eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › budowa hali widowiskowo-sportowej przy Samorządowym Gimnazjum w Bolszewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-12

POZYCJA 24839

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wejherowo: budowa hali widowiskowo-sportowej przy Samorządowym Gimnazjum w Bolszewie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Wejherowo, do kontaktów: w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Kazimierz Grubba, Jan Kaczyński, w zakresie formalno-prawnym: Zygmunt Hocft, Os. Przyjaźni 6, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6779707, fax 058 6779700, e-mail: wejherowogmina@post.pl, www.ug.wejherowo.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa hali widowiskowo-sportowej przy Samorządowym Gimnazjum w Bolszewie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: "Budowa hali widowiskowo-sportowej przy Samorządowym Gimnazjum w Bolszewie wraz z kompleksem boisk, infrastrukturą zewnętrzną i kompletnym wyposażeniem obiektu". 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Bolszewo ulica Leśna 35, działka nr. 653/7 na terenie Gminy Wejherowo. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 4521220 - 4521220 Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Kod CPV wg słownika 2008: 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres powyżej kwoty 60 tyś. Euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 18;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany przed upływem terminu do składania ofert wnieść wadium w kwocie 350 tys. złotych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (u.p.z.p.) oraz określone przez zamawiającego poniżej: 1. wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności zapewniającej wykonanie zamówienia, W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia w.w. warunek, zamawiający będzie brał pod uwagę dane umieszczone w dokumencie o nazwie: ,,aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej" - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2. wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przychód z działalności w wysokości minimum 12.000.000,- PLN, W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia w.w. warunek, zamawiający będzie brał pod uwagę dane umieszczone w dokumencie o nazwie: ,,sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności" - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 2.1 w przypadku podmiotów występujących wspólnie, jeden z podmiotów (podmiot wiodący) musi legitymować się co najmniej 50% wymaganym rocznym przychodem z działalności, natomiast cały warunek o musi być spełniony przez podmiot występujący wspólnie jako całość, 3. wykonawca posiada środki finansowe przeznaczone przez wykonawcę na realizację zamówienia publicznego, o które się ubiega, w wysokości co najmniej 6.000.000,- PLN lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 6.000.000,- PLN, W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia w.w. warunek, zamawiający będzie brał pod uwagę dane umieszczone w dokumencie o nazwie: ,,informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 6.000.000,- PLN lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 6.000.000,- PLN" wraz z ,,deklaracją banku, iż udzieli kredytu w wymaganej wysokości" - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 3.1 w przypadku podmiotów występujących wspólnie, jeden z podmiotów ma obowiązek legitymować się spełnieniem warunku w.w. w wysokości co najmniej 50%, natomiast cały warunek musi być spełniony przez podmiot występujący wspólnie jako całość. 4. wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę ubezpieczenia co najmniej 3.000.000,- PLN, W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia w.w. warunek, zamawiający będzie brał pod uwagę dane umieszczone w dokumencie o nazwie: ,,polisa lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 3.000.000,- PLN,-" 5. wykonawca dysponuje osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach: 5.1 Kierownikiem Budowy, który: 5.1.1 posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno budowlanej potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust.2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003r. nr 207, poz. 2016 z późniejszymi zmianami), 5.1.2 posiada ważny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tą izbę z określonym nim terminem ważności zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane i ustawy z 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami), 5.1.3 posiada co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w tym co najmniej 3 lata w kierowaniu podobnymi robotami budowlanymi, przez które należy rozumieć obiekty wg PKOB - 1265 wykonane w technologii jak przedmiotowe zamówienie. Przez lata doświadczenia zawodowego należy rozumieć lata czynne zawodowo licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych, 5.2 kadrą inżynieryjno - techniczną (po jednej osobie dla każdej branży) z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w branżach: 5.2.1. instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 5.2.2. instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w.w. kadra inżynieryjno-techniczna musi posiadać: a/ (każdy z osobna) co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego (chodzi o lata czynne zawodowo licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych) b/ właściwe uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w danej branży potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust.2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003r. nr 207, poz. 2016 z późniejszymi zmianami), c/ ważny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tą izbę z określonym nim terminem ważności zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane i ustawy z 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami), W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia w.w. warunek, zamawiający będzie brał pod uwagę dane umieszczone w dokumentach: a/ wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji* niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, (w tym wypełnione załączniki Nr 4 i Nr 5) * - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia w tym wynikające z Prawa Budowlanego (właściwa decyzja potwierdzająca wymagane uprawnienia oraz zaświadczenie z rejestru właściwej izby samorządu zawodowego z określonym i aktualnym w nim terminem ważności), oraz oświadczenie zawierające informacje potwierdzające stawiane warunki, 6. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: a/ jako rodzaj zadania należy przyjąć obiekt wg PKOB - 1265 (wykonany w technologii jak przedmiotowe zamówienie) o minimalnej wartości bez wyposażenia na kwotę 2,5 mln zł brutto uwaga: jako okres ostatnich pięciu lat należy liczyć ostatnie pięć lat liczone od daty upływu terminu składania ofert. r. Rozpoczęcie i zakończenie zadania potwierdzającego doświadczenie wykonawcy musi zawierać się w tym okresie. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia w.w. warunek, zamawiający będzie brał pod uwagę dane umieszczone w dokumentach: wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, ,(w tym wypełniony załącznik Nr 6), jako rodzaj zadania należy przyjąć obiekt wg PKOB - 1265 (wykonany w technologii jak przedmiotowe zamówienie) o minimalnej wartości bez wyposażenia na kwotę 2,5 mln zł brutto 7. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych, W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia w.w. warunek, zamawiający będzie brał pod uwagę dane umieszczone w dokumentach: a) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert uwaga: dla osób posiadających polskie obywatelstwo należy bezwzględnie przedłożyć aktualną informację z KRS, natomiast dokumenty równoważne - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 dotyczy osób nie posiadających polskiego obywatelstwa, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu Ustawy z dnia 28.10.2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary -Dz. U. z 2002 r. Nr. 197, poz. 1661) c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ustawy, f) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, (art. 22 ust. 1 ustawy). PODMIOTY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCE SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA muszą wykazać że: A/ każdy partner konsorcjum z osobna (podmiotu występującego wspólnie) A1. nie podlega wykluczeniu z postępowania A2. posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym A3. musi złożyć dokumenty wskazane w SIWZ cz. IV pkt. 3, 4, 5, 6,7,8,9,11 B/ wspólnie muszą wykazać że: B1. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia (właściwe uprawnienia budowlane), B2. dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, B3. posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia, B4. oferta jest podpisana w sposób wiążący prawnie wszystkich partnerów, B5. wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy oraz zabezpieczenie należytego wykonania zamówienia; B6. jeden z partnerów konsorcjum (podmiotu występującego wspólnie) zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; WYKONAWCA MAJĄCY SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w §1 ust.1 pkt. 1,5 i 6, (Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 07 kwietnia 2004r, Dz. U. Nr 71 poz. 645 i 646) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w par. 1 ust.1 pkt. 1,5 i 6, oraz w par. 1 ust. 1 pkt. 4 rozporządzenia o którym mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. Cena (koszt) w formie ryczałtu - 95% 2. Okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówieniapowyżej 36 m-cy a nie więcej niż 84 miesiące - 5% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 29.06.2006, cena - 1 750,00 zł, Należność należy wpłacić przed pobraniem SIWZ przelewem na konto zamawiającego w Bank Millennium SA Nr konta: 11 1160 2202 0000 0000 6196 3915. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wykonawcy za okazaniem właściwego dokumentu przelewu bankowego na konto zamawiającego, z których wynika, że należność za SIWZ została uiszczona we właściwej wysokości. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.06.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.06.2006, godzina 12:30, sala konferencyjna Urzędu Gminy Wejherowo, Os. Przyjaźni 6.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 05.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.