eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koprzywnica › Organizacja wyjazdu szkoleniowo - integracyjnego realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Koprzywnicy w ramach projektu systemowego Do pracy by się szło współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-12

Koprzywnica: Organizacja wyjazdu szkoleniowo - integracyjnego realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Koprzywnicy w ramach projektu systemowego Do pracy by się szło współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 247952 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Koprzywnicy , ul. 11 Listopada 88, 27-660 Koprzywnica, woj. świętokrzyskie, tel. 15 8477069, 8477041, faks 15 8477070.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.koprzywnica.asi.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wyjazdu szkoleniowo - integracyjnego realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Koprzywnicy w ramach projektu systemowego Do pracy by się szło współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie pięciodniowego wyjazdu szkoleniowo - integracyjnego (zwanego dalej wyjazdem) do Zakopanego dla 30 Beneficjentów Ostatecznych, biorących udział w projekcie pn. Do pracy by się szło, współfinansowanego ze środków Unii Europejskie w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, oraz ich dzieci - w liczbie 30. Na wyjeździe Zamawiającego będzie reprezentować maksymalnie 4 pracowników Zamawiającego, realizujących działania w ramach projektu, których zadaniem będzie wizytowanie przebiegu wyjazdu i pobytu uczestników. Łącznie w wyjeździe szkoleniowo integracyjnym weźmie udział maksymalnie 64 osoby. Wyjazd odbędzie się w w terminie: 30.07.2012-03.08.2012 r. - (wyjazd w pierwszy dzień rano, powrót w piąty dzień wieczorem) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników w sytuacjach niezależnych od Zamawiającego - tj. zwiększenia lub zmniejszenia liczby osób, biorących udział w wyjeździe, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, np. choroby uczestnika. O zaistniałej sytuacji Zamawiający pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę. Zakres zamówienia obejmuje: Zorganizowanie kursu Kelner - barmandla Beneficjentów Ostatecznych (35 godzin zajęć grupowych; przez godzinę rozumie się 45 min.). Zakres tematyczny: Organizacja zakładów gastronomicznych; Specyfika i narzędzia pracy barmana; Klasyfikacja alkoholi, pozostałe składniki używane przez barmanów; Przygotowywanie drinków; Zasady serwowania napojów; Obsługa gości w barze. Wykonawca zapewni uprawnionego wykładowcę posiadającego wykształcenie kierunkowe gastronomiczne, uprawnienia pedagogiczne, doświadczenie w prowadzeniu podobnych tematycznie zajęć w ilości min. 100 godzin. doświadczenie zawodowe min. 3 lata Zorganizowanie czasu wolnego dla uczestników wyjazdu szkoleniowo - integracyjnego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia aktywnego spędzania czasu przez uczestników wyjazdu, w tym: zorganizowanie wycieczki na Gubałówkę z wykwalifikowanymi przewodnikiem, zorganizowanie zwiedzania Zakopanego z wykwalifikowanymi przewodnikiem, zorganizowanie - w drugim dniu - kolacji integracyjnej na świeżym powietrzu połączonej z konsumpcją potraw regionalnych, grami i zabawami, ponadto w trakcie kolacji Wykonawca zapewni występ kapeli regionalnej. Zorganizowanie czasu wolnego - przez opiekunów - dla 30 dzieci beneficjentów w trakcie trwania zajęć Beneficjentów Ostatecznych Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania zajęć kulturalno- rekreacyjnych dla dzieci Beneficjentów Ostatecznych, w tym: zorganizowanie zajęć etnograficzno-dydaktycznych nawiązujących do tradycji i poznania regionu Tatr i Podhala. Wykonawca zapewni opiekunów dla dzieci Beneficjantów Ostatecznych, tak aby na 30 dzieci przypadało co najmniej 3 opiekunów posiadających co najmniej: 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe pedagogiczne lub uprawnienia pedagogiczne oraz ukończony kurs kierownika wypoczynku dzieci i młodzieży oraz doświadczenie w opiece nad zorganizowaną grupą dzieci i młodzieży podczas wyjazdów integracyjno - szkoleniowych w ilości min. 5 wyjazdów 2 osobami posiadającymi wykształcenie pedagogiczne lub uprawnienia pedagogiczne oraz ukończony kurs dla kandydatów na wychowawców placówek wypoczynku dzieci i młodzieży oraz doświadczenie w opiece nad zorganizowaną grupą dzieci i młodzieży podczas wyjazdów integracyjno - szkoleniowych w ilości min. 5 wyjazdów Powyższe doświadczenie należy udokumentować w okresie ostatnich 3 lat licząc od daty składania oferty. Transport: Wykonawca zapewni dojazd uczestnikom wyjazdu z Koprzywnicy - Urząd Miasta i Gminy do miejsca zakwaterowania i z powrotem oraz na wycieczki własnymi lub udostępnionymi przez firmę przewozową autokarami, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi przewozu osób. Autokary mają posiadać klimatyzację, WC, TV i odtwarzacz DVD. Przewoźnik powinien posiadać wymagane przepisami dokumenty m.in. licencję przewoźnika oraz zobowiązać się do: a) podstawienia autokarów sprawnych technicznie, posiadających pełną dokumentację gwarantującą jego przejazd na trasie określonej w umowie zgodnie z przepisami obowiązującymi w Polsce (m. in. aktualne badanie techniczne pojazdu, którym będą podróżować uczestnicy, aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - dla przewoźnika, odpowiednie kwalifikacje zawodowe kierowców), a także posiadać odpowiednie ubezpieczenie, b) podstawienia autokarów w wyznaczonym miejscu i czasie, w stanie czystym, zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz oraz do dbania o czystość autokaru podczas podróży. Zakwaterowanie: Przedmiot zamówienia należy zrealizować w hotelu ośrodku wypoczynkowym/ szkoleniowym/ pensjonacie. Wymagania odnośnie budynku, budynków ośrodka (ośrodków): własna kuchnia i jadalnia na miejscu - w ośrodku, dostęp do klimatyzowanych sal konferencyjnych, w których przeprowadzone zostaną zajęcia na kursie Kelner-barman wyposażoną w min. stoły, krzesła, niezbędny sprzęt gwarantujący przeprowadzenie szkolenia na najwyższym poziomie, artykuły spożywcze, przybory barmańskie i kelnerskie. sala do zabaw dla dzieci wyposażona w niezbędny sprzęt (wykładzina dywanowa, TV, DVD, stoły, krzesła oraz zabawki dostosowane do wieku i potrzeb uczestników zajęć) basen oraz inne atrakcje np. sauna, jacuzzi. itp. parking przylegający do ośrodka, przeznaczony dla samochodów osobowych i autokarów. Wykonawca zapewnia 4 noclegi w pokojach 2, 3 i 4 osobowych z możliwością dostawki, z łazienkami wyposażonymi w natryski i WC w każdym pokoju. Pokoje muszą być wyposażone w TV, biurko, radio-budzik, krzesła. Pokoje powinny być wyposażone w niezbędny sprzęt z możliwością swobodnego rozpakowania bagażu w tym posiadać pościel. Miejsce zakwaterowania musi być usytuowane w odległości nie większej niż 300 metrów od ścisłego centrum Zakopanego. Wykonawca dokona opłaty klimatycznej za wszystkich uczestników wyjazdu, jeżeli wymagać tego będzie lokalizacja ośrodka. Uwaga: nie dopuszcza się możliwości zakwaterowania w obiektach rozproszonych typu domki letniskowe, kempingi oraz w gospodarstwach agroturystycznych. Wszyscy uczestnicy wyjazdu muszą zostać zakwaterowani w jednym budynku. Ubezpieczenie: Uczestnicy wyjazdu muszą zostać ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie przejazdów oraz w trakcie trwania wyjazdu na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 PLN na każdego uczestnika. Wykonawca zobowiąże się do przedłożenia Zamawiającemu polisy - umowy ubezpieczenia uczestników wyjazdu nie później niż 48 godzin przed terminem wyjazdu. Opieka medyczna: Wykonawca zapewnia opiekę pielęgniarską w razie potrzeby oraz zapewni w koniecznych przypadkach opiekę lekarską, polegającą na wezwaniu lekarza do ośrodka lub dowiezieniu uczestnika pobytu do przychodni/szpitala bezpłatnym transportem. Wyżywienie: Wykonawca zapewni w każdy dzień 3 posiłki śniadanie min. 2 posiłki ciepłe do wyboru, trzy rodzaje wędlin, trzy rodzaje serów, trzy rodzaje pieczywa, kawa, herbata, soki owocowe, woda, dwudaniowy obiad- zupa, drugie danie, porcja mięsa , ziemniaki i surówka, napój do obiadu l - codzienne inne menu. kolacja , w tym co najmniej dwie kolacje ciepłe podczas całego pobytu. Ponadto Wykonawca zapewni kierownika/koordynatora wyjazdu obecnego podczas całego pobytu posiadającego wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w koordynacji/sprawowania nadzoru nad co najmniej pięcioma wyjazdami intergacyjno - szkoleniowymi dla podopiecznych Ośrodków Pomocy Społecznej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 30.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium oraz zabezpieczenie należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający za spełnienie niniejszego warunku uzna oświadczenie złożone przez Wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz posiadanie: zaświadczenia o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych, zaktualizowanego na rok 2012 wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, certyfikatu o wpisie do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający za spełnienie niniejszego warunku uzna złożony przez Wykonawcę wykaz wykonanych usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za spełnienie niniejszego warunku Zamawiający uzna wykonanie czterech wyjazdów integracyjno - szkoleniowych, które trwały minimum 4 dni, w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia, tj. zawierały co najmniej organizację noclegu, wyżywienia, przeprowadzenie zajęć szkoleniowych, opiekę nad dziećmi, organizację czasu wolnego, transport, ubezpieczenie uczestników z potwierdzeniem, że usługi zostały wykonane należycie, o całościowej wartości nie mniejszej niż 230 000,00 tys. zł w których uczestniczyło łącznie co najmniej 60 osób.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym uzna przedstawienie podstawy do dysponowania obiektem spełniającym następujące warunki: własna kuchnia i jadalnia na miejscu - w ośrodku, dostęp do klimatyzowanych sal konferencyjnych, w których przeprowadzone zostaną zajęcia na kursie Kelner-barman wyposażoną w min. stoły, krzesła, niezbędny sprzęt gwarantujący przeprowadzenie szkolenia na najwyższym poziomie, artykuły spożywcze, przybory barmańskie i kelnerskie. sala do zabaw dla dzieci wyposażona w niezbędny sprzęt (wykładzina dywanowa, TV, DVD, stoły, krzesła oraz zabawki dostosowane do wieku i potrzeb uczestników zajęć) basen oraz inne atrakcje np. sauna, jacuzzi. itp. parking przylegający do ośrodka, przeznaczony dla samochodów osobowych i autokarów. Wykonawca zapewnia 4 noclegi w pokojach 2, 3 i 4 osobowych z możliwością dostawki, z łazienkami wyposażonymi w natryski i WC w każdym pokoju. Pokoje muszą być wyposażone w TV, biurko, radio-budzik, krzesła. Pokoje powinny być wyposażone w niezbędny sprzęt z możliwością swobodnego rozpakowania bagażu w tym posiadać pościel. Miejsce zakwaterowania musi być usytuowane w odległości nie większej niż 300 metrów od ścisłego centrum Zakopanego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje: 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe pedagogiczne lub uprawnienia pedagogiczne oraz ukończony kurs kierownika wypoczynku dzieci i młodzieży oraz doświadczenie w opiece nad zorganizowaną grupą dzieci i młodzieży podczas wyjazdów integracyjno - szkoleniowych w ilości min. 5 wyjazdów 2 osobami posiadającymi wykształcenie pedagogiczne lub uprawnienia pedagogiczne oraz ukończony kurs dla kandydatów na wychowawców placówek wypoczynku dzieci i młodzieży oraz doświadczenie w opiece nad zorganizowaną grupą dzieci i młodzieży podczas wyjazdów integracyjno - szkoleniowych w ilości min. 5 wyjazdów 1 osobą posiadającą wykształcenie kierunkowe gastronomiczne, uprawnienia pedagogiczne, doświadczenie w prowadzeniu podobnych tematycznie zajęć w ilości min. 100 godzin, doświadczenie zawodowe min. 3 lata 1 osobą posiadającą licencję pilota wycieczek oraz uprawnienia przewodnika górskiego, która posiada doświadczenie w organizacji i realizacji tożsamych usług (w ilości minimum 5 usług). 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w koordynacji, sprawowania nadzoru nad co najmniej pięcioma wyjazdami intergacyjno - szkoleniowymi dla podopiecznych Ośrodków Pomocy Społecznej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający za spełnienie niniejszego warunku uzna przedstawienie przez Wykonawcę opłaconej polisy od odpowiedzialności cywilnej na sumę co najmniej 500.000 zł, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

zaświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych, zaktualizowany na rok 2012 wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, certyfikat o wpisie do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia. Certyfikat jakości usług ISO lub równoważny.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - doświadczenie doświadczenie w przeprowadzonych szkoleniach wyjazdowych - 20
  • 3 - certyfikat jakości usług ISO lub równoważny - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w przypadku: 1. Wystąpienie niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, które mają wpływ na terminy i przedmiot realizacji poszczególnych etapów zamówienia, między innymi: a) Kadry wykonującej przedmiot zamówienia z przyczyn losowych niezależnych od Wykonawcy za zgodą Zamawiającego pod warunkiem, że Wykonawca zapewni zastępstwo przez osobę lub osoby o odpowiednim przygotowaniu zawodowym, nie gorszym od przygotowania zawodowego osoby lub osób zastępowanych. b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. c) Zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy. 2. Nieistotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, wg której dokonano wyboru Wykonawcy (np. osoby upoważnionej do kontaktów, numerów telefonów, adresów wskazanych w umowie). 3. Warunkiem dokonania zmiany jest zawiadomienie o zaistnieniu w/w okoliczności w formie pisemnej. Zgodę na dokonanie zmian musi wyrazić każda ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.koprzywnica.asi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Koprzywnicy, ul. 11 Listopada 88, 27-660 Koprzywnica Tel: 0 15 847 70 58 Fax: 0 15 847 70 77 e-mail: opskoprzywnica@poczta.onet.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Koprzywnicy, ul. 11 Listopada 88, 27-660 Koprzywnica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.