eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Budowa drogi tymczasowej ul.Holenderskiej - etap II w Koszalinie - w ramach zamierzenia inwestycyjnego pn.Osiedle Unii Europejskiej - drogi - droga tymczasowa ul.Holenderskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-19

Koszalin: Budowa drogi tymczasowej ul.Holenderskiej - etap II w Koszalinie - w ramach zamierzenia inwestycyjnego pn.Osiedle Unii Europejskiej - drogi - droga tymczasowa ul.Holenderskiej
Numer ogłoszenia: 247640 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin , Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488600, faks 094 3488625.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi tymczasowej ul.Holenderskiej - etap II w Koszalinie - w ramach zamierzenia inwestycyjnego pn.Osiedle Unii Europejskiej - drogi - droga tymczasowa ul.Holenderskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa drogi tymczasowej ul.Holenderskiej - etap II w Koszalinie - w ramach zamierzenia inwestycyjnego pn. Osiedle Unii Europejskiej - drogi - droga tymczasowa ul.Holenderskiej. Zakres rzeczowy: a) długość ulicy - 740 m b) szerokość jezdni - 6,0 m c) konstrukcja nawierzchni: 15 cm - płyty żelbetowe szer. 3,0 m w układzie płatowym 3 cm - podsypka piaskowa 12 cm - podbudowa z kruszywa łamanego (szer. 3,25 m), zagęszczona do Is większe,równe100 20 cm - warstwa odsączająca z pospółki (szer. 3,5 m), zagęszczona do Is większe, równe 98 - geotkanina separacyjna na szerokości 10 m -zasypanie pobocza pospółką zagęszczoną do Iswiększe, równe 98, z wyrobieniem cieku powierzchniowego odwodnienia min. 2,0 m od krawędzi płyt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 20 000.00PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Warunki ogólne: a)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 PZP i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 PZP. 2)Warunki szczegółowe: a)doświadczenia zawodowe Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym legitymując się wykonaniem (zakończone) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. zrealizował budowę nawierzchni o wartości nie mniejszej niż 300tys.zł, b) potencjał kadrowy Wykonawca musi dysponować min. 1 osobą z niezbędnymi uprawnieniami, zgodnie z wymogami prawa budowlanego w zakresie objętym zamówieniem i należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy ( branża drogowa), c) sytuacja ekonomiczna Wykonawcy Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi w wysokości minimum 150 tys.zł na realizację zadania, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą : spełnia, nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 8 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na formularzu zgodnym z treścią wzoru zamieszczonego w Rozdziale III SIWZ ( w przypadku udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia od innych podmiotów należy dołączyć pisemne zobowiązanie udostępniającego), 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)Informacja o osobie, przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy z udokumentowaniem uprawnień zawodowych i przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, złożona na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 2 do Rozdziału III SIWZ, 4)Wykaz robót budowlanych wskazanych w pkt 5 ppkt 2a), złożony na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 1 do Rozdziału III SIWZ, 5)Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wymienione przez Wykonawcę w wykazie, zostały należycie wykonane (m.in. referencje), 6)Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wymaganą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Biuro Zamówień Publicznych Rynek Staromiejski 6-7 75-007 Koszalin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Biuro Zamówień Publicznych Rynek Staromiejski 6-7 75-007 Koszalin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.