eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › Dostawa wyposażenia pomieszczeń strzelnicy Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-02

Krosno Odrzańskie: Dostawa wyposażenia pomieszczeń strzelnicy Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim
Numer ogłoszenia: 246815 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Oddział Straży Granicznej , ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 358 20 84, fax. 068 358 27 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuski.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia pomieszczeń strzelnicy Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pomieszczeń strzelnicy Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim, które dzieli się na 5 części: I część zamówienia - Dostawa wyposażenia strzelnicy Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej, kod CPV: 37535000-7 Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw, 44421000-7 Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi, w tym: - barierka oddzielająca - 1kpl.; - słuchawki - szt. 10; - zatyczki do uszu - podajnik + pojemnik wymienny - szt. 4; sejf - szafa metalowa na przechowywanie broni i amunicji - atestowana - szt. 2. II część zamówienia - Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń strzelnicy Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej, kod CPV: 39130000-2 Meble biurowe, 39110000-6 Siedziska krzesła, produkty z nimi związane i ich części, 39121200-8 Stoły, w tym: - regał biurowy z półkami i szafką - szt. 8; - regał z półkami - szt. 8; - szafa ubraniowa - szt. 8; - biurko - kpl. 6 (biurko wraz z łącznikiem, stolikiem pod komputer i kontenerkiem); - biurko - szt. 2; - biurko wykładowcy - szt. 1; - krzesło obrotowe do biurka - szt. 8; - krzesło tapicerowane - szt. 65; - stół. - szt. 5. III część zamówienia - Dostawa wraz z montażem wyposażenia sanitariatów do pomieszczeń strzelnicy Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej, kod CPV: 39712300-9 Aparaty do suszenia rąk, 42968200-1 Maszyny wydające artykuły toaletowe, 42968300-2 Systemy do podawania papieru toaletowego, 39299300-7 Lustra szklane, w tym: - elektryczna suszarka do rąk - szt. 6; - dozownik do mydła w płynie - szt. 8; - dozownik do papieru toaletowego - szt. 7; - lustro naścienne - szt. 8. IV część zamówienia - Dostawa pozostałego wyposażenia pomieszczeń strzelnicy Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej, kod CPV: 39151200-7 Stoły robocze, 39121200-8 Stoły, 39224340-3 Kosze, 39150000-8 Różne meble i wyposażenie, 30192000-1 Wyroby biurowe, w tym: - metalowa szafa na sprzęt porządkowy - szt. 2; - stół do czyszczenia broni - szt.4; - regał na akcesoria strzeleckie - szt 4; - metalowa szafa ubraniowa - bhp - szt. 10; - metalowy regał z półkami - szt. 2; - tablica korkowa - szt. 7; - tablica magnetyczna - szt. 2; - wieszak naścienny na ubrania -szt. 5; - kosz na śmieci metalowy - szt. 10. V część zamówienia - Dostawa odkurzacza przemysłowego przeznaczonego do usuwania pyłów palnych w pomieszczeniach strzelnicy Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej, kod CPV: 39713430-6 Odkurzacze, 42924720-2 Urządzenia do usuwania zanieczyszczeń. Szczegółowy opis w/w przedmiotu zamówienia zawarty jest załączniku nr 6 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.50.00-7, 44.42.10.00-7, 39.13.00.00-2, 39.11.00.00-6, 39.71.23.00-9, 42.96.82.00-1, 42.96.83.00-2, 39.29.93.00-7, 39.15.12.00-7, 39.12.12.00-8, 39.22.43.40-3, 39.15.00.00-8, 30.19.20.00-1, 39.71.34.30-6, 42.92.47.20-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.:- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią przedstawioną w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 2 do SIWZ - w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; - w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, należy złożyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuski.strazgraniczna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuski Oddział Straży Granicznej, ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie - Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria Jawna Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim, ul. Poprzeczna 1, blok nr 13, pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wyposażenia strzelnicy Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - barierka oddzielająca - kpl. 1; - słuchawki - szt. 10; - zatyczki do uszu - podajnik + pojemnik wymienny - szt. 4; - sejf - szafa metalowa na przechowywanie broni i amunicji - atestowana - szt. 2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.50.00-7, 44.42.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń strzelnicy Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - regał biurowy z półkami i szafką - szt. 8; - regał z półkami - szt. 8; - szafa ubraniowa - szt. 8; - biurko - kpl. 6 (biurko wraz z łącznikiem, stolikiem pod komputer i kontenerkiem); - biurko - szt. 2; - biurko wykładowcy - szt. 1; - krzesło obrotowe do biurka - szt. 8; - krzesło tapicerowane - szt. 65; - stół- szt. 5..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.00.00-6, 39.12.12.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wraz z montażem wyposażenia sanitariatów do pomieszczeń strzelnicy Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - elektryczna suszarka do rąk - szt. 6; - dozownik do mydła w płynie - szt. 8; - dozownik do papieru toaletowego - szt. 7; - lustro naścienne - szt. 8..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.23.00-9, 42.96.82.00-1, 42.96.83.00-2, 39.29.93.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pozostałego wyposażenia pomieszczeń strzelnicy Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - metalowa szafa na sprzęt porządkowy - szt. 2; - stół do czyszczenia broni - szt.4; - regał na akcesoria strzeleckie - szt 4; - metalowa szafa ubraniowa - bhp - szt. 10; - metalowy regał z półkami - szt. 2; - tablica korkowa - szt. 7; - tablica magnetyczna - szt. 2; - wieszak naścienny na ubrania - szt. 5; - kosz na śmieci metalowy - szt. 10.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.12.00-7, 39.12.12.00-8, 39.22.43.40-3, 39.15.00.00-8, 30.19.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa odkurzacza przemysłowego przeznaczonego do usuwania pyłów palnych w pomieszczeniach strzelnicy Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - odkurzacz przemysłowy przemysłowego przeznaczonego do usuwania pyłów palnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.30-6, 42.92.47.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.