eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Dostawa sprzętu medycznego i aparatury do fizjoterapii.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-11

Namysłów: Dostawa sprzętu medycznego i aparatury do fizjoterapii.
Numer ogłoszenia: 246980 - 2007; data zamieszczenia: 11.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Oleśnicka 10/3, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. (077) 410 36 95, fax (077) 410 30 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego i aparatury do fizjoterapii..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego: - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1 (Urządzenia medyczne): DOSTAWA APARATURY DO FIZJOTERAPII: Zadanie nr 1 - dostawa lampy statywowej Zadanie nr 2 - dostawa inhalatora Minimalne parametry urządzeń podano poniżej. Oferowane przez wykonawcę urządzenie musi odpowiadać minimalnym parametrom i nie może być one gorsze jakościowo niż podano poniżej. W opisie przedmiotu zamówienia (w poniższej tabelce) Zamawiający szczegółowo określił swoje potrzeby. Wykonawca w ofercie musi zaproponować sprzęt fabrycznie nowy rok produkcji 2007, który będzie posiadał wszystkie elementy wymienione w przedmiocie zamówienia, a jego parametry techniczne i jakościowe były na poziomie lub lepsze od podanych poniżej. Oferowany sprzęt musi zawierać wszystkie elementy startowe - był gotowy do pracy. Nie spełnienie wymaganych parametrów i warunków spowoduje odrzucenie oferty. Do oferty należy dołączyć firmowe materiały i informacje z parametrami technicznymi. Dane techniczne: APARATURA DO FIZJOTERAPII 1. Lampa statywowa Trwała i solidna konstrukcja TAK Automatyczne odmierzanie czasu zabiegu TAK Możliwość regulacji mocy aparatu TAK Podstawa jezdna z hamulcem TAK W zestawie z lampą powinny znajdować się filtry: niebieski i czerwony TAK 2. Inhalator Opis parametru Parametry wymagane Możliwość przenoszenia aparatu TAK Pneumatyczny z kompresorem tłokowym TAK Przeznaczony do pracy ciągłej na oddziale szpitalnym TAK Wysoka stabilność pracy TAK Zestaw powinien zawierać kilka rodzajów masek (dla dorosłych, maska dla dzieci, ustniki) TAK Poziom hałasu nie powinien przekraczać 55dBA TAK Łatwa sterylizacja i dezynfekcja akcesoriów (maski, ustniki) TAK Dopuszcza się składanie ofert częściowych - liczba zadań 2. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów w obrębie danego zadania zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba zamawiajacego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655), posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy złożą ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikujący przedmiotu zamówienia określonego przez zamawiającego w SIWZ, którzy zagwarantują termin płatności do 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia min.: zadanie 1) - 24 m-ce; zadanie 2) - 36 m-cy.; którzy podpiszą umowę zgodną z niniejszą SIWZ, a także zgodną z ofertą przetargową, którzy podadzą kwotę wynagrodzenia ryczałtowego, przygotują ofertę zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ, którzy udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy sporządzą ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisaną przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą ofertę dostarczoną w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzoną informacjami zawartymi w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia we wniosku. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. charakterystyka proponowanego urządzenia zawierające wszystkie elementy i parametry określone w przedmiocie zamówienia, 5. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę*.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. Opolskie, pok. nr 206, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. Opolskie, pok. nr 206, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa lampy statywowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Lampa statywowa Trwała i solidna konstrukcja TAK Automatyczne odmierzanie czasu zabiegu TAK Możliwość regulacji mocy aparatu TAK Podstawa jezdna z hamulcem TAK W zestawie z lampą powinny znajdować się filtry: niebieski i czerwony TAK.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa inhalatora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Inhalator Opis parametru Parametry wymagane Możliwość przenoszenia aparatu TAK Pneumatyczny z kompresorem tłokowym TAK Przeznaczony do pracy ciągłej na oddziale szpitalnym TAK Wysoka stabilność pracy TAK Zestaw powinien zawierać kilka rodzajów masek (dla dorosłych, maska dla dzieci, ustniki) TAK Poziom hałasu nie powinien przekraczać 55dBA TAK Łatwa sterylizacja i dezynfekcja akcesoriów (maski, ustniki) TAK.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.