eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Łomża w ramach projektu Kolorowe oddziały przedszkolne w każdej naszej szkole o nrWND-POKL.09.01.01-20-311/13



Ogłoszenie z dnia 2014-07-23

Łomża: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Łomża w ramach projektu Kolorowe oddziały przedszkolne w każdej naszej szkole o nr: WND-POKL.09.01.01-20-311/13
Numer ogłoszenia: 246754 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Ekonomiczny Szkół Gminy Łomża , ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1A, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. (086) 216 58 36, faks (086) 215 12 39.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalomza.pl/bip/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Łomża w ramach projektu Kolorowe oddziały przedszkolne w każdej naszej szkole o nr: WND-POKL.09.01.01-20-311/13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Łomża w ramach projektu Kolorowe oddziały przedszkolne w każdej naszej szkole o nr: WND-POKL.09.01.01-20-311/13 W skład przedmiotowego zamówienia wchodzi: 1. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw - oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Czaplicach 2. Dostosowanie pomieszczeń oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Czaplicach. 3. Wyposażenie oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Czaplicach. 4. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw - oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Jarnutach. 5. Dostosowanie pomieszczeń oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Jarnutach.. 6. Wyposażenie oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Jarnutach. 7. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw - oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej im. ppor. dh. Jadwigi Dziekońskiej ps. Jadzia w Konarzycach. 8. Dostosowanie pomieszczeń oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej im. ppor. dh. Jadwigi Dziekońskiej ps. Jadzia w Konarzycach. 9. Wyposażenie oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej im. ppor. dh. Jadwigi Dziekońskiej ps. Jadzia w Konarzycach 10. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw - oddziały przedszkolne przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Kupiskach. 11. Dostosowanie pomieszczeń oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Kupiskach. 12. Wyposażenie oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Kupiskach. 13. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw - oddziały przedszkolne przy Szkole Podstawowej im. Rodziny Jabłońskich w Pniewie. 14. Dostosowanie pomieszczeń oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Rodziny Jabłońskich w Pniewie. 15. Wyposażenie oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Rodziny Jabłońskich w Pniewie. 16. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw - oddziały przedszkolne przy Szkole Podstawowej im. Ks . Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Podgórzu. 17. Dostosowanie pomieszczeń oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Ks . Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Podgórzu. 18. Wyposażenie oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Ks . Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Podgórzu. 19. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw - oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Puchałach. 20. Dostosowanie pomieszczeń oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Puchałach. 21. Wyposażenie oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Puchałach. 22. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw - oddziały przedszkolne przy Szkole Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wygodzie. 23. Dostosowanie pomieszczeń oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wygodzie. 24. Wyposażenie oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wygodzie. Podstawowe wymagania dotyczące wyposażenia placów zabaw: 1)urządzenia muszą być dostosowane do wymagań bezpieczeństwa w publicznych szkołach, posiadać stosowne certyfikaty na zgodność z normą PN-EN-1176 , 2) muszą posiadać wysoką odporność na wpływ warunków atmosferycznych (deszcz, słońce, śnieg) oraz na uszkodzenia mechaniczne (uderzenia, obciążenia). Na potwierdzenie spełnienia przez oferowane urządzenia wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty kart graficznych bądź zdjęć wszystkich urządzeń zabawowych oraz poświadczonych za zgodność przez oferenta kopii certyfikatów. Wykonawca jest zobowiązany: 1) Wykonać umowę zgodnie ze złożoną ofertą i opisem zawartym w SIWZ (Załącznik nr 9) oraz w załącznikach do SIWZ od nr 10 do 37 .Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy o wysokim standardzie, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, należytą starannością i ustaleniami z Zamawiającym. 2) Dostarczyć wszelkie certyfikaty, atesty, gwarancje i inne dokumenty niezbędne do dopuszczenia przedmiotu zamówienia do użytku . Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. 3) Dostarczyć przedmiot zamówienia na adresy poszczególnych szkół , których zamówienie dotyczy: - Szkoła Podstawowa w Czaplicach, Czaplice 59, 18-400 Łomża, -Szkoła Podstawowa im. Papieża Jana Pawła II w Jarnutach , Jarnuty 1, 18-400 Łomża, -Szkoła Podstawowa im. ppor. dh. Jadwigi Dziekońskiej ps. Jadzia w Konarzycach. , ul. Szkolna 4, 18-400 Łomża, -Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Kupiskach, Nowe Kupiski 137, 18-400 Łomża, -Szkoła Podstawowa im. Rodziny Jabłońskich w Pniewie , ul. Akacjowa 1, 18-400 Łomża, -Szkoła Podstawowa im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Podgórzu, ul Szkolna 1, 18-400 Łomża, -Szkoła Podstawowa w Puchałach, Puchały 31, 18-400 Łomża , -Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wygodzie, ul. Łomżyńska 2 ,18-400 Łomża, 4) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 5) Ponosić odpowiedzialność za wszelkie szkody i uszkodzenia powstałe w czasie transportu, wnoszenia i ustawiania bądź montażu przedmiotu zamówienia. 6) Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia m.in. koszt transportu i rozładunku, wniesienia do wskazanych pomieszczeń, ustawienia, sprawdzenia, a dla wyposażenia tego wymagającego, również montażu, a także inne koszty ponoszone przez Wykonawcę. Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ oraz załączniki od nr 10 do 37, Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 24 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi na dostarczony przedmiot umowy oraz 36 miesięcy na realizację placów zabaw, poczynając od dnia odbioru końcowego dostawy/montażu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 37.52.00.00 - Zabawki 39.15.10.00 - Meble różne 39.20.00.00 - Wyposażenie domowe 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 33.14.16.23 - Zestawy pierwszej pomocy 34.92.84.72 - Oznakowanie 45.42.11.50 - Instalowanie stolarki niemetalowej 45.42.11.45 - Instalowanie rolet 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BS Łomża Nr 77 8757 0001 0000 2554 2000 0020. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Zarząd Ekonomiczny Szkół Gminy Łomża woj. podlaskie pok. 18 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca załączy wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych przez Wykonawcę głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (wzór załącznik Nr 5 do SIWZ) w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem do wykazu dowodów dotyczących co najmniej jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto polegającego na dostawie i montażu placów zabaw i pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia przedszkoli, określających, czy zamówienie to zostało wykonane w sposób należyty (np. referencje, poświadczenia); Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania potencjału technicznego. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto Wykonawca dołączy do oferty: a.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wzór załącznik Nr 1) wraz z kosztorysem ofertowym (wzór załącznik Nr 2) b.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1, (wzór załącznik Nr 3) ; c. Dowód wpłaty wadium. d. Zakres rzeczowy oraz wartość robót budowlanych, usług lub dostaw objętych przedmiotem zamówienia publicznego, które zostaną powierzone do realizacji podwykonawcom (wzór załącznik Nr 7) -jeżeli dotyczy; e. Pełnomocnictwo (jeżeli jest konieczne) powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym) i winno być sporządzone w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego. f. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp), każdy z Wykonawców oddzielnie musi złożyć dokumenty, których Zamawiający żąda w świetle art.24 ust.1 ustawy. g. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy w świetle art.24 ust.1 ustawy. h. Wykonawca, który zamierza powierzyć Podwykonawcy część zamówienia zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii zawartych umów o podwykonawstwo oraz ich zmian. Karty graficzne bądź zdjęcia wszystkich urządzeń zabawowych placów zabaw oraz poświadczone za zgodność kopie certyfikatów potwierdzających , że oferowane urządzenia placów zabaw są dostosowane do wymagań bezpieczeństwa w publicznych szkołach, posiadają stosowne certyfikaty na zgodność z normą PN-EN-1176.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy na pisemny wniosek każdej ze stron umowy, jeżeli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: - nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonanie umowy zmiana obowiązującego prawa; - rezygnacja zamawiającego z wykonania części zamówienia; - zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy; - zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcy lub zmiany Podwykonawcy ; - zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia Umowy, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań - strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy, Strony ustalają, że wszystkie zmiany postanowień umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej. Każda ze stron może wystąpić z inicjatywą zmiany umowy, z tym, że decyzja o zmianie należy każdorazowo do Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalomza.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Ekonomiczny Szkół Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej -Curie 1A 18-400 Łomża.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Ekonomiczny Szkół Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej -Curie 1A 18-400 Łomża, pok nr 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.