eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesław › Ochrona fizyczna osób i mienia Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Bolesławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-12

Bolesław: Ochrona fizyczna osób i mienia Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Bolesławiu
Numer ogłoszenia: 248388 - 2010; data zamieszczenia: 12.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej "Bolesław" Sp. z o.o. , ul. Osadowa 1, 32-329 Bolesław, woj. małopolskie, tel. 032 6461148, faks 032 6461148.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkboleslaw.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna osób i mienia Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Bolesławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Zamawiającego świadczona w systemie zmianowym, która obejmuje: 1) Ochronę terenu bazy ZGK w Bolesławiu, ul. Osadowa 1: - budynek administracyjno-socjalny wyposażony w system alarmowy (sygnalizacja świetlna i akustyczna), - budynek warsztatu naprawczego wraz z magazynami, - hala prefabrykacji z węzłem betoniarskim, - teren bazy sprzętowo-samochodowej, 2) Ochronę terenu Składowiska Odpadów Komunalnych w Ujkowie Starym oraz następujących obiektów zlokalizowanych na w/w terenie: - budynek administracyjno-biurowy, - punkt skupu złomu, - wagi samochodowe, - hala demontażu odpadów - maszyny i urządzenia na terenie składowiska, - linia do segregacji odpadów, - instalacje do pozyskiwania i energetycznego wykorzystania biogazu wraz z instalacjami towarzyszącymi (odsiarczalniki, stacje transformatorowe, stacja kontenerowa ujęcia gazu). 3) Ochronę terenu Piaskowni w Bolesławiu - Hutki II, w tym: - budynku socjalno-biurowego - budynki magazynowe i stacja transformatorowa, - maszyny i urządzenia na terenie wyrobiska eksploatacyjnego. 2. Ochrona wykonywana będzie: 1) Ochrona obiektów Zamawiającego zlokalizowanych w Bolesławiu, ul. Osadowa 1 całodobowo w każdym dniu roboczym i w dni wolne od pracy 2) Ochrona terenu Składowiska Odpadów od poniedziałku do piątku od godz. 20.00 do godz.6.00, w soboty od godz.15.00 do godz.6.00, w niedziele i święta - ochrona całodobowa. 3) Ochrona terenu Piaskowni - Hutki II wykonywana będzie w soboty, niedziele i święta całodobowo. 3. Zamawiający zapewnia Wykonawcy : - budynek portierni zlokalizowany w Bolesławiu przy ul. Osadowej 1. - pomieszczenie socjalne w budynku socjalno-biurowym na terenie Składowiska Odpadów Komunalnych w Ujkowie Starym. - pomieszczenie socjalne w budynku socjalno-biurowym na terenie Piaskowni w Bolesławiu - Hutki II. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: 1/ zapewnienia stałego kontaktu telefonicznego z Zamawiającym, 2/ zachowania czystości i porządku w punktach ochrony i wokół budynków, 3/ prowadzenia dokumentacji: książki raportów oraz książki wjazdów i wyjazdów , 4/ przestrzegania przepisów i regulaminów wewnętrznych Zamawiającego, 5/ nadzorowania pracy kotła c. o. (z automatycznym podajnikiem) w okresie grzewczym , w budynku administracyjno-socjalnym w Bolesławiu przy ul. Osadowej 1, w dni robocze od godz.15.00 do godz.7.00, a w dni wolne od pracy przez całą dobę, oraz w okresie zimowym odśnieżenie dojścia do w/w budynku od strony północnej ( ok. 60 m2 ) i południowej(ok. 30 m2 ) 6/ zapewnienia pracownikom ochrony jednolitych ubrań służbowych oraz identyfikatorów. 7/ zapewnienia kontroli prawidłowości pełnienia obowiązków przez pracowników ochrony co najmniej jeden raz w godzinach nocnych tj. 2200 - 0600 8/ wyposażenia uprawnionych pracowników ochrony w atestowane urządzenia do badania zawartości alkoholu w organizmie w celu zbadania trzeźwości pracowników Zamawiającego - w razie potrzeby na polecenie Zamawiającego. 9/ posiadania własnej bazy całodobowej monitorowania i kierowania. 5.Wykonawca ponosić będzie koszt utrzymania i konserwacji sygnalizacji alarmowej w obiektach opisanych w ust. 1. 6.Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku niewłaściwej lub nieskutecznej ochrony. 7.Wykonawca na dzień podpisania umowy musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej przez okres realizacji zamówienia w zakresie Ochrona fizyczna osób i mienia Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Bolesławiu, na kwotę min.2.000.000,00PLN..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zwiększenie ilosci godzin wykonywania ochrony.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000,00 zł, ( dziesięć tysięcy złotych). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie formie zgodnie z art. 45 ust. 6 PZP w terminie do 23.08.2010r.do godz. 730 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zakładu Gospodarki Komunalnej Bolesław Sp. z o.o. w Bolesławiu w ING Bank Śląski S.A. O Olkusz 37 1050 1445 1000 0022 9428 6253 z dopiskiem Przetarg na ochronę fizyczną osób i mienia Zakładu Gospodarki Komunalnej Bolesław Sp. z o. o. w Bolesławiu . Kwota wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 PZP. 6. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium, Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - posiadają aktualną koncesję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie przedmiotu zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie - wykonali lub są w trakcie wykonywania co najmniej 3 usług bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia, każda na kwotę co najmniej 150.000,00zł brutto w stosunku rocznym, oraz załączą referencje potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. - posiadają certyfikat potwierdzający, że pracownicy realizujący usługi działają wg stałych procedur.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dysponują przynajmniej jedną osobą posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia, - dysponują osobami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę zdolnymi do wykonania zamówienia, - posiadają co najmniej dwie własne dwu osobowe grupy interwencyjne wyposażone w oznakowane samochody, które skutecznie mogą przeprowadzić do 4 interwencji miesięcznie w obiektach Zamawiającego stanowiących przedmiot ochrony, w czasie do 1 godziny od zgłoszenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony formularz ofertowy- zał. nr 1 - wypełniony formularz cenowy - zał. nr 2 - wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym- zał. nr 5 - dowód wniesienia wadium, - parafowany przez Wykonawcę projekt umowy - zał. nr 3 - wykaz osób posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia wraz z kserokopią w/w dokumentów. - Oświadczenie o posiadaniu co najmniej dwóch własnych dwu-osobowych grup interwencyjnych wyposażonych w oznakowane samochody, które skutecznie mogą przeprowadzić interwencję w obiektach Zamawiającego. - Oświadczenie, o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób zdolnych do wykonania zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: tak

  • należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Czas interwencji grupy interwencyjnej - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkboleslaw.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki komunalnej Bolesław Sp. z o.o. ul. Osadowa 1 32-329 Bolesław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2010 godzina 07:30, miejsce: Zakład Gospodarki komunalnej Bolesław Sp. z o.o. ul. Osadowa 1 32-329 Bolesław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.