eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Roboty budowlane na terenie Domu Dziecka nr 2 im. Janusza Korczaka, ul. Jaktorowska 6Wykonanie nawierzchni syntetycznej na placu zabaw dla dzieci wraz z wyposażeniem w sprzęt sportowy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-22

Warszawa: Roboty budowlane na terenie Domu Dziecka nr 2 im. Janusza Korczaka, ul. Jaktorowska 6: Wykonanie nawierzchni syntetycznej na placu zabaw dla dzieci wraz z wyposażeniem w sprzęt sportowy
Numer ogłoszenia: 247411 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 432834 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka Nr 2 im. Janusza Korczaka, ul. Jaktorowska 6, 01-202 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6327525, faks 022 6321816.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane na terenie Domu Dziecka nr 2 im. Janusza Korczaka, ul. Jaktorowska 6: Wykonanie nawierzchni syntetycznej na placu zabaw dla dzieci wraz z wyposażeniem w sprzęt sportowy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni syntetycznej na placu zabaw dla dzieci wraz z wyposażeniem w sprzęt sportowy. Przedmiot i zakres robót wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 43325000-7 Wyposażenie parków i placów zabaw 45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Przedmiot zamówienia nie jest wpisany do rejestru zabytków. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 3.1 zawierają załączniki do specyfikacji: a) Wzór Umowy - (zał. nr 2 do SIWZ); b) Przedmiar robót - (zał. nr 4 do SIWZ); c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - (zał. nr 5 do SIWZ); d) Projekt- Remont i modernizacja terenu zieleni wraz z obiektem pomocniczym - (zał. nr 6 do SIWZ); Tam, gdzie w przedmiarze robót lub w STWIOR lub w dokumentach projektowych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów oznacza to określenie standardu i właściwości technicznych. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że: 1) zagwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentacją projektową; 2) zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach; 3) Wykonawca uzyska pisemna zgodę projektanta na zastosowanie materiałów równoważnych i przedłoży tą zgodę Zamawiającemu przed przystąpieniem do wykonania robót z użyciem materiałów równoważnych (konieczność zachowania stref bezpieczeństwa). Tam, gdzie w przedmiarze robót lub w STWIOR lub w dokumentach projektowych występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. W dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu harmonogram prac związanych z realizacją niniejszej umowy. Zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram stanowi integralną część umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. 3.3 Wymagany termin gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.32.50.00-7, 45.11.27.00-2, 45.45.30.00-7, 45.23.32.50-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pan Tadeusz Rutkowski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Firma Rutkowski Tadeusz Rutkowski, Ul. Edmunda Krzywdy-Rzewuskiego 50, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 134381,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 137619,02

  • Oferta z najniższą ceną: 137619,02 / Oferta z najwyższą ceną: 168981,57

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.