eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radlin › Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego wraz z dodatkowym wyposażeniem dla Straży Miejskiej w Radlinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-09

Radlin: Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego wraz z dodatkowym wyposażeniem dla Straży Miejskiej w Radlinie
Numer ogłoszenia: 24689 - 2016; data zamieszczenia: 09.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Radlin , ul. Rymera 15, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 032 4590200, faks 032 4590205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: radlin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego wraz z dodatkowym wyposażeniem dla Straży Miejskiej w Radlinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego - przebieg nie więcej niż 50 km, dotychczas nierejestrowanego, kompletnego, wolnego od wad konstrukcyjnych, wykonawczych i prawnych samochodu specjalnego wraz z dodatkowym wyposażeniem dla Straży Miejskiej w Radlinie. Samochód nie może pochodzić z ekspozycji. 2. Samochód stanowiący przedmiot zamówienia, winien być dostarczony do siedziby Zamawiającego, w Radlinie, ul. Rymera 15. Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć przedmiot zamówienia na czas transportu. 3. Samochód winien spełniać warunki techniczne określone w obowiązujących przepisach prawnych. Dostarczony samochód musi posiadać świadectw homologacji i wymagane dokumenty umożliwiające rejestrację pojazdu, w tym: kartę pojazdu, instrukcje obsługi w języku polskim, książkę gwarancyjną. 4. Samochód powinien posiadać pakiet ubezpieczeń: OC, AC, NW i pełny zakres pomocy drogowej typu Assistance na okres 12 miesięcy od daty odbioru samochodu, bez dodatkowego wkładu własnego Zamawiającego. 5. Nabywany samochód winien być przystosowany do przewozu 5 funkcjonariuszy Straży Miejskiej z dodatkowym przedziałem dla 2 osób zatrzymanych i spełniać następujące parametry użytkowo - funkcjonalne : 5.1 Przedział dla funkcjonariuszy: a. siedzenia: I rząd : kierowca fotel pojedynczy ( regulacja przód,tył, pochylenie oparcia, regulacja wysokości), pasażerowie - fotel pojedynczy, II rząd - 3 osobowy zestaw foteli , b.szyby boczne drzwi przesuwnych przyciemniane ( opcjonalnie szyby przesuwne) c. ściana grodziowa oddzielająca przedział dla funkcjonariuszy do przedziału dla zatrzymanych wykonana z materiału i w technologi uniemożliwiającej przedostanie się wody w czasie mycia przedziału dla zatrzymanych. 5.2 Przedział dla zatrzymanych : a. wykładzina ścian bocznych i podsufitka b. fotele ( ławka ) dwuosobowa z zagłówkami, minimum z biodrowymi pasami bezpieczeństwa, siedziska wyposażone w uchwyty umożliwiające przykucie kajdankami osób zatrzymanych, usytuowane tyłem lub bokiem do kierunku jazdy, c. ściany bez szyb bocznych, d. dodatkowa przegroda ( ściana tylna ) wykonana z kraty z jednoskrzydłowymi drzwiami wyposażonymi w zamek i zatrzask uniemożliwiający ich otwarcie przez osoby przewożone oraz wyposażona w ogranicznik zapobiegający uszkodzeniu drzwi tylnych zewnętrznych, e. wentylator nawiewno-wywiewny z wyłącznikiem zamontowanym na desce rozdzielczej, f. oświetlenie przedziału dla zatrzymanych ( zabezpieczone przed mechanicznym uszkodzeniem przez osoby zatrzymane ) z wyłącznikiem zamontowanym na desce rozdzielczej, g. podłoga ze spadem w kierunku tyłu pojazdu ułatwiająca odprowadzenie wody z przedziału zatrzymanycdu lub korek spustowy h. wszystkie elementy muszą być wykonane z materiałów wodoodpornych, w technologii pozwalającej na mycie przedziału strumieniem wody, odporne na korozję, i. drzwi tylne otwierane do góry bez klamek wewnętrznych, j. siedziska i pozostałe elementy wyposażenia muszą być wykonane z materiału odpornego na uszkodzenia mechaniczne, a cały przedział dla zatrzymanych wzmocnione i uniemożliwiające okaleczenie się osób zatrzymanych 5.3 Wyposażenie dodatkowe : a. lampa zespolona ( belka ) z nagłośnieniem 12V, z zastosowaniem światła LED, niebieska z napisem STRAŻ MIEJSKA, umiejscowiona na dachu z przodu samochodu, sterowanie z lampą z kabiny kierowcy, np. LZP-LF lub równoważna. b. lampa tylna niebieska z zastosowaniem światła LED, umiejscowiona na dachu pojazdu w tylnej lewej stronie np. LBL 2000 - lub równoważna, c. dwie lampy kierunkowe LED w kolorze niebieskim montowane w przedniej atrapie, d. halogeny boczne z zastosowaniem światła LED ( światło białe ) zamontowane po obu stronach lampy zespolonej ( belki - oświetlenie pobocza ) sterowane z kabiny kierowcy z możliwością włączania lewej lub prawej strony e. kamerka z podglądem zamontowana w przedziale dla osób zatrzymanych wraz z monitorem minimum 7 calowym zamontowanym z prawej strony słupka deski rozdzielczej. 6. Oznakowanie zewnętrzne samochodu straży miejskiej należy wykonać zgodnie z § 32b ust. 1 Rnie z § 32b ust. 1 Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2015, poz. 305). 6.1. Samochód straży miejskiej powinien: 1) mieć srebrną barwę, 2) być oznakowany: a. pasem wyróżniającym odblaskowym w postaci trójrzędnej szachownicy barwy żółto-granatowej, b. pasem barwy granatowej umieszczonym poniżej pasa, o którym mowa w lit. a, o szerokości nie mniejszej niż 30 cm i nie większej niż do dolnej krawędzi drzwi, c. odblaskowym napisem STRAŻ MIEJSKA barwy żółtej umieszczonym na pasie , o którym mowa w lit. b, po obu stronach pojazdu na drzwiach przednich oraz z tyłu pojazdu, d. świetlnym napisem STRAŻ MIEJSKA barwy granatowej lub czarnej na białym tle, umieszczonym na dachu pojazdu, e. emblematem o wymiarach nie mniejszym niż 30 x 22 cm umieszczonym po obu stronach pojazdu na drzwiach tylnych, a w przypadku pojazdów posiadających innych układ drzwi - za drzwiami przednimi; emblemat powinien być tożsamy z emblematem gminy, o których mowa na podstawie art. 21 ust. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (Dz.U. z 2013 r. poz. 1383 z późn.zm.). 6.2. Całość oznakowania powinna być wykonana z materiału odpornego na działanie zmiennych warunków atmosferycznych..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 2000,00 zł musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert określonym w pkt X.1 SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Warunki i informacje o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego: 1) Wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z zapisami pkt I.9. SIWZ - oświadczenie w druku oferty; 2) serwis gwarancyjny dla oferowanego samochodu winien znajdować się w odległości do 100 km od siedziby Straży Miejskiej w Radlinie - oświadczenie w druku oferty oraz wykaz autoryzowanych stacji obsługi oferowanej marki samochodu, posiadanych przez Wykonawcę lub sieć, którą Wykonawca reprezentuje, znajdujących się w odległości 100 km od siedziby Straży Miejskiej w Radlinie; 3) samochód będzie posiadać pakiet ubezpieczeń: OC, AC, NW i pełny zakres pomocy drogowej typu Assistance na okres 12 miesięcy od daty odbioru samochodu, bez dodatkowego wkładu własnego Zamawiającego - oświadczenie w druku oferty; 4) serwis gwarancyjny i pogwarancyjny elementów wyposażenia dodatkowego zgodnie wymienionego w pkt I.6.3. winien znajdować się w promieniu 100 km od siedziby Straży Miejskiej w Radlini, w autoryzowanych punktach serwisowych oferowanego sprzętu - oświadczenie w druku oferty; 5) Wykonawca poniesie koszty dostawy i i ubezpieczenie przedmiotu dostawy na czas transportu do siedziby Zamawiającego - oświadczenie w druku oferty; 6) Samochód winien spełniać warunki techniczne określone w obowiązujących przepisach prawnych - oświadczenie w druku oferty; 7) Dostarczony samochód musi posiadać świadectw homologacji i wymagane dokumenty umożliwiające rejestrację pojazdu, w tym: kartę pojazdu, instrukcje obsługi w języku polskim, książkę gwarancyjną - oświadczenie w druku oferty - oświadczenie w druku oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Zużycie energii - 5
  • 3 - Emisja dwutlenku węgla - 5
  • 4 - Emisja zanieczyszczeń - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmiany umowy: 1) dopuszcza się zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia spowodowaną zaistnieniem zdarzeń niezależnych od Stron, po dacie zawarcia Umowy, o charakterze działania siły wyższej, 2) dopuszcza się zmianę treści niniejszej umowy w zakresie: a) wartości zamówienia, która może zostać spowodowana ustawową zmianą stawki VAT, b) zaoferowanego wykonania przedmiotu zamówienia, która może zostać spowodowana zmianą przepisów w zakresie wymogów, świadectw i dopuszczeń. c) w zakresie przedmiotu umowy ze względu na czynniki na które Zamawiający i Wykonawca nie mieli wpływu np. brak na rynku modelu wskazanego w ofercie, dopuszcza się zmianę przedmiotu zamówienia na równoważny, spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, bez zmiany wartości zamówienia określonej w § 2 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: radlin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Radlin, Referat Prawny i Zamówień Publicznych, I piętro, pokój nr 201..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2016 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miasta Radlin, Sekretariat, II piętro, pokój nr 301..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.