eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przetarg nieograniczony na Dostawę i wdrożenie platformy do prowadzenia zamówień publicznych przy wykorzystaniu technik elektronicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-11

Kraków: Przetarg nieograniczony na Dostawę i wdrożenie platformy do prowadzenia zamówień publicznych przy wykorzystaniu technik elektronicznych
Numer ogłoszenia: 247499 - 2007; data zamieszczenia: 11.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, fax 012 6160144,6303126.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na Dostawę i wdrożenie platformy do prowadzenia zamówień publicznych przy wykorzystaniu technik elektronicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, konfiguracja i wdrożenie Platformy do prowadzenia zamówień publicznych przy wykorzystaniu technik elektronicznych. Platforma musi pozwalać na prowadzenie postępowań w trybie licytacji elektronicznej oraz umożliwiać zastosowanie aukcji elektronicznej i dynamicznego systemu zakupów zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2007 Nr 223 poz.1657 z póź. zm.) oraz w aktach wykonawczych do tej ustawy. Zamówienie obejmuje: 1. dostawę, instalację i konfigurację infrastruktury serwerowej na potrzeby Platformy do prowadzenia zamówień publicznych , w tym: a) dostawę 2 serwerów wraz z systemami operacyjnymi i niezbędnym oprogramowaniem systemowym, b) dostawę 1 instancji oprogramowania baz danych (przy czym licencje mają być udzielone na nielimitowaną liczbę użytkowników), bez ograniczenia czasowego, c) dostawę urządzenia podtrzymującego zasilanie (UPS) i przełącznika sieci LAN, 2. dostawę i instalację oraz testy Platformy do prowadzenia zamówień publicznych wraz z udzieleniem licencji, obejmujących wszystkie elementy Systemu, 3. wdrożenie Platformy do prowadzenia zamówień publicznych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na dostarczonym sprzęcie, 4. przeprowadzenie szkoleń dla Liderów (pracowników poszczególnych Urzędów - Podmiotów Uprawnionych, odpowiedzialnych za prowadzenie zamówień publicznych z wykorzystaniem Platformy), dla Administratorów (pracowników poszczególnych Urzędów - Podmiotów Uprawnionych, odpowiedzialnych za organizację zamówień publicznych z wykorzystaniem Platformy w danej jednostce) oraz dla Pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego, odpowiedzialnych za nadzór nad całą Platformą, w tym za jej udostępnianie poszczególnym Podmiotom Uprawnionym. 5. usługę utrzymania oraz testowania całego rozwiązania (sprzęt i oprogramowanie) w lokalizacji Wykonawcy do 31 marca 2008 roku. Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi: - na sprzęt 60 miesięcy - na oprogramowanie 24 miesiące - usługa helpdesk 12 miesięcy - czas reakcji na zgłoszenie konieczności działania serwisu 1 godzina Zamówienie o wartości poniżej 211 000 Euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu jest wymagane wniesienie wadium w wysokości: 26 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniający następujący warunek szczegółowy: a) Wykonawca powinien wykazać się doświadczeniem w realizacji, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego dostawę i wdrożenie platformy wspierającej proces zamówień publicznych zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - niespełna, w oparciu o dokumenty załączone do oferty. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy złączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące Wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do specyfikacji oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (przy uwzględnieniu wymagań zawartych w pkt 7) z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 4 do specyfikacji. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców, musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, mając na uwadze, że warunki w zakresie wymaganego doświadczenia Wykonawcy mogą spełniać łącznie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 7 lit. a) - składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. Wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć również oświadczenie o spełnieniu przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego (Załącznik Nr 3 do specyfikacji) oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych wymagań: a) Szczegółową specyfikację komponentów sprzętowych, oprogramowania i szkoleń (w formie opisu lub w postaci tabelarycznej): - Opis architektury logicznej, technologii, cech systemu, schemat instalacji, - Specyfikacje komponentów sprzętowych, dane techniczne (parametry), - Opis sposobu zapewnienia poufności przesyłu danych pomiędzy poszczególnymi lokalizacjami, - Opis sposobu wykonywania backupu danych celem zabezpieczenia ich przed utratą wskutek awarii sprzętu, - Opis zakresu tematycznego szkoleń i harmonogramu szkoleń z podziałem na grupy zidentyfikowanych użytkowników . Propozycja logistyki szkoleń, - Prezentacja gotowej aplikacji oraz pozostałych komponentów oprogramowania na płytach CD. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie-art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (Dz.U. z 2002 r. nr 42, poz. 369 z późn. zm.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/um

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego Departament Społeczeństwa Informacyjnego ul. Racławicka 56, pok. 119 30-017 Kraków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego Departament Społeczeństwa Informacyjnego, ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków, pokój nr 119 (piętro I).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 grudnia 2007 roku, godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego. Zamówienie dotyczy projektu nr Z/2.12/I/1.5/329/05 pn. Rozbudowa systemów elektronicznej administracji w Małopolsce współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 1.5 Infrastruktura Społeczeństwa Informacyjnego Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.