eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bychawa › wykonanie remontu nawierzchni dróg wojewódzkich Nr 747,835,848 w technologii pojedynczego powierzchniowego utrwalenia. Zadanie Nr 1 - Obwód Drogowy Bełżyce w ilości 19 700 m2. - droga Nr 747 Chodel - Konopnica. Zadanie Nr 2 - Obwód Drogowy Krzczonów w il

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-30

POZYCJA 24761

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bychawa: wykonanie remontu nawierzchni dróg wojewódzkich Nr 747,835,848 w technologii pojedynczego powierzchniowego utrwalenia. Zadanie Nr 1 - Obwód Drogowy Bełżyce w ilości 19 700 m2. - droga Nr 747 Chodel - Konopnica. Zadanie Nr 2 - Obwód Drogowy Krzczonów w ilości 48 716 m2. - droga Nr 835 Lublin - Biłgoraj, - droga Nr 848 Tarnawa Mała - Szczebrzeszyn Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie, do kontaktów: Krzysztof Olko, Janusz Skwarzyński, ul. Antoniego Budnego 5, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, tel. 081 5661393 w. 28, fax 081 5660256, e-mail: rdw.lublin@zdw.lublin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdw.lublin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:administrowanie drogami wojewódzkimi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu nawierzchni dróg wojewódzkich Nr 747,835,848 w technologii pojedynczego powierzchniowego utrwalenia. Zadanie Nr 1 - Obwód Drogowy Bełżyce w ilości 19 700 m2. - droga Nr 747 Chodel - Konopnica. Zadanie Nr 2 - Obwód Drogowy Krzczonów w ilości 48 716 m2. - droga Nr 835 Lublin - Biłgoraj, - droga Nr 848 Tarnawa Mała - Szczebrzeszyn. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: droga Nr 747 Chodel - Konopnica, droga Nr 835 Lublin - Biłgoraj, droga Nr 848 Tarnawa Mała - Szczebrzeszyn. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem remontu nawierzchni dróg wojewódzkich Nr 747, 835, 848 w technologii pojedynczego powierzchniowego utrwalenia. Zadanie Nr 1 - Obwód Drogowy Bełżyce w ilości 19 700 m2, - droga Nr 747 Chodel - Konopnica, od km 68+400 do km 71+500 o dł. 3,1 km, w ilości 19 700 m2. Zadanie Nr 2 - Obwód Drogowy Krzczonów w ilości 48 716 m2, - droga Nr 835 Lublin - Biłgoraj, od km 34+500 do km 35+700 o dł. 1,2 km, w ilości 7 740 m2, od km 43+600 do km 45+650 o dł. 2,05 km, w ilości 12 810 m2, od km 54+180 do km 55+200 o dł. 1,02 km, w ilości 10 608 m2, - droga Nr 848 Tarnawa Mała - Szczebrzeszyn, od km 0+000 do km 2+850 o dł. 2,85 km, w ilości 17 558 m2, Zakres robót obejmuje, dla zadania Nr 1 i zadania Nr 2: - wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej dróg wojewódzkich przy użyciu emulsji asfaltowej niemodyfikowanej szybkorozpadowej (K1-70) i grysów bazaltowych o uziarnieniu 5/8 mm. Emulsja winna spełniać wymagania określone w: \Warunki techniczne. Drogowe kationowe emulsje asfaltowe Em -99\.IBDiM-1999 r. Grys 5/8 mm użyty do remontu musi spełnić wymagania określone w Specyfikacji Technicznej. Na odcinkach przewidzianych do powierzchniowego utrwalenia należy: - oczyścić nawierzchnię szczotką mechaniczną, - wykonać frezowanie lokalnych garbów, nierówności w nawierzchni, - wykonać wyrównanie lokalnych nierówności nawierzchni do wymaganego spadku masą mineralno - asfaltową, po uprzednim oczyszczeniu i spryskaniu emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni, - wykonać uzupełnienie lokalnych ubytków, nierówności w poboczu drogi materiałem kamiennym pochodzącym z frezowania nawierzchni, - wykonać powierzchniowe utrwalenie nawierzchni. Mieszanka mineralno - asfaltowa powinna odpowiadać wymogom -parametrom jak dla dróg o kategorii ruchu KR 3-6, standard II. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót budowlanych zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia w ZDW w Lublinie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Okres gwarancji dla robót objętych zamówieniem wynosi 2 lata od daty odbioru ostatecznego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie są wymagane. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.39.00 - Materiały do konserwacji nawierzchni drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.39.00 - Materiały do konserwacji nawierzchni drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.29 - Konserwacja zadaszeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.29 - Konserwacja zadaszeń Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie o wartości powyżej 60 000 Euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.07.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: na Zadanie Nr I - 3 000,00 złotych, słownie złotych: trzy tysiące 00/100, na Zadanie Nr II - 6 000,00 złotych, słownie złotych: sześć tysięcy 00/100. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6)Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania: 1)Dysponowanie osobami zdolnymi do pełnienia funkcji kierownika budowy, z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy/robót posiadającymi uprawnienia budowlane branży drogowej, oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ samorządu zawodowego. Przez minimalne doświadczenie zawodowe, rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych wraz z okresem przepracowanym na stanowisku takim jak zaproponowane w ofercie. 2)Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3)Dysponowanie jednostkami sprzętu i środkami transportu, wymienionymi poniżej: -szczotka mechaniczna - 1 szt., -skrapiarka lepiszcza - 1 szt., -rozsypywarka kruszywa - 1 szt., -walec drogowy ogumiony - 1 szt., -walec drogowy stalowy gładki - 1 szt., -frezarka - 1 szt., -samochód samowyładowczy - 2 szt., -piła mechaniczna - 1 szt., -młot pneumatyczny - 1 szt. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. D). 2)Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Wykaz minimum 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. (wzór - zał. E). 4)Wykaz osoby/osób przewidzianych do realizacji zamówienia (wzór - zał. F) wraz z załączoną kserokopią uprawnień budowlanych branży drogowej, oraz kserokopią aktualnego zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, potwierdzonymi za zgodność z oryginałem\ przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione w pkt X.2. 2.Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty 1)Dowód wniesienia wadium. 2)Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór - zał. A) wraz z załączonym kosztorysem ofertowym (wzór - B1, B2). 3)Wykaz stawek i narzutów (wzór - zał. C). 4)Wykaz potencjału technicznego (wzór - zał. G) z załączonym wstępnym harmonogramem robót uwzględniającym wszystkie warunki w jakich będą wykonywane roboty. 5)W przypadku wsólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć dokument (np. odpowiednią umowę)ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) W przypadku posiadania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw/. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można uzyskać po uiszczeniu opłaty 20,00 zł, w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 1 lub za zaliczeniem pocztowym. Pocztą elektronicznią bezpłatnie po wcześniejszym przesłaniu zapotrzebowania Zamawiajacemu na adres e-mail. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2007 godzina 11:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.05.2007, godzina 12:00, Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie, ul. A. Budnego 5, w pokoju nr 4.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Wykonanie remontu nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 747 w technologii pojedynczego powierzchniowego utrwalenia. Zadanie Nr 1 - droga Nr 747 Chodel - Konopnica od km 68+400 do km 71+500 o dł. 3,1 km, w ilości 19 700 m2. 1) Krótki opis: Zakres robót - jak w SEKCJI II.1.5)ogłoszenia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.39.00, 45.23.31.42, 45.23.32.29, 45.23.32.52, 90.21.10.00 (E144). 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.07.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Wykonanie remontu nawierzchni dróg wojewódzkich Nr 835, 848 w technologii pojedynczego powierzchniowego utrwalenia. Zadanie Nr 2 - droga Nr 835 Lublin - Biłgoraj od km 34+500 do km 35+700 o dł. 1,2 km, w ilości 7 740 m2, od km 43+600 do km 45+650 o dł. 2,05 km, w ilości 12 810 m2, od km 54+180 do km 55+200 o dł. 1,02 km, w ilości 10 608 m2, - droga Nr 848 Tarnawa Mała - Szczebrzeszyn od km 0+000 do km 2+850 o dł. 2,85 km, w ilości 17 558 m2, łączna ilość 48 716 m2. 1) Krótki opis: Zakres robót - jak w SEKCJI II.1.5)ogłoszenia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.39.00, 45.23.31.42, 45.23.32.29, 45.23.32.52, 90.21.10.00 (E144). 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.07.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.