eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Wycinka drzew przydrożnych o łącznej w ilości 294 szt. z frezowaniem pni oraz dokonanie nasadzeń w ilości równej ilości usuniętych drzew na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2010 r - zadania 1 - 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-27

Opole: Wycinka drzew przydrożnych o łącznej w ilości 294 szt. z frezowaniem pni oraz dokonanie nasadzeń w ilości równej ilości usuniętych drzew na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2010 r - zadania 1 - 3
Numer ogłoszenia: 24726 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu , ul. Strzelców Bytomskich 7, 45-084 Opole, woj. opolskie, tel. 077 44-14-069 (70), faks 077 44-14-071.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka drzew przydrożnych o łącznej w ilości 294 szt. z frezowaniem pni oraz dokonanie nasadzeń w ilości równej ilości usuniętych drzew na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2010 r - zadania 1 - 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje : - usunięcie drzew i uprzątnięcie terenu po wycince( oczyszczenie terenu z odpadów tj. pozostałości po wycince ) . - wyfrezowanie pni na głębokość 10 cm poniżej normatywnej powierzchni pochylenia terenu - posadzenie nowych drzew w miejscach wyznaczonych przez Kierownika Obwodu Drogowego . Ilość nasadzeń - równa ilości usuniętych drzew .( gat. drzew do sadzenia - klon lub jesion ) - odkupienie 100 % pozyskanego drewna ( wg cen i ilości wynikających z protokołu brakarskiego zatwierdzonego przez uprawnionego leśnika i sporządzonego przy udziale Kierownika Obwodu Drogowego. Szczegóły - wg zakresu i wymagań określonych w Kosztorysach ślepych i Specyfikacji Technicznej , stanowiących załączniki do SIWZ . Lokalizacja - drogi powiatowe administrowane przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu. Ilość drzew wytypowanych do wycinki i pielęgnacji może ulec zmianie . Uwaga : Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu robót . W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania i zabezpieczenia miejsca prowadzenia robót zgodnie z opracowanym projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym Koszty organizacji ruchu ( w tym także oznakowanie robót ) obciążają Wykonawcę . Zamówienie dotyczy 3 cząści . Zadanie nr 1 Wycinka drzew przydrożnych o łącznej ilości 45 szt. z frezowaniem pni oraz dokonanie nasadzeń w ilości równej ilości wyciętych drzew na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu - Obwód Drogowy Dąbrowa Zadanie nr 2 Wycinka drzew przydrożnych o łącznej ilości 124 szt. z frezowaniem pni oraz dokonanie nasadzeń w ilości równej ilości wyciętych drzew na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu - Obwód Drogowy Chrzastowice Zadanie nr 3 Wycinka drzew przydrożnych o łącznej ilości 125 szt. z frezowaniem pni oraz dokonanie nasadzeń w ilości równej ilości wyciętych drzew na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu - Obwód Drogowy Kotórz Mały.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.16.00 - Sadzenie drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA 1. W postępowaniu mogą brać udziału, Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu 2. Warunki udziału w postępowaniu , określone w oparciu o art. 22 ust.1 ustawy Pzp 2.1. Wiedza i Doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku . - wykonawca (lub partnerzy konsorcjum łącznie) wykonał ( zakończył ) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj.28.01.2007 - 28.01.2010 : - dla zadań 1 -3 usługi wycinki i nasadzeń drzew w ilości co najmniej równej ilości określonej w zadaniu lub zadaniach ( jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie - udział w dwóch lub trzech zadaniach równocześnie wymaga doświadczenia w ilości co najmniej równej sumie określonej z dwóch lub trzech zadaniach - w zależności od ilości zadań w ofercie ) - co winno być potwierdzone dokumentami stwierdzającymi , że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 2.2 Potencjał techniczny - sprzęt do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku . Wykonawca musi mieć do dyspozycji wymagane w SIWZ jednostki sprzętu. Wykonawca może polegać na sprzęcie innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków . W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował sprzętem niezbędnymi do realizacji zamówienia a w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tego sprzętu na okres korzystania z niego przy wykonywaniu zamówienia . Tak więc Wykonawca (lub partnerzy łącznie) musi dysponować w pełni sprawnymi narzędziami i urządzeniami , wymaganymi w Szczegółowych Specyfikacji Technicznych (SST), tym co najmniej - piły mechaniczne - min. 2 szt na każde z zadań - samochody z dźwigiem - min. 1 szt na każde z zadań Dopuszcza się metody alpinistyczne . - frezarka do pni - min. 1 szt na każde z zadań - samochód ciężarowy - min. 1 szt na każde z zadań 2.3 Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku . Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone . Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków . W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia a w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia . Wykonawca przedstawi w ofercie osoby do pełnienia funkcji : w tym co najmniej - co najmniej jeden pilarz o min. 5-letnim stażu pracy i min. 3 lata pracy na tym stanowisku . na każde z zadań 2.4 Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku . - Wykonawca (lub partnerzy w ofercie wspólnej łącznie) muszą mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do bieżącej i terminowej realizacji zadania Ocena spełnienia warunków przez wykonawców dokonywana będzie na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH , JAKIE MAJĄ DOSTARCZYC WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU . 1. W zakresie potwierdzenia warunku niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp należy przedłożyć : 1.1 a) Oświadczenie Wykonawcy / ów ( legitymujących się KRS-em ) o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 Ustawy Pzp na Formularzu 3.1.a lub 1.1. b) Oświadczenie Wykonawcy/ów ( osoby fizyczne legitymujące się np. wpisem do ewidencji działalności gospodarczej ) o braku podstaw do wykluczenia podstawie art.24 ust. 1 Ustawy Pzp ze szczególnym uwzględnieniem art. 24 ust. 1 pkt. 2 Formularz 3.1 b 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24ust. 1 pkt. 2 Ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert., a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Pzp ( oświadczenie to zawarte będzie w Formularzu 3.1 b ) 2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków opisanych w Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 2.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ,zgodne z treścią Formularza nr 3.2 - w oryginale 2.2. Wykaz wykonanych ( zakończonych ) usług w zakresie niezbędnym do spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 4 . Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 2.3. Wykaz sprzętu w celu realizacji zamówienia wraz z informacja o podstawie dysponowania tymi zasobami na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 5 2.3.1.Jeżeli Wykonawca wskaże jednostki sprzętu do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków to w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował sprzętem niezbędnymi do realizacji zamówienia a w szczególności przedstawi w tym celu: pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych jednostek sprzętu na okres korzystania z niego przy wykonywaniu zamówienia . 2.4. Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na formularzu zgodnie z treścią załącznika nr 6 2..4.1.Jeżeli Wykonawca wskaże osoby zdolne do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków to w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia a w szczególności przedstawi w tym celu: pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia . 2.5 Oświadczenie finansowe (załącznik nr 7 ) 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty określone w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy , oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 226 z 2009 r poz. 1817 ) 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt 1.1.a lub 1.1.b winno być złożone przez każdego Wykonawcę b) dokumenty wymienione w pkt 1.2. . albo odpowiadające im określone w pkt .3. winny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) oświadczenie wymienione w pkt 2.1. winno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę i podpisane przez ustanowionego pełnomocnika do ich reprezentowania, d) dokumenty wymienione w pkt 2.2 - 2.5 składa w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy spełniają warunki określone w IDW i uczestniczyć będą w realizacji zamówienia w zakresie odpowiadającym postawionym warunkom. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Z podanej strony internetowej lub w Siedzibie zamawiajacego - pok nr 7 - bezpłatnie , po uprzednim zapotrzebowaniu.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2010 godzina 08:50, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu 45-084 Opole, ul. Strzelców Bytomskich 7 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycinka drzew przydrożnych o łącznej ilości 45 szt. z frezowaniem pni oraz dokonanie nasadzeń w ilości równej ilości wyciętych drzew na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu - Obwód Drogowy Dąbrowa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycinka drzew przydrożnych o łącznej ilości 45 szt. z frezowaniem pni oraz dokonanie nasadzeń w ilości równej ilości wyciętych drzew...
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wycinka drzew przydrożnych o łącznej ilości 124 szt. z frezowaniem pni oraz dokonanie nasadzeń w ilości równej ilości wyciętych drzew na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu - Obwód Drogowy Chrzastowice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycinka drzew przydrożnych o łącznej ilości 124 szt. z frezowaniem pni oraz dokonanie nasadzeń w ilości równej ilości wyciętych drzew...
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wycinka drzew przydrożnych o łącznej ilości 125 szt. z frezowaniem pni oraz dokonanie nasadzeń w ilości równej ilości wyciętych drzew na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu - Obwód Drogowy Kotórz Mały..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycinka drzew przydrożnych o łącznej ilości 125 szt. z frezowaniem pni oraz dokonanie nasadzeń w ilości równej ilości wyciętych drzew...
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.