Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-03
Poznań: montaż barier energochłonnych zlokalizowanych na drogach wojewódzkich na terenie działania WZDW w Poznaniu Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kole
Numer ogłoszenia: 248037 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu Rejon Dróg Wojewódzkich w Kole , Wilczak 51, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 063 272 02 16, fax. 063 272 22 94.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzdw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: montaż barier energochłonnych zlokalizowanych na drogach wojewódzkich na terenie działania WZDW w Poznaniu Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kole.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: montaż barier energochłonnych zlokalizowanych na drogach wojewódzkich na terenie działania WZDW w Poznaniu Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kole.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.72.40 - Roboty budowlane w zakresie barier stałych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki ogólne a. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawa zamówień publicznych -Dz.U. Nr 19 poz. 177 z późn. zmianami-. b.Wymagania określone w pkt. a. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 3.Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 z ustawy Pzp Informacje potwierdzające spełnienie warunków szczegółowych udziału w postępowaniu winny być przedstawione na formularzach zawartych w Rozdziele 3 SIWZ. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: -Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował jako strona umowy w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej cztery roboty w zakresie montażu barier o wartości minimum 50 tys. PLN każde. -Doświadczenie i potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej -Ocena spełnienia udziału w postępowaniu dokonana będzie na zasadzie spełnia--nie spełnia-warunków. -Wykonawca musi wykonać roboty w 100% siłami własnymi..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych określonych niniejszej specyfikacji, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: -Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24.1,2 i spełnia warunki określone w art. 22.1. i art. 44 Ustawy. -Aktualny dokument -lub kserokopia takiego dokumentu- dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy poprzedzających termin składania ofert. 2.Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych opisanych niniejszej specyfikacji Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: -Informację o doświadczeniu Wykonawcy -Doświadczenie zawodowe-, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 4.2. SIUWZ Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, a do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzdw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kole
Ul. Toruńska 200
62-600 Koło..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kole Ul. Toruńska 200 62-600 Koło. w pokoju nr 103.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa pojazdu typu furgon do przewozu 9 osób wraz z kierowcą - uczestników projektu wraz z opiekunami
- Dostawa samochodu terenowego 5-osobowego typu PICKUP, z napędem 4x4
- Dostawa przedmiotów i elementów umundurowania
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe w budynku DS-3 (21-3) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie
- Budowa suchego zbiornika retencyjnego w Grodzisku Górnym na działce nr 528/3 w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Remont Budynku Administracji i Budynku Szkoleniowego w Ośrodku Szkolenia Służby Więziennej w Suchej
- Odtworzenie stawu retencyjnego w miejscowości Krobanów
- Remont i przebudowa schodów zewnętrznych wraz z remontem elewacji w strefie wejściowej do budynku Szkoły Podstawowej nr 93 przy ul. Niemcewicza 29-31 we Wrocławiu
- Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy budynku Urzędu Miejskiego w Tyczynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.