Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-22
Olsztyn: Usługa wycięcia drzew przydrożnych zlokalizowanych w ciągach dróg administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Elblągu, z podziałem na 3 części
Numer ogłoszenia: 24755 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie , ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5261900, faks 089 5399876.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zarząd dróg.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wycięcia drzew przydrożnych zlokalizowanych w ciągach dróg administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Elblągu, z podziałem na 3 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa wycięcia drzew przydrożnych zlokalizowanych w ciągach dróg administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Elblągu, z podziałem na 3 części: Część 1 - Wycięcie drzew zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Elblągu, z podziałem na etapy: Etap I - Wycięcie 192 szt. drzew 20 cm poniżej prawidłowo uformowanego pobocza w terminie od 16.X.2009r. do 28.II.2010r. Etap II - Wycięcie 50 szt. drzew 20 cm poniżej prawidłowo uformowanego pobocza, doraźnie w zależności od potrzeb Zamawiającego w terminie od 16.X.2009r. do 28.II.2010r. Część 2 - Wycięcie drzew zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Morągu, z podziałem na etapy: Etap I - Wycięcie 200 szt. drzew 20 cm poniżej prawidłowo uformowanego pobocza w terminie od 16.X.2009r. do 28.II.2010r. Etap II - Wycięcie 50 szt. drzew 20 cm poniżej prawidłowo uformowanego pobocza, doraźnie w zależności od potrzeb Zamawiającego w terminie od 16.X.2009r. do 28.II.2010r. Część 3 - Wycięcie drzew zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Pieniężnie z podziałem na etapy: Etap I - Wycięcie 70 szt. drzew 20 cm poniżej prawidłowo uformowanego pobocza w terminie do 28.II.2009r. - wycinka drzew, do 31.III.2009r. - frezowanie, uporządkowanie terenu. Etap II - Wycięcie 137 szt. drzew 20 cm poniżej prawidłowo uformowanego pobocza w terminie od 16.X.2009r. do 28.II.2010r. Etap III - Wycięcie 50 szt. drzew 20 cm poniżej prawidłowo uformowanego pobocza, doraźnie w zależności od potrzeb Zamawiającego w terminie od 16.X.2009r. do 28.II.2010r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością (min. 30.000 PLN łącznie) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia; - dysponują min. 3 pracownikami z uprawnieniami do kierowania ruchem drogowym, wydanymi przez Komendanta Wojewódzkiego Policji na podstawie rozporządzenia MSWiA z dnia 4 maja 1999r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. Nr 48, poz. 481) - dysponują min. 3 pracownikami - operatorami piły mechanicznej; - dysponują lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, leasing itp.) do w pełni sprawnych jednostek sprzętu zapewniających właściwą realizację zamówienia, tj: a) piły mechaniczne min. 4 szt., b) środki transportowe do wywozu drewna min. 2 szt., c) rozdrabniacz gałęzi min. 1 szt., d) podnośnik samochodowy lub komplet sprzętu alpinistycznego min. 1 szt., e) frezarka min. 1 szt., 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełnia każdy z wykonawców. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców składających ofertę wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia doświadczenie zawodowe oraz potencjał techniczny i kadrowy mogą łączyć. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu (wg formuły spełnia/nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu odnoszące się do treści art. 22 ust. 1 Pzp, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich ilości, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, albo pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - dołączyć kserokopie uprawnień; 5) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 6) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólnie: - dokumenty wymienione w pkt 2, 3, 6 - składa każdy podmiot, - dokumenty wymienione w pkt 1 (oświadczenie) oraz w pkt 4, 5 - składa ustanowiony pełnomocnik..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Elblągu, ul.Junaków 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Elblągu, ul.Junaków 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- ZPO.272.1.19.2024 Postępowanie na dostawę agregatu chłodniczego oraz inkubatora laboratoryjnego ze świadectwem wzorcowania komory inkubatora dla WSSE w Olsztynie.
- Usługa ochrony osób i mienia w budynku Centrum Edukacji i Inicjatyw Kulturalnych w Olsztynie przy ul. Parkowej 1 w Olsztynie
- Dostawa mebli do Bursy szkolnej nr 2 przy Zespole Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie
- Wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach znajdujących się w budynku Urzędu Skarbowego w Olecku.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego (art. 275 pkt 1) na dostawę części zamiennych do urządzeń laboratoryjnych Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie.
- Remont chodnika od starej pętli wzdłuż ul. Oczapowskiego od strony wschodniej Rektoratu wraz ze schodami oraz chodnika na odcinku od ul. Warszawskiej do skrzyżowania z ul. Oczapowskiego UWM.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 118787D w miejscowości Opolnica
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy żłobka samorządowego przy ul. Działowskiego w Krakowie
- Rozbudowa terenów rekreacyjnych w m. Syców - budowa toru pumptrack oraz parku rekreacyjnego agility dla psów w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonywanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Gminie Olszanica w 2024 r.
- Usługi w zakresie utrzymania zieleni na terenie cmentarzy komunalnych w Krakowie w podziale na dwie części.
- WYKONANIE NASADZEŃ KOMPENSACYJNYCH WRAZ Z ICH ZAKUPEM, POSADZENIEM, PROWADZENIEM PIELĘGNACJI, WYCINKI DRZEW ORAZ FREZOWANIE KARPIN ORAZ OCZYSZCZENIA TERENU
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.