eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Zadanie nr 1 Budowa placu zabaw w Żłobku Miejskim przy ul. Fitelberga 4 w Tychach Zadanie nr 2 Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania nr 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-21

Tychy: Zadanie nr 1 Budowa placu zabaw w Żłobku Miejskim przy ul. Fitelberga 4 w Tychach Zadanie nr 2 Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania nr 1
Numer ogłoszenia: 247742 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Żłobek Miejski w Tychach , ul. Fitelberga 4, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 0-32 227 49 93, faks 0-32 227 49 93.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1 Budowa placu zabaw w Żłobku Miejskim przy ul. Fitelberga 4 w Tychach Zadanie nr 2 Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania nr 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przygotowanie terenu pod budowę 2.Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 3.Nadzór nad robotami budowlanymi 4.Montaż urządzeń zabawowych: - tunel drewniany 2 szt -tunel krótki 1 szt -labirynt -domek altanka ze stolikiem 5.Pełnienie nadzoru inwestorskiego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1)Oferta Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 1 musi być zabezpieczona wadium w kwocie: 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych). 2)Wadium musi obejmować okres związania ofertą . 3)Termin wniesienia wadium upływa dnia 12 sierpnia 2009 roku o godz. 10 :15 2. Formy i miejsce wnoszenia wadium przez Wykonawcę: 1)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: W pieniądzu, przy spełnionym warunku że: O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego: 63105013991000002208507463, na którym to rachunku wadium będzie przechowywane. 2)Inne formy wnoszenia wadium dopuszczone przez Zamawiającego względem Wykonawcy: a.w gwarancjach bankowych, b.w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, c.w gwarancjach ubezpieczeniowych, d.w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000r. Nr 109, poz. 1158, ze zm.) 3)Wadium w formie, o której mowa w pkt. 2, należy złożyć w kasie żłobka od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 - 14:00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Wykonawcy muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 Ustawa o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 23 września 2008 r. Nr 171, poz. 1058 z późn. zm.) poprzez złożenie oświadczenia oraz dokumentów wymaganych w niniejszej S.I.W.Z. 2)Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym. 3) Wykonawcy muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 1 musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, roboty budowlane, polegające na budowie lub modernizacji co najmniej jednego placu zabaw, o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż pięć lat, również musi wykazać wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub modernizacji placu zabaw i załączyć dokument potwierdzający, że robota ta została wykonana należycie; b) Wykonawcy muszą dysponować lub wykazać, że będą dysponowali osobą lub sami nią są posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia nadzoru inwestorskiego lub kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, należącą do właściwego samorządu zawodowego, której to osobie, Wykonawca zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów; 4) W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą wykazać, że urządzenia zabawowe wraz z elementami wyposażenia posiadają certyfikaty bezpieczeństwa B, atesty oraz wymogi norm polskich i UE, a także zapewniają spełnienie wymogów formalnych i bezpieczeństwa dzieci odpowiednio do lat 3, w tym: a)PN-EN 1176-1 oraz 1176-7 dla instalacji wyposażenia i urządzeń placów zabaw wraz z załączeniem folderów, fotografii lub katalogów, które obrazują poszczególne oferowane elementy i urządzenia na placu zabaw wraz z opisem szczegółowym oferowanych elementów urządzeń tj. wymiary, użyte materiały, farby, lakiery wraz z listą zalecanych części zamiennych; b)certyfikaty i deklaracje bezpieczeństwa użytkowania urządzeń zabawowych wraz z elementami wyposażenia dla dzieci w wieku DO LAT 3; c)dopuszcza się montaż urządzeń zabawowych posiadających certyfikaty TUV, potwierdzające zgodność z Europejską Normą EN 1176 oraz polskim certyfikatem bezpieczeństwa B. 5)W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww warunki mogą być spełnione łącznie. Oceniane będzie łączne doświadczenie Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione na zasadzie zerojedynkowej: spełnia nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń opisanych w części II SIWZ, na którą składają się załączniki do formularza oferty. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 1, muszą posiadać polisę ubezpieczenia oc na kwotę co najmniej 50 000,00 zł ,obejmującą co najmniej czas wykonywania robót..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę Wykonawcy ubiegającego się o wykonanie zamówienia w zakresie zadania nr 1 - Budowa placu zabaw w Żłobku Miejskim przy ul. Fitelberga4, w Tychach muszą stanowić co najmniej niżej wymienione załączniki: 1. Druk Oferta(sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 1) 2. Aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Pzp. Dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek oceniany będzie jako spełniony łącznie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą z osobna złożyć ww. oświadczenie (sporządzone według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 2) 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, ze wskazaniem kierownika robót oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że osoba wskazana na kierownika robót posiada wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwego samorządu zawodowego, a także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskaże takie osoby, jako osoby którymi będzie dysponował (sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 3). 5. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych, poświadczających że wykonał on w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, roboty budowlane polegające na budowie lub modernizacji co najmniej jednego placu zabaw, o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł. Dotyczy również Wykonawców, których okres prowadzenia działalności jest krótszy niż pięć lat. (sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 4). 6.Dokument w tym referencje potwierdzające, że wybudowany plac zabaw wymieniony w załączniku nr 4 został wykonany należycie. 7.Odpis lub kserokopia uprawnień do pełnienia funkcji kierownika budowy który będzie reprezentował Wykonawcę. 8.Aktualne zaświadczenie o przynależności kierownika budowy reprezentującego Wykonawcę do właściwego samorządu zawodowego. 9.certyfikat zgodności lub deklarację zgodności dla instalacji wyposażenia i urządzeń placów zabaw PN-EN 1176-1, PN-EN 1176-7 lub równoważne dla poszczególnych elementów, urządzeń, gdzie dopuszcza się montaż urządzeń zabawowych posiadających certyfikaty TUV, potwierdzające zgodność z Europejską Normą EN 1176 oraz polskim certyfikatem bezpieczeństwa B, atestami oraz wymogami norm polskich i UE; 10.foldery, fotografie lub katalogi obrazujące poszczególne elementy placu zabaw i urzządzenia na placu zabaw oraz opis techniczny oferowanych urządzeń, tj.; wymiary, użyte materiały, farby, lakiery wraz z listą zalecanych części zamiennych; 11.certyfikaty , deklaracje bezpieczeństwa użytkowania zaoferowanych urządzeń zabawowych wraz z elementami wyposażenia, zapewniające spełnienie wymogów formalnych i bezpieczeństwa dzieci odpowiednio do lat 3. 12.polisa ubezpieczenia oc na kwotę conajmniej 50 000,00 zł ,obejmująca conajmniej okres wykonywania robót. Ofertę Wykonawcy ubiegającego się o wykonanie zamówienia w zakresie zadania nr 2 tj. Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadanie nr 1, muszą stanowić co najmniej niżej wymienione załączniki: 1.Druk Oferta (sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 1A) 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Pzp. (sporządzone według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 2 A) 3.Wskazanie osoby którą dysponuje Wykonawca, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia. (sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 3) 4.Dokumenty potwierdzające, że osoba wskazana na inspektora nadzoru posiada wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwego samorządu zawodowego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umtychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Żłobek Miejski w Tychach ul. Fitelberga 4 43-100 Tychy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Żłobek Miejski w Tychach ul. Fitelberga 4 43-100 Tychy pokój nr 02 parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa placu zabaw w Żłobku Miejskim przy ul. Fitelberga 4 w Tychach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie terenu pod budowę Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00-3, 45.10.00.00-8, 45.11.27.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -reprezentowanie Zamawiającego na budowie, -sprawowanie kontroli zgodności realizacji budowy z projektem z przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, -sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, -sprawdzanie zgodności wykonywanych robót z umowami z wykonawcami, w tym z ofertami i harmonogramem prac, także w zakresie użytych materiałów, -sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w odbiorach technicznych urządzeń zabawowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów zabawowych i przekazywanie ich do użytkowania wspólnie z akredytowaną, wybraną przez Wykonawcę jednostką upoważnioną do odbiorów placów zabaw, zgodnie z zapisami części normy PN-EN 1176 Nowy plac zabaw powinien być poddany kontroli przez kompetentne osoby w celu oceny zgodności z przepisami odpowiedniej części PN-EN 1176, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, niezwłoczne informowanie Zlecającego o wszelkich niezgodnościach oraz nieprawidłowościach w realizacji prac, dokumentowanie dokonywanych czynności wpisami w dziennikach budowy oraz inne, wynikające z obowiązujących przepisów czynności..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.