eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa 880 kompletów masek przeciwgazowych MP-5 lub równoważnych z filtropochłaniaczem wielogazowym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-18

Kraków: Dostawa 880 kompletów masek przeciwgazowych MP-5 lub równoważnych z filtropochłaniaczem wielogazowym
Numer ogłoszenia: 246712 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie , ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 880 kompletów masek przeciwgazowych MP-5 lub równoważnych z filtropochłaniaczem wielogazowym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 880 kompletów fabrycznie nowych, wyprodukowanych po 1 stycznia 2008 r. masek przeciwgazowych typu MP-5 lub równoważnych z filtropochłaniaczem wielogazowym z przeznaczeniem dla funkcjonariuszy garnizonu małopolskiego w rozmiarach i ilości podanych poniżej: a) mały (54-56) - 90 kpl. b) średni I (56-58) - 380 kpl. c) średni II (58-60) - 380 kpl. d) duży (60-64) - 30 kpl. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania techniczno-użytkowe zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. 3.Przedmiot zamówienia podlega ocenie zgodności na podstawie ustawy z dnia 17 listopada 2006 r. o systemie zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności i bezpieczeństwa państwa (Dz. U. Nr 235 poz. 1700) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 25 września 2007 r. w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby bezpieczeństwa państwa oraz ich wykazu (Dz. U. Nr 188 poz. 1351) w trybie I określonym w § 3 pkt 1 ww. Rozporządzenia z uwzględnieniem § 11. 4.Przedmiot zamówienia jest objęty nadzorem nad czynnościami związanymi z wyrobem wprowadzonym do użytku przez organ upoważniony tj. dyrektora Instytutu Technologii Bezpieczeństwa MORATEX z siedzibą w Łodzi przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 3, fax: 0-42 636-92-26, zwanym dalej organem upoważnionym zgodnie z § 2.1 rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 sierpnia 2007 r. w sprawie szczegółowego sposobu sprawowania nadzoru nad czynnościami związanymi z wyrobem wprowadzonym do użytku w komórkach i jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych (Dz. U. Nr 170 poz. 1201). 5.Przedmiot zamówienia Wykonawca zgłosi do objęcia nadzorem organowi upoważnionemu w formie pisemnej w ciągu 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy, wraz z kopią umowy i specyfikacji technicznej. 6.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do magazynu Zamawiającego, tj. Centralna Składnica Uzbrojenia KSP Stara Wieś k.Celestynowa, gdzie zostanie on zdeponowany do czasu przeprowadzenia odbioru ilościowego oraz jakościowego. 7.Przedmiot zamówienia zostanie oznakowany i dostarczony przez Wykonawcę w standardowych opakowaniach, bezzwrotnych, odpowiadających jego właściwościom. 8.Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy: 1)dokument potwierdzający przeprowadzenie oceny zgodności wyrobu, wystawiony zgodnie z ustawą z dnia 17 listopada 2006 r. o systemie zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności i bezpieczeństwa państwa (Dz. U. Nr 235 poz. 1700) wydany przez uprawnioną jednostkę certyfikującą (deklarację zgodności w zakresie obronności i bezpieczeństwa - wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ), 2)dokumenty dotyczące: a)masek: szczegółowy opis konstrukcji wyrobu z uwzględnieniem informacji dotyczących: części twarzowej i regulacyjnych taśm nagłownych, bidonu, torby transportowej rysunki techniczne wyrobu, wykaz materiałowy, ukompletowanie, warunki używania i zasady konserwacji, rodzaj materiału z jakiego wykonano wyrób, b) filtropochłaniaczy: szczegółowy opis konstrukcji wyrobu, warunki używania i zasady konserwacji. 9. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na dostarczony towar: 1) na część twarzową - gwarantowany okres użytkowania powinien wynosić nie mniej niż 2 lata, a przechowywania nie mniej niż 10 lat od daty produkcji, 2) na bidon - nie mniej niż 1 rok, 3) na torbę transportową - nie mniej niż 2 lata, 4) na filtropochłaniacz wielogazowy - gwarantowany okres przechowywania powinien wynosić nie mniej niż 10 lat od daty produkcji. 10. Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją Zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii; w takim przypadku Zamawiajacy dopuszcza składanie ofert równoważnych, ale jedynie takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.40.00 - Maski przeciwgazowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium można wnieść w następujących formach: 1)w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: O/O NBP Kraków Nr 65101012700055841391200000 - z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym - nr sprawy: ZP-110/2008 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)w gwarancjach bankowych, 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. posiadają doświadczenie w realizacji minimum jednego zamówienia odpowiadającego rodzajem i wartością przedmiotowemu zamówieniu w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający uzna, iż zamówienie zrealizowano w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania jedynie w sytuacji gdy daty rozpoczęcia i zakończenia realizacji zamówienia będą datami zawierającymi się w tym okresie. Za zrealizowanie zamówienia odpowiadającego rodzajem i wartością przedmiotowemu zamówieniu Zamawiający uzna zamówienie zrealizowane maksymalnie w ciągu 2 miesięcy, którego przedmiotem była dostawa masek przeciwgazowych lub filtropochłaniaczy wielogazowych oraz którego wartość brutto była większa lub równa 300 000,00 zł. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale X SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 2) Koncesję na prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - wydaną zgodnie z Ustawą z dnia 22 czerwca 2001 r. o wykonywaniu dzielności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (Dz. U. Nr 67 poz. 679 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 03 grudnia 2001 r. w sprawie rodzajów broni i amunicji oraz wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót wymagana jest koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz. U. Nr 145 poz. 1625 z późn. zm.). 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawarte jest w druku Oferta, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Podpisanie druku Oferta przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków. 4) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 5) Dokumenty potwierdzające, że dostawy, o których mowa w pkt 4) zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne). 2. Wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy). Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 4. W przypadku nie złożenia wymienionych dokumentów zamawiający wykluczy wykonawcę zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.malopolska.policja.gov.pl/zamowienia/zamowienia.php#1.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) ze strony internetowej zamawiającego, 2) osobiście w siedzibie zamawiającego, pok. 101B 3) na pisemny wniosek wykonawcy przesłany na nr faksu: 012/ 61-54-887.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ul. Mogilska 109 31-571 Kraków Zespół ds. Zamówień Publicznych - pok. 101B.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.