Ogłoszenie z dnia 2007-12-11
Katowice: Rezerwacja, zakup i dostarczenie biletów lotniczych wraz z ubezpieczeniem podróżnych przy wyjazdach międzynarodowych dla pracowników Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych w rok 2008.
Numer ogłoszenia: 247307 - 2007; data zamieszczenia: 11.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych, ul. Kossutha 6, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2546031 w. 249, 2504164, fax 032 2541717.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ietu.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka naukowo-badawcza..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rezerwacja, zakup i dostarczenie biletów lotniczych wraz z ubezpieczeniem podróżnych przy wyjazdach międzynarodowych dla pracowników Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych w rok 2008..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest zamówienie na usługę rezerwacji, zakupu i dostarczania krajowych oraz międzynarodowych biletów lotniczych wraz z ubezpieczeniem podróżnych przy wyjazdach międzynarodowych dla pracowników Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych w 2008 roku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne Oryginalny kod CPV: 62.11.00.00 - Usługi regularnego transportu lotniczego osób Kod CPV wg słownika 2008: 60.41.00.00 - Usługi regularnego transportu lotniczego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć: - ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, - oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert, b) oświadczenie, o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz 24 ust. 1 i 2 ustawy - że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. c) Certyfikat przynależności IATA (w przypadku linii lotniczych będących członkami IATA) lub ważną akredytację IATA (przetłumaczony na język polski). Za aktualny zostanie uznany dokument, na którym osoby (osoba) upoważnione złożą pisemne oświadczenie, że dane w nim zawarte są aktualne na dzień złożenia oferty. d) Oświadczenie o posiadaniu co najmniej: - 12 h serwisu z dostępem do systemu rezerwacyjnego; - 1 punktu sprzedaży na terenie miasta Katowice wraz z podaniem adresu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ietu.katowice.pl/Zam_Publ/zp.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych, ul. Kossutha 6, 40-844 Katowice.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych, ul. Kossutha 6, 40-844 Katowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Instalowania paneli fotowoltaicznych na budynku Dyrekcji wraz z remontem dachu, budowa carportów (wiat samochodowych) i wiat rowerowych przy budynku Dyrekcji oraz przy budynku Bloku operacyjnego
- BUDOWA SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ NA SKRZYŻOWANIU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 927 Z ULICAMI GÓRNĄ I WOJSKA POLSKIEGO W MIEJSCOWOŚCI MIKOŁÓW.
- Dostawa sprzętu audio
- Wykonanie usługi w postaci opracowania: Określenie emisji metanu do powietrza wentylacyjnego oraz atmosfery poprzez modelowanie i analizę sieci wentylacyjnej w Kopalni Pniówek ....
- SZBI- Dokumentacja systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji
- Dostawa podzespołów komputerowych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- AD/ZP/36/24 Świadczenie usług w zakresie fachowego doradztwa, wyszukiwania połączeń, rezerwacji, sprzedaży i sukcesywnej dostawy zagranicznych biletów lotniczych w ruchu międzynarodowym dla PP.
- Edu - czas dla Ziemi i dla siebie - 15-dniowa (14 osobodni) wycieczka dla uczniów klas IV ze szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Polkowice
- Obsługa Zamawiającego w zakresie sukcesywnej rezerwacji i sprzedaży miejsc hotelowych realizowanych na terenie Polski oraz poza jej granicami w latach 2024-2025
- Usługa rezerwacji, sprzedaży i dostarczenia biletów lotniczych na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Organizacja wycieczki na Podlasie dla pracowników Oddziału ZUS w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.