eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › DOSTAWA NICI CHIRURGICZNYCH dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. prof. dr W. Orłowskiego w Częstochowie



Ogłoszenie z dnia 2008-10-03

Częstochowa: DOSTAWA NICI CHIRURGICZNYCH dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. prof. dr W. Orłowskiego w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 248283 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego , ul. PCK 1, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3721990, fax. 034 3721990.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsz.czest.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA NICI CHIRURGICZNYCH dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. prof. dr W. Orłowskiego w Częstochowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę nici chirurgicznych - jedwabnych niewchłanialnych, skręconych dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. prof. dr W. Orłowskiego w Częstochowie, ul. PCK 1 w asortymencie i ilości określonych w Załączniku Nr 2 (formularz asortymentowo - cenowy) do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Zaoferowane wyroby medyczne muszą być dopuszczone do obrotu i używania oraz posiadać aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 ze zm.) . 3. Wymagany okres sterylności - minimum 24 miesiące od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. 4. Wykonawcy zobowiązani są: 1) zagwarantować stałość cen przez okres trwania umowy - Zamawiający dopuszcza jedynie możliwość zmiany ceny na warunkach określonych we wzorze umowy; 2) Wykonawca zaoferuje dostawy przedmiotu umowy w terminie 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 3) Wykonawca nieodpłatnie wraz z ofertą dostarczy próbki oferowanych wyrobów (nici chirurgicznych) w ilości dwóch saszetek w asortymencie określonym w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 5. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta winna zawierać: 1)Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według druku stanowiącego Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 2)Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1)Wypełniony czytelnie, opieczętowany i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. 2)Wypełniony czytelnie, opieczętowany i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularz asortymentowo-cenowy - stanowiący Załącznik Nr 2, do niniejszej SIWZ 3)Oświadczenie o posiadaniu aktualnych dopuszczeń do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896 ze zm.) i innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie - stanowiący Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 4)Opisy (materiały informacyjne), katalogi, prospekty, foldery - w języku polskim, potwierdzające spełnienie przez oferowany przedmiot zamówienia wymaganych przez Zamawiającego parametrów. 5)Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w ilości dwóch saszetek zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. 6)Pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę w przypadku działania przez Pełnomocnika. 3.Wymagane powyżej dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - za wyjątkiem pełnomocnictwa. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605) tzn. zamiast dokumentów określonych w § 6 ust. 1 pkt 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 6 ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5 W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (min. spółka cywilna, konsorcjum), wymagane w niniejszym postępowaniu dokumenty wymienione w § 6 ust. 1 pkt. 1) - 3) muszą być złożone przez każdy podmiot. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia określoną w art. 366 Kodeksu Cywilnego i zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać, jakiego postępowania ono dotyczy, jakich Wykonawców dotyczy, wskazywać ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika oraz czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania w postępowaniu czy też również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców w tym ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika oraz dołączony do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsz.czest.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego, ul. PCK 1, 42-200 Częstochowa, Dział Zamówień Publicznych..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. prof. dr W. Orłowskiego , 42-200 Częstochowa, ul. PCK 1- pokój nr 366, (Pawilon A - I piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.