eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › Wykonanie usług transportowych i sprzętowych dla Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2012-01-26

Nakło nad Notecią: Wykonanie usług transportowych i sprzętowych dla Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
Numer ogłoszenia: 24700 - 2012; data zamieszczenia: 26.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią , ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3867987, 3867984, faks 052 3867981.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług transportowych i sprzętowych dla Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych i sprzętowej dla Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią w 2012 roku w zakresie : Zadanie nr 1 - świadczenia usługi transportowej samochodami samowyładowczymi o ład. ok. 8 T, Zadanie nr 2 - świadczenia usługi transportowej samochodami samowyładowczymi o ład. ok. 25 T, Zadanie nr 3 - świadczenia usługi transportowej ciągnikiem rolniczym z przyczepą o ład. ok. 5 T., Zadanie nr 4 - świadczenia usługi sprzętowej ładowarka czołową o poj. łyżki od 1,5 do 2,0 m 3 , Zadanie nr 5 - świadczenia usługi sprzętowej ładowarką czołową o poj. łyżki pow. 3,5 m 3 Zadanie nr 6 - wykonania usługi sprzętowej równiarką drogową, Zadanie nr 7 - świadczenia usługi w zakresie zagęszczenie dróg gruntowych walcem ogumionym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-1, 45.23.31.41-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem, minimum 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich 3 latach przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim sprzętem dla: Zadania Nr 1-samochodami samowyładowczymi o ładowności ok. 8T - 2 szt.; Zadania Nr 2 - samochodami samowyładowczymi o ładowności 25 T - 2 szt.; Zadanie Nr 3 - ciągnikiem rolniczym z przyczepą o ład. ok. 5 T- 1 szt; Zadanie Nr 4 - ładowarka czołową o poj. łyżki od. 1,5 do 2 m 3 - 1 szt. ; Zadanie Nr 5 - ładowarką czołową o poj. łyżki pow.3,5 m3 - 1 szt.; Zadanie Nr 6 - równiarką drogową o mocy 85 Km - 1 szt.; Zadanie Nr 7 - walcem drogowym ogumionym - 1 szt..

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku jeżeli przy wykonywanych pracach będą uczestniczyć osoby, które posiadają niezbędne kwalifikacje, zgodnie z art. 88 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku na postawie polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz oferty (wg. załączonego druku). 2) Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, 3)W celu stwierdzenia, czy osoba podpisująca oświadczenie woli lub udzielająca pełnomocnictwa posiada do tego uprawnienia, do oferty należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do umowy zmian wymienionych wyłącznie w niniejszym punkcie w drodze aneksu do umowy, poprzedzonego pisemnym umotywowanym wnioskiem, z uwzględnieniem zasad ich wprowadzania. 2. Wykonawca może wnioskować o dokonanie zmiany osoby posiadającej stosowne uprawnienia w następujących przypadkach: a) śmierci, chorobie lub innego zdarzenia losowego uniemożliwiającego pełnienie wykonywanej czynności, b) nie wywiązywanie się tej osoby z obowiązków wynikających z umowy, c) gdy zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. rezygnacji z pełnienia wykonywanej czynności. 3. W przypadku zmiany określonej w ust.2 nowa osoba musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla osoby wykonującej określone zadania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gmina-naklo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy ul. Ks. P. Skargi 7 89-100 Nakło nad Notecią.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul. Ks. P. Skargi 7 89-100 Nakło nad Notecią pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: świadczenia usługi transportowej samochodami samowyładowczymi o ład. ok. 8 T.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi transportowej samochodami samowyładowczymi o dop. ładowności ok. 8 T według zapotrzebowania Zamawiającego w ilości do 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.81.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usługi transportowej samochodami samowyładowczymi o dop. ładowności ok. 25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi transportowej samochodami samowyładowczymi o dop. ładowności ok. 25 T według zapotrzebowania Zamawiającego w ilości do 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.81.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie usługi transportowej ciągnikiem rolniczym z przyczepą o ładowności ok. 5 T.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi transportowej ciągnikiem rolniczym z przyczepą o ładowności ok. 5 T, według zapotrzebowania Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.81.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie usługi transportu, załadunku materiałów ( żużel paleniskowy, kamień, piasek, palety, śnieg itp.) oraz roboty realizowane przez Zamawiającego - ładowarka o pojemności łyżki od 1,5 do 2 m 3 ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi transportu, załadunku materiałów ( żużel paleniskowy, kamień, piasek, palety, śnieg itp.) oraz roboty realizowane przez Zamawiającego - ładowarka o pojemności łyżki od 1,5 do 2 m 3 ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.80.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie usługi transportowej, załadunku materiałów ( żużel paleniskowy, kamień, piasek, palety, śnieg itp.) oraz roboty realizowane przez Zamawiającego - ładowarka o pojemności łyżki pow. 3,5 m 3 ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi transportowej, załadunku materiałów ( żużel paleniskowy, kamień, piasek, palety, śnieg itp.) oraz roboty realizowane przez Zamawiającego - ładowarka o pojemności łyżki pow. 3,5 m 3 ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.81.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie usługi profilowania nawierzchni gruntowych dróg gminnych równiarką drogową ( wyrównanie nawierzchni, roboty ziemne, rozścielenie materiałów drogowych, itp.)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi profilowania nawierzchni gruntowych dróg gminnych równiarką drogową ( wyrównanie nawierzchni, roboty ziemne, rozścielenie materiałów drogowych, itp.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie usługi zagęszczania nawierzchni gruntowych dróg gminnych samobieżnym walcem ogumionym, po uprzednim profilowaniu równiarką drogową..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi zagęszczania nawierzchni gruntowych dróg gminnych samobieżnym walcem ogumionym, po uprzednim profilowaniu równiarką drogową..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.