eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębno › Budowa nawierzchni chodnika i kanalizacji grawitacyjno-tłocznej w m.Grzymiradz, gm.Dębno, na działkach nr 318 i 325

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-22

Dębno: Budowa nawierzchni chodnika i kanalizacji grawitacyjno-tłocznej w m.Grzymiradz, gm.Dębno, na działkach nr 318 i 325
Numer ogłoszenia: 248210 - 2009; data zamieszczenia: 22.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębno , ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7603001 do 4, faks 095 7602030.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debno.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa nawierzchni chodnika i kanalizacji grawitacyjno-tłocznej w m.Grzymiradz, gm.Dębno, na działkach nr 318 i 325.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie w miejscowości Grzymiradz gmina Dębno na działkach nr 318 i 325: - budowa chodnika o dł. 264,00 mb i szer.1,50 m z kostki betonowej gr. 8 cm wraz z wjazdami do posesji (na odcinku od przystanku PKS do wysokości posesji nr 44); - zamontowanie balustrady U-11a o długości 8,00 m na wysokości przepustu; - ułożenie rur kanalizacyjnych PE o 110 o dł. 147,50 mb + 2,50 mb zapasu na końcówkach z zaślepieniem (na odcinku od PZ65 do PZ70). Szczegółowy zakres robót określony jest w dołączonej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz) dokumentacji technicznej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Wykonawca musi wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, wraz z jej wartością.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.62 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 55.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 2.500,-zł. w terminie do 14.08.2009r. do godz. 10:45. Nie spełnienie przez Wykonawcę warunków uczestniczenia w postępowaniu skutkować będzie zatrzymaniem wadium wraz z odsetkami

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 uPzp. oraz spełniają dodatkowe minimalne warunki: 1.1. Zdolność kredytowa Wykonawcy lub wielkość posiadanych przez niego środków finansowych nie może być mniejsza od wartości ofertowej Wykonawcy na niniejszym zamówieniu. 1.2. Wykonawca musi dysponować następującym składem osobowym: - Kierownik budowy - z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg, - Kierownik budowy - z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi instalacyjnymi w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych. 1.3. Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat co najmniej dwie roboty w zakresie nie mniejszym od przedmiotu zamówienia (wybudował 2 chodniki o pow. min 396,00 m2 i ułożył 2 odcinki rury kanalizacji sanitarnej o dł. min 150,00 mb). 1.4. Wykonawca posiada polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Ocena spełnienia w/w warunków nastąpi na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę n/w dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Dowód wniesienia wadium. 2.2. Oświadczenie nr 1 wg załącznika nr 2 do siwz - o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przetargowym. 2.3. Charakterystyka składu osobowego do nadzoru wykonawczego wg załącznika nr 4 do siwz, ze wskazaniem osób, które z ramienia Wykonawcy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualną na czas trwania robót przynależność do izby inżynierów - patrz pkt 1. ppkt 1.2. 2.4. Wykaz wg załącznika nr 5 do siwz, w którym należy podać wykonane roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, zakresu wykonanych robót oraz dołączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Z dostarczonych dokumentów musi jasno wynikać spełnienie warunków - patrz pkt 1. ppkt 1.3. 2.5. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - patrz pkt 1. ppkt 1.1 (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez Wykonawców w ramach konsorcjum oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa). 2.6. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.debno.com.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest Zbigniew Moździerz, od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-14:00. Cena siwz w wersji drukowanej 34,-zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2009 godzina 10:45, miejsce: siedziba Zamawiającego, sekretariat (pokój nr 1 w budynku A).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.