eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bisztynek › Wiejskie Centrum sportu i rekreacji - budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Sątopach gm. Bisztynek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Bisztynek: Wiejskie Centrum sportu i rekreacji - budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Sątopach gm. Bisztynek
Numer ogłoszenia: 24834 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta , ul. Kościuszki 2, 11-230 Bisztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7188616, faks 089 7188603.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bisztynek-ugim.bip-wm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wiejskie Centrum sportu i rekreacji - budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Sątopach gm. Bisztynek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sali gimnastycznej z łącznikiem do istniejącej szkoły podstawowej wraz z przebudową istniejącej kotłowni węglowej na gazową, naziemnym zbiornikiem na gaz płynny o poj. 4850l, przyłączem wod-kan, c.o. oraz energetycznym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem robót b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót Roboty budowlane: 1) Budowa sali gimnastycznej - budynek parterowy, w części dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, przykryty dachami dwuspadowymi i płaskimi., wykonany w technologii tradycyjnej murowanej o pow. zabudowy 778,15m2 ,pow. użytkowej 826,09 i kubaturze 5048,55 m3 a) stopy i ławy fundamentowe - żelbetowe b) ściany fundamentowe z bloczków betonowych ocieplone styropianem gr. 7 cm c) ściany zewnętrzne z cegły pełnej 25 cm ocieplone styropianem grubości 12 cm d) konstrukcja dachu z drewna klejonego, dach nad częścią parterową o konstrukcji żelbetowej prefabrykowanej e) stolarka okienna i drzwiowa PCV Roboty elektryczne: 1) zasilenie obiektu - przebudowa zasilenia, 2) instalacja oświetlenia ogólnego wewnętrznego, 3) instalacja oświetlenia zewnętrznego, 4) instalacja zasilenia wentylatorów oraz mieszaczy powietrza, 5) instalacja dzwonkowa 6) instalacja rozgłoszenia radiowego, 7) instalacja odgromowa. Roboty zagospodarowania terenu: 1) chodniki o nawierzchni z płyt chodnikowych betonowych obrzeżem chodnikowym betonowym. Poszerzenie i droga dojazdowa do zbiornika o nawierzchni z płyt betonowych ażurowych. 2) uporządkowanie terenu i naprawa ewentualnych szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia. Roboty sanitarne: 1) przyłącze wodociągowe, 2) wewnętrzna instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji 3) instalacja wody p.poż. 4) przyłącze kanalizacji sanitarnej, 5) wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej, 6) magazyn gazu, 7) przyłącze gazociągowe, 8) kotłownia gazowa o mocy 58 kW 9) instalacja gazowa, 10) przyłącze c.o. i c.w.u. 11) instalacja centralnego ogrzewania, 12) wentylacja sali sportowej Wyposażenie zgodnie z projektem architektonicznym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Gwarancja ubezpieczeniowa, gwarancja bankowa i poręczenie złożone jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy pzp. 3. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona z postępowania bez rozpatrywania.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 5A. Szczegółowe warunki Zamawiającego: 1) Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia stanowisk niezbędnych do kierowania robotami budowlanymi, posiadające uprawnienia budowlane w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w branżach: ogólnobudowlanej, drogowej, sieci i instalacji elektrycznych oraz sieci i instalacji sanitarnych. 2) Wykonanie w ostatnich 5 latach (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) co najmniej 5 zadań obejmujących swoim zakresem budowę obiektu użyteczności publicznej, odpowiadających swoim rodzajem (sala gimnastyczna) i wartością nie mniejszą przedmiotowemu zamówieniu 3) Wykonawca musi posiadać środki obrotowe i lub zdolność kredytową, z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne, na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000 PLN 4) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000 PLN Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawców, wymienione w punkcie 6 na zasadzie spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.A Zgodnie z art. 26 ust. 1 i 2 ustawy pzp, w celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkcie 5 należy złożyć : 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy pzp - zgodnie z załącznikiem nr 1 do oferty, 2) wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z kopią uprawnień budowlanych (w branży: ogólnobudowlanej, drogowej, sieci i instalacji elektrycznych oraz sieci i instalacji sanitarnych) i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego osób posiadających uprawnienia - zgodnie z załącznikiem nr 2 do oferty. 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - minimum pięć kompleksowych budów obiektów użyteczności publicznej, odpowiadających swoim rodzajem i wartością nie mniejszą przedmiotowemu zamówieniu, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 3 do oferty, 4) oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 4 do oferty, jeśli zamawiający nie zastrzegł, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument ten będzie stanowić załącznik nr 5 do oferty, 6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - dokument ten będzie stanowić załącznik nr 6 do oferty, 7) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - dokument ten będzie stanowić załącznik nr 7 do oferty, 8) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - dokument ten będzie stanowić załącznik nr 8 do oferty, 9) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - dokument ten będzie stanowić załącznik nr 9 do oferty, 6.B Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie Wykonawca winien przedłożyć w postępowaniu zawiera również druk oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 6.C Oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych musi spełniać następujące warunki: 1) zawierać pełnomocnictwo dla osób reprezentujących Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i ewentualnie w czynnościach zawarcia umowy. Z pełnomocnictwa powinna wynikać wola Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno być zgodne z przepisami Kodeksu Cywilnego (zapis dotyczy również podmiotów występujących wspólnie w formie spółki cywilnej). 2) zawierać dokumenty wymienione w pkcie 6 A ppkt 1, 5, 6 i 7 od każdego podmiotu, natomiast dokumenty wymienione w pkcie 6A ppkt 2, 3 i 4, które to winien złożyć, co najmniej jeden z podmiotów, 3) Zamawiający przy ocenie spełniania warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie, 4) musi być podpisana tak, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony, 5) oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów, winna wskazywać adres Wykonawcy lub Wykonawców, na który Zamawiający będzie kierował korespondencję w sprawie zamówienia publicznego, 6) podmioty gospodarcze występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 7) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, to przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, należy przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 6.D Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z przepisami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z późniejszymi zmianami)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bisztynek-ugim.bip-wm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bisztynku ul. Kościuszki 2 11-230 Bisztynek pokój nr 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Bisztynku ul. Kościuszki 2 11-230 Bisztynek pokój nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.