eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-22

Piła: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 247755 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile , al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 2109442, faks 067 2109332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Starostwa Powiatowego w Pile materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek. Szacunkowe ilości zamawianego asortymentu zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - Formularze cenowe - materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych - oraz Załącznik nr 4 do SIWZ - Formularze cenowe - materiały eksploatacyjne do kserokopiarek. Każdy z załączników składa się z dwóch części - podział wynika z dwóch źródeł finansowania. Podane ilości materiałów eksploatacyjnych są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty i porównania ofert. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 1)Zamawiający rozdziela przedmiot zamówienia na dwie części. 2) Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia. 3) Opis części zamówienia - według załącznika nr 3 oraz załącznika nr 4 do SIWZ: I część - materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych szczegółowy zakres zamówienia określają: załącznik nr 3 A załącznik nr 3 B II część - materiały eksploatacyjne do kserokopiarek szczegółowy zakres zamówienia określają: załącznik nr 4 A załącznik nr 4 B 3. Zamawiający wymaga w Załączniku nr 3 A do SIWZ materiałów eksploatacyjnych wyłącznie oryginalnych w pozycjach nr: 17, 18, 28, 33, 34, 35 gdzie zapisy umowy zawartej z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych S. A. obligują Zamawiającego do zastosowania w określonych drukarkach wyłącznie oryginalnych materiałów eksploatacyjnych; w pozycjach nr: 7, 8, 25, 31 - gdzie na stanowiskach wykonywane są różnego rodzaju materiały (zdjęcia, mapki, foldery, dyplomy, podziękowania, zaproszenia, wykresy, itp.) wymagające wysokiej jakości, precyzyjności i niezawodności wydruków; w pozycji nr: 36 - jest to urządzenie, którego specyfika wymaga stosowania wyłącznie oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. 4. Zamawiający wymaga w Załączniku nr 3 B do SIWZ w pozycjach nr: 3, 4, 11, 12, 15, 16 oraz w Załączniku nr 4 B do SIWZ w pozycjach nr: 7, 8, 9, 10, 11 materiałów eksploatacyjnych wyłącznie oryginalnych. Wymagane są oryginalne materiały eksploatacyjne do poszczególnych drukarek i kserokopiarek, gdyż jest to wysokiej jakości sprzęt do precyzyjnego drukowania i kserowania. Oryginalne materiały zapewniają wysoką jakość i niezawodność wydruków, co jest niezbędne przy rodzaju prac wykonywanych przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. 5. Zamawiający, z zastrzeżeniem pkt 3.3. oraz 3.4. SIWZ, na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert równoważnych. a) Wskazanie w SIWZ marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu w zakresie wymogów technicznych, użytkowych i jakościowych postawionych przez Zamawiającego. b) W przypadku zaoferowania produktów równoważnych (zamienników), Zamawiający wymaga podania w kolumnie nr 3 - w załączniku nr 3 oraz załączniku nr 4 do SIWZ nazw (symboli) produktów i ich producentów. c) Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych lub lepszych (pojemność tuszu, tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. d) Wykonawca może zaoferować tylko takie produkty równoważne, których parametry techniczne są nie gorsze niż parametry techniczne oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. e) Dostarczane materiały eksploatacyjne muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy pozwalający na zidentyfikowanie danego produktu i termin ważności. 6. Materiały eksploatacyjne oryginalne i produkty równoważne (zamienniki), mają być w 100% fabrycznie nowe, nieregenerowane i nierefabrykowane tzn. żadna z części wchodzących w ich skład nigdy nie była w całości lub części wykorzystana w innym produkcie, wytworzone bez procesu powtórnego napełniania pojemników pochodzących z odzysku. 7. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych. 8. Zamawiający wymaga, aby wydajność zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych (oryginalnych jak i produktów równoważnych) do drukarek komputerowych została potwierdzona badaniami wykonanymi zgodnie z normą: ISO/IEC 19752, 19798 dla tonerów i ISO/IEC 24711 dla tuszy. W związku z tym, w przypadku złożenia oferty na I część zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty kserokopii wyników testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych zgodnie z normą ISO/IEC 19752, 19798 dla tonerów i ISO/IEC 24711 dla tuszy. 9. W celu zagwarantowania właściwej jakości wyprodukowanych materiałów Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę, do dołączenia do oferty kserokopii certyfikatu ISO 9001:2000 dotyczącego systemu wytwarzania produktów oraz kserokopii certyfikatów ISO 14001 w sprawie wdrażania efektywnych systemów zarządzania środowiskowego producenta towaru. 10. Materiały dostarczane będą każdorazowo na podstawie i zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dopuszcza się możliwość składania zamówień drogą elektroniczną, faksem lub telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówione materiały, nie później niż w terminie do 3 dni od dnia otrzymania zamówienia. Materiały będą dostarczane transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, na koszt Wykonawcy. Materiały powinny być opakowane w sposób zabezpieczający je przed zniszczeniem. 11. Warunki płatności: do 14 dni od dnia otrzymania poprawnie wystawionej faktury, nie wcześniej jednak niż po dostawie materiałów. 12. Gwarancja - 12 miesięcy od daty odbioru zamówionych materiałów przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00-1, 30.19.23.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie. Wykonawca w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje dostawy: a) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na pierwszą część - artykułów biurowych na łączną wartość nie mniejszą niż 30 000 złotych, b) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na drugą część - materiałów papierniczych na łączną wartość nie mniejszą niż 40 000 złotych, c) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na dwie części zamówienia - artykułów biurowych i materiałów papierniczych o łącznej wartości nie mniejszej niż 70 000 złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. W przypadku złożenia oferty na I część zamówienia - materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty kserokopii wyników testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych zgodnie z normą ISO/IEC 19752, 19798 dla tonerów i ISO/IEC 24711 dla tuszy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty kserokopii certyfikatu ISO 9001:2000 dotyczącego systemu wytwarzania produktów oraz kserokopii certyfikatów ISO 14001 w sprawie wdrażania efektywnych systemów zarządzania środowiskowego producenta towaru

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz cenowy, w przypadku części pierwszej zamówienia - załącznik nr 3, w przypadku części drugiej zamówienia - załącznik nr 4. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty jeżeli forma reprezentacji nie wynika z dokumentów załączonych do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia. Zmianie nie ulegną ceny jednostkowe netto podane w ofercie Wykonawcy. Zmiana dotyczy jedynie zastosowania nowej stawki podatku VAT. Ewentualna zmiana może nastąpić ze skutkiem od dnia wejścia w życie ustawy zmieniającej wysokość podatku do dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, po złożeniu stosownego wniosku przez stronę umowy o dokonanie takiej zmiany. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pile al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 320.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 111.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I część - materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia określają: załącznik nr 3 A załącznik nr 3 B.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00-1, 30.19.23.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II część - materiały eksploatacyjne do kserokopiarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia określają: załącznik nr 4 A załącznik nr 4 B.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00-1, 30.19.23.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.