eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomyśl Wielki › Poprawa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej w gminie Radomyśl Wielki - budowa obiektów sportowo - rekreacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-18

Radomyśl Wielki: Poprawa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej w gminie Radomyśl Wielki - budowa obiektów sportowo - rekreacyjnych
Numer ogłoszenia: 248291 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomyśl Wielki , Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomyslwielki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej w gminie Radomyśl Wielki - budowa obiektów sportowo - rekreacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poprawa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej w gminie Radomyśl Wielki - budowa obiektów sportowo - rekreacyjnych w zakresie: - Boisko główne odnowienie nawierzchni boiska głównego i bramek - Pawilon sportowy - dobudowa ,nowy dach - Modernizacja trybun - Wykonanie altany - Boisko boczne - nawierzchnia żużlowo - piaskowa - Parking i nawierzchnia z kamienia - Wykonanie boiska treningowego małego - Staw rekreacyjny I i II odnowa - Teren ogniska - Tereny zieleni ,ogrodzenie , piłkochwyty - Pomost dla wędkarzy - Konstrukcja na odpady stałe , wykonanie szamba - Oświetlenie terenu - Drogi i chodniki z kostki.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.50 - Rekultywacja nieużytków 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 15.000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy : 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Pzp 2) Dysponują osobami lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - przynajmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności : - konstrukcyjno - budowlanej - całkowite doświadczenie nie mniej niż 3 lata (licząc od daty wystawienia uprawnień w danej specjalności) UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień 3) Dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym - min.: - środek transportu o ładowności do 15 ton 2 szt - koparko ładowarką 1szt - zagęszczarkami 2 szt 4) Posiadają doświadczenie w realizacji robót: Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie jako główny wykonawca lub członek konsorcjum min. 1 zadania o podobnym charakterze robót jak w ofercie (tj. wykonanie boisk sportowych nawierzchni żużlowo - piaskowej lub trawiastej, wykonanie parkingów z kostki cementowej, wykonanie obiektów kubaturowych o kubaturze nie mniejszej niż.2000m3 z tym ,ze w/w roboty nie muszą być objęte jednym zamówieniem) poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie (referencje udzielone przez Inwestora) 5) Udzielą gwarancji na wykonane roboty - min. 60 miesięcy 6) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 7) Ocena spełnienia warunków udziału WYKONAWCY w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego-spełnia/niespełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ); Uwaga: 1.1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie ; Dokumenty, o których mowa w pkt 1.1) lit. a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert); 1.2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (aktualność dokumentów jak w pkt 1.1). 2) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 2a) W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia . 3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 1 do oferty; 4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 2 do oferty; 5)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do oferty, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień ) 6)Wykaz sprzętu , którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wg. wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia. 7)Dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat wg formularza stanowiącego załącznik Nr 5 do formularza oferty oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje) 8)Oświadczenie o okresie gwarancji - wypełnić na formularzu oferty. 9) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomyslwielki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna (za cenę 150,00 zł) w siedzibie zamawiającego pok. nr 2 - Urząd Miejski Radomyśl Wielki; 39-310 Radomyśl Wielki ,ul. Rynek 32 w godz. od 7.30 do 15 (w dniach pracy Urzędu Miejskiego).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Radomyśl Wielki 39-310 Radomyśl Wielki ul. Rynek 32 pok. 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013;oś priorytetowa nr 5 Infrastruktura Publiczna Działanie 5.3 Infrastruktura sportowa i rekreacyjna, schemat B Inna infrastruktura sportowa i rekreacyjna.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.