eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bychawa › Wykonanie podcinki i pielęgnacji drzew rosnących przy drogach wojewódzkich Nr 747, 809, 827, 828, 830, 833, 834, 835, 842, 848

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-30

Bychawa: Wykonanie podcinki i pielęgnacji drzew rosnących przy drogach wojewódzkich Nr 747, 809, 827, 828, 830, 833, 834, 835, 842, 848
Numer ogłoszenia: 248029 - 2014; data zamieszczenia: 30.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215271 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie, ul. Antoniego Budnego 5, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, tel. 081 5661393 w. 28, faks 081 5660256.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podcinki i pielęgnacji drzew rosnących przy drogach wojewódzkich Nr 747, 809, 827, 828, 830, 833, 834, 835, 842, 848.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje wykonanie podcinki i pielęgnacji drzew rosnących przy drogach wojewódzkich w zakresie zgodnym z Wykazem drzew. 2.Zamówienie polegać będzie na: a)cięciu technicznym drzew z uwagi na zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego przy drogach wojewódzkich:- Nr 747 Chodel - Konopnica - 28 szt., - Nr 809 Lublin - Krasienin - 10 szt., - Nr 827 Sadurki - Bełżyce - 19 szt., - Nr 828 Garbów - Krasienin - 6 szt., - Nr 830 Lublin - Nałęczów - 26 szt., - Nr 833 Chodel - Kraśnik - 16 szt., - Nr 834 Bełżyce - Niedrzwica Duża - 49 szt. (OD Bełżyce), - Nr 835 Lublin - Biłgoraj - 3 szt., - Nr 842 Rudnik Szl. - Wysokie - 5 szt., - Nr 848 Tarnawa Mała - Szczebrzeszyn - 15 szt., b) cięciu technicznym wzdłuż ciągów komunikacyjnych przy drogach wojewódzkich - Nr 834 Bełżyce - Stara Wieś - 40 szt. (OD Krzczonów). 3.Zakres usług obejmuje: a)Cięcia techniczne z uwagi na zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego: - cięcia te mają na celu usunięcie połamanych i suchych gałęzi zwisających wzdłuż ciągów komunikacyjnych zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego i pieszego. b)Cięcia techniczne wzdłuż ciągów komunikacyjnych: - cięcia te mają na celu uzyskanie odpowiedniej skrajni, polegają na usunięciu dolnych gałęzi lub konarów tak aby uzyskać skrajnię o wysokości 4,5 m nad drogą i 2,2 m nad ciągiem pieszym. Cięcie grubych gałęzi należy wykonywać w ostateczności. 4.Prace wykończeniowe: a)zrębakowanie pozyskanych w trakcie usług gałęzi lub ich wywiezienie, b)zagospodarowanie we własnym zakresie zrębków po gałęziach lub gałęzi. 5.Drzewa przeznaczone do podcinki i pielęgnacji zostaną wskazane przez uprawnionego pracownika Obwodu Drogowego w Bełżycach i Krzczonowie. 6.Usługi należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją techniczną, Instrukcją bezpiecznej pracy przy wykonywaniu podcinki i pielęgnacji drzew oraz Wykazem drzew, w sposób gwarantujący należytą jakość. 7.Za wszelkie szkody spowodowane uszkodzeniami infrastruktury naziemnej (sieć elektryczna, telefoniczna, ogrodzenia itp.) przy wykonywaniu przedmiotowych prac odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 8.Wykonawca zobowiązany jest do postępowania z odpadami powstałymi trakcie realizacji zamówienia zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z dnia 8. stycznia 2013, poz. 21). 9.Wykonawca zapewnia wszystkie niezbędne materiały, środki transportowe, sprzęt oraz osoby niezbędne do realizacji zamówienia. 10.Wykonawca ma prawo wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawców na podstawie przedłożonej w terminie do 7 dni od daty jej zawarcia umowy o podwykonawstwo, (dotyczy to także podwykonawcy zawierającego umowę z dalszym podwykonawcą). 11.Wykonawca jest odpowiedzialny za działania lub zaniechania podwykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników, jak za własne działania lub zaniechania. 12.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu usług. 13.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych usług objętych umową. 14.Oznakowanie usług w czasie ich prowadzenia Wykonawca zabezpiecza we Własnym zakresie. 15.Wykonawca winien posiadać lub zawrzeć na własny koszt umowę o ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych umową. Termin obowiązywania polisy od odpowiedzialności cywilnej: od daty rozpoczęcia robót do daty 30 dni późniejszej od daty odbioru ostatecznego. 16. Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna za szkody w związku z realizacją robót oraz następstwami nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich obejmująca ochroną: - szkody powstałe w związku z prowadzonymi robotami, - szkody powstałe w związku z ruchem maszyn budowlanych, pojazdów mechanicznych nierejestrowanych, - szkody wyrządzone własnym pracownikom, pracownikom podwykonawców, kierownikom robót, inspektorom nadzoru, pracownikom zamawiającego. Polisa OC musi obejmować odpowiedzialność deliktową oraz odpowiedzialność kontraktową. Wymagana suma gwarancyjna nie mniej niż 100 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. 17. Wykonawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy przedłoży do akceptacji polisę OC. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy dokumenty ubezpieczeniowe wraz z potwierdzeniem opłacenia składki. 18. Wykonawca w okresie wykonywania przedmiotu umowy ponosi w stosunku do osób trzecich pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone tym osobom w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych nierejestrowanych. 19.W przypadku wystąpienia w/w osób trzecich z roszczeniami bezpośrednio do Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie zwrócić Zamawiającemu wszelkie koszty przez niego poniesione, w tym kwoty zasądzone prawomocnymi wyrokami łącznie z kosztami zastępstwa procesowego chyba, że zostaną one pokryte z Polisy OC. 20.Polisy i dokumenty ubezpieczeniowe wraz z potwierdzeniem opłacenia składki Wykonawca przedłoży do wglądu na każde żądanie Inspektora. 21. Umowy ubezpieczenia powinny zapewniać wypłatę odszkodowania płatnego w walucie polskiej, w kwotach koniecznych dla naprawienia szkody. 22. Żadne zmiany warunków ubezpieczenia nie zostaną dokonane bez zgody Zamawiającego. 23.Obie strony będą przestrzegać wszystkich warunków zawartych w umowach ubezpieczeniowych. 24. Jeżeli Wykonawca nie dostarczy żądanej umowy ubezpieczenia z wszystkimi załącznikami wraz dowodami opłacenia składki, to Zamawiający będzie mógł dokonać ubezpieczenia, które Wykonawca powinien był zapewnić. Koszty, które Zamawiający poniósł opłacając składki ubezpieczeniowe będzie mógł potrącić z wynagrodzeń należnych Wykonawcy. 25.Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu pasa drogowego od Zamawiającego, które nastąpi w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. 26.Wykonawca zapewnia wszystkie niezbędne materiały, środki (w tym i transportowe), sprzęt oraz osoby niezbędne do realizacji zamówienia. 27.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 28.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.P.H.U. DAREX Dariusz Koczyński, Obsza 103, 23-413 Obsza, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8562,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7733,88

  • Oferta z najniższą ceną: 7733,88 / Oferta z najwyższą ceną: 65386,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.