eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Remont nawierzchni drogi krajowej Nr.12 granica województwa Łódzkiego / Wielkopolskiego - Błaszki od km 295+747 do km 301+000

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-02

Łódź: Remont nawierzchni drogi krajowej Nr.12 granica województwa Łódzkiego / Wielkopolskiego - Błaszki od km 295+747 do km 301+000
Numer ogłoszenia: 246717 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi , ul. F.D. Roosevelta 9, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6622300, fax. (042) 6622377, 6622337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi krajowej Nr.12 granica województwa Łódzkiego / Wielkopolskiego - Błaszki od km 295+747 do km 301+000.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie łącznie 5,253 km remontu nakładka bitumiczną wraz z utwardzeniem poboczy destruktem obustronnie na całym odcinku i innymi robotami odtworzeniowymi ,co obejmuje : - frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej średniej grubości 5 cm - profilowanie poboczy - wykonanie warstwy wyrównawczo - wiążącej z betonu asfaltowego modyfikowanego 0/20 grubości 6 cm - wykonanie w - stwy ścieralnej z mieszanki grysowo-mastyksowej 0/11,2 grub.4 cm - uzupełnienie poboczy destruktem na szerokości 1,5 m obustronnie - regulacje wysokościowa zjazdów - odtworzenie oznakowania pionowego i poziomego na podstawie dokumentacji obowiązującej w GDDKiA Oddział w łodzi - odtworzenie urządzeń bezpieczeństwa ruchu :bariery ochronne stalowe typ SP-06 oraz słupki kilometrowe i hektometrowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy 2.wykonawca musi wykazać się, że dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi (SST) w tym mieć zapewniony dostęp do wytwórni stacjonarnej min.100 Mg/h zapewniające dostawy betonu asfaltowego z tego typu wytwórni położonej w uzasadnionej technologicznie odległości. 3.wykonawca musi dysponować wystarczającą liczbą pracowników do realizacji zamówienia,a w szczególności: kierownik budowy w zakresie robót drogowych z uprawnieniami , majster robót drogowych, operatorzy sprzętu potrzebnego do wykonania zamówienia zgodnie z SST; kierownik budowy i majster robót drogowych powinni posiadać co najmniej trzyletnie dla kierownika i dwuletnie dla majstra - doświadczenie w prowadzeniu tego typu robót. 4.wykonawca musi wykazać, że zrealizował samodzielnie łącznie w ostatnich 5 latach 2 zamówienia na remonty w wymaganej technologii na drogach krajowych ,co najmniej klasy techn. min. G , o wartości minimalnej/brutto/ - 2 000 000 zł każde., potwierdzonych referencjami. 5.wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument potwierdzający ze jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności ,w tym zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 2 000 tys. zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia warunków , określonych w SIWZ wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty potwierdzające ich spełnienie. (1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (2) pełnomocnictwo do podpisania oferty lub do podpisania oferty i umowy dla Wykonawców występujących wspólnie, (3) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy (4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (6)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (7) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ubezpieczeń społecznych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (8) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp,zgodnie z treścią załączonego formularza (9) Dokumenty potwierdzające niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny Wykonawcy, a także że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 9.1) wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca, przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia -( na załączonym formularzu ) wraz z załączonymi do niego kopiami uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa 9.2 wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia zgodnie z SST w dyspozycji Wykonawcy z udokumentowaniem dyspozycji - (na załączonym formularzu) 9.3 wykaz zrealizowanych zamówień zgodnie z wymaganiami zamawiającego - ( na załączonym formularzu) (10) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a w szczególności w zakresie objętym zamówieniem. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1.3 (5), składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.7. Jeżeli załączona kserokopia któregoś z wymaganych wyżej dokumentów będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedłożenia przez Wykonawcy oryginału dokumentu lub jego notarialnie potwierdzonej kopii..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać nieodpłatnie w GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Sieradzu 98-200 Sieradz ul.Wojska Polskiego 13 lub na stronie internetowej :www.gddkia.gov.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty nalezy złożyc w terminie do 22.10.2008 r.do godz.10;00 w sekretariacie GDDKiA Oddziału w Łodzi Rejonie w Sieradzu 98-200 Sieradz ul.Wojska Polskiego 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.