczoną, jako średnia wartości stawki WIBOR 1M z poprzedniego miesiąca kalendarzowego przed rozpoczęciem miesiąca, za który naliczane będą odsetki ( w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku ) + stała marża Banku. 3. Stawka WIBOR 1M będzie stawką zmienną dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego. 4. Zmiana oprocentowania będzie dokonywana w okresach miesięcznych w pierwszym dniu roboczym każdego miesiąca kalendarzowego. 5. Marża Banku będzie wielkością stałą wyrażoną w punktach procentowych i będzie obowiązywała przez cały okres kredytowania ( obowiązywania umowy). 6. Kredyt długoterminowy zostanie udzielony przy niżej podanych warunkach: 1) okres kredytowania: 113 miesięcy ( od dnia 29 sierpnia 2013 roku do dnia 30 grudnia 2022 roku ), 2) okres karencji, jaką Wykonawca udzieli Zamawiającemu w spłacie kredytu: od dnia 29 sierpnia 2013 r. do dnia 30 stycznia 2015 roku. 3) spłata całości udzielonego kredytu: nastąpi od dnia 30 stycznia 2015 roku w ratach miesięcznych, płatnych w ostatni dzień roboczy każdego miesiąca. Ostatnia rata kapitałowa płatna do dnia 30 grudnia 2022 roku. 4) do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku. 5) terminy spłaty odsetek: odsetki od kredytu naliczane będą na bieżąco od kwoty faktycznego zadłużenia ( raty malejące ) płatne, co miesiąc w ostatni dzień roboczy każdego miesiąca: 1) w okresie karencji począwszy od dnia 30 września 2013 roku, 2) od dnia 30 stycznia 2015 roku wraz z ratą kapitałową kredytu, na podstawie przesłanej przez Bank faksem lub pocztą elektroniczną informacji o wysokości naliczonych odsetek. 3) ostatnia rata odsetek jest płatna w terminie spłaty ostatniej raty kredytu. 6) terminy i wielkości spłaty rat kapitałowych: a) w 2015 roku kwota: 100 000.- PLN, tj. w następujących ratach miesięcznych - (11 rat po 8 300,- PLN +1 rata w kwocie: 8 700,- PLN), b) w 2016 roku kwota: 200 000.- PLN, tj. w następujących ratach miesięcznych - (11 rat po 16 650,- PLN +1 rata w kwocie: 16 850,-PLN), c) w 2017 roku kwota: 545 000.- PLN, tj. w następujących ratach miesięcznych - (11 rat x 45 400.-PLN +1 rata w kwocie 45 600.-PLN) d) w 2018 roku kwota: 545 000,- PLN, tj. w następujących ratach miesięcznych - ( 11 rat x 45 400,- PLN +1 rata w kwocie x 45 600,-PLN) e) w 2019 roku kwota: 545 000,- PLN, tj. w następujących ratach miesięcznych - (11 rat po 45 400,- PLN +1 rata w kwocie: 45 600,- PLN) f) w 2020 roku kwota: 545 000,- PLN, tj. w następujących ratach miesięcznych-(11 rat po 45 400,- PLN +1 rata w kwocie: 45 600,- PLN) g) w 2021 roku kwota: 480 000,- PLN tj. w następujących ratach miesięcznych - (12 rat x 40 000,- PLN) h) w 2022 roku kwota: 400 000,- PLN, tj. w następujących ratach miesięcznych - (11 rat po 33 300,- PLN +1 rata w kwocie: 33 700,- PLN ) 7. Za spłatę rat kapitałowych oraz odsetkowych przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy, 8. Prowizja od udzielonego kredytu będzie płatna w dniu jego uruchomienia -jednorazowo od wielkości kwoty kredytu. Środki na zapłatę prowizji przekazane zostaną przez Zamawiającego na podstawie pisemnej informacji Wykonawcy o wysokości należnej kwoty i numerze rachunku bankowego. 9. Oprócz jednorazowej wyżej określonej prowizji - Zamawiający nie przewiduje innych opłat i prowizji związanych z przyznaniem i uruchomieniem kredytu, oraz obsługą kredytu za wyjątkiem obsługi zadłużenia przeterminowanego. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszych ( przed ustalonym terminem) spłat kapitału ( kredytu ) bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu, w tym opłat i prowizji. Wcześniejsza spłata rat kapitałowych ( rat kredytu ) nie wymaga uprzedniego powiadomienia Wykonawcy. W przypadku wcześniejszej, częściowej spłaty kredytu, okres kredytowania pozostaje bez zmian, chyba, że Kredytobiorca złoży odmienną dyspozycję na piśmie. 11. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. 12. W przypadku dokonania wcześniejszej spłaty części kredytu, Strony ustalają nowy harmonogram spłaty kredytu i dokonane ustalenia zapiszą w formie aneksu do umowy. 13. W celu zabezpieczenia wierzytelności Banku z tytułu udzielonego kredytu i należnych odsetek, ustaloną formą zabezpieczenia spłaty kredytu będzie: weksel własny in blanco, z wystawienia Kredytobiorcy wraz z deklaracją wekslową. 14. Zamawiający zgodnie z prawem bankowym, podpisze oświadczenie o dobrowolnym poddaniu się egzekucji. 15. Źródłem spłaty zaciągniętego kredytu wraz z odsetkami będą: dochody własne Budżetu Gminy Wojnicz w latach 2013 - 2022. Z tym, że spłata zadłużenia wynikająca z zaciągniętego przez Gminę Wojnicz przedmiotowego kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów - nie przekracza maksymalnej wielkości długu na koniec każdego roku - wynikającej z Wieloletniej prognozy finansowej Gminy Wojnicz..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2022.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 20 000,00 PLN ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 ). 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 60 dni. 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem składania ofert. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 07 sierpnia 2013 r. o godz. 12:30. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, które zostały określone w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczo?ści ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm. ). 5. Wybór formy wadium należy do Wykonawcy. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na wydzielony rachunek Zamawiającego: Urząd Miejski w Wojniczu, 32-830 Wojnicz ul. Rynek 1 - Bank Spółdzielczy Rzemiosła Kraków Oddział w Wojniczu nr 70 8589 0006 0010 0000 0202 0013 z adnotacją: < Wadium na przetarg nieograniczony - kredyt długoterminowy w wysokości 3 360 000,00 PLN dla Gminy Wojnicz >. 6. W terminie otwarcia ofert wadium wpłacane w pieniądzu musi znajdować się na rachunku Zamawiającego. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty ( kopia przelewu wadium na rachunek bankowy Zamawiającego potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ) 7. Inna niż pieniężna forma wadium ( art. 45 ust. 6 ustawy Pzp ) powinna zostać złożona w formie oryginału w osobnej kopercie w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1, - ( dziennik podawczy - sekretariat ) nie później niż do dnia 07 sierpnia 2013 roku do godz. 12:30. UWAGA: natomiast do złożonej przez Wykonawcę oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego potwierdzonego za zgodność z oryginałem. 8. Polisa, poręczenie, gwarancje lub inny dokument stanowiący formę wadium winny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 9. Brak wniesienia wadium w terminie lub w sposób, który został określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 10.W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej i do udzielania kredytów-wymagane przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (tekst jednolity; Dz. U. z 2012 r. poz. 1376 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pb, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Pb inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Pb.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zapewniającego wykonanie zamówieni, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia polegające na udzieleniu i obsłudze kredytu w łącznej kwocie nie mniejszej niż 3 500 000, 00 PLN, lub 1 zamówienie związane z udzieleniem i obsługą kredytu w kwocie nie mniejszej niż 3 500 000, 00 PLN.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w celu sprawdzenia zdolności ekonomicznej i finansowej Wykonawcy, wymaga przedłożenia sporządzonego zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości rocznego sprawozdania finansowego za 2012 rok -składającego się z następujących pozycji: bilansu, rachunku zysków i strat wraz z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - ( sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ ), 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. 3)pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika (w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego - np. konsorcjum ) do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Wykonawca zobowiązuje się do przedłużenia parafowanego projektu umowy kredytowej zawierającej uregulowania pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą zamówienia oraz zawierający harmonogram spłaty poszczególnych rat kredytu wraz z odsetkami. UWAGA ! W umowie winny się znaleźć zapisy określone w rozdziale 3 - Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający zaakceptuje treść umowy kredytowej stosowanej w swojej działalności przez kredytodawcę pod warunkiem, że będzie ona zgodna z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6) kserokopię dowodu wniesienia wadium - w wysokości 20 000,00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej akceptacji. 2. Warunki zmiany: 1) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności; 2) w przypadku zmian organizacyjnych kredytodawcy i kredytobiorcy oraz przepisów prawa ich obowiązujących np. regulaminów wewnętrznych itp.; 3) w przypadku zmiany rachunku bankowego określonego w umowie; 4) określone w chwili zawierania umowy oprocentowanie kredytu będzie ulegać zmianom w zależności od zmiany średniej stawki WIBOR 1M (stopa bazowa). Zmiana oprocentowania dokonywana będzie miesięcznie w pierwszym dniu roboczym każdego miesiąca w oparciu o średnią stawkę WIBOR 1M z poprzedniego miesiąca. Marża Banku w okresie umownym jest stała. W każdym - miesiącu kalendarzowym - wchodzącym w skład umownego okresu kredytowania stopa oprocentowania kredytu jest stała; 5) zaistnienie okoliczności, które zostały wymienione w ww 4 punkcie upoważnia Bank do jednostronnej zmiany przyjętej w umowie stopy oprocentowania bez konieczności zmiany treści umowy; 6) zmiany okresu kredytowania poprzez dokonanie wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub w części; 7) zmiana terminu spłaty rat kredytu ( w tym prolongata, zmiana harmonogramu spłat ); 8) w przypadku np. pogorszenia się sytuacji ekonomiczno - finansowej kredytobiorcy, zaległości w spłacie kredytu itp. przewiduje się inne dodatkowe zabezpieczenie kredytu; 9) informacje o zmianie stopy procentowej Bank będzie przekazywał Kredytobiorcy pisemnie; 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności z wyjątkiem zmiany oprocentowania kredytu, w tym również oprocentowania dla zadłużenia przeterminowanego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojnicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wojniczu, adres: 32-830 Wojnicz ul. Rynek 1 - KSIĘGOWOŚĆ - ( pokój nr 16 ).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2013 godzina 12:30, miejsce: siedziba Zamawiającego Urząd Miejski w Wojniczu, (Sekretariat - Dziennik podawczy), adres: 32-830 Wojnicz ul. Rynek 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.