eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieleń › Zakup i dostawa węgla kamiennego i miału węglowego w sezonie grzewczym 2008/2009 do placówek oświatowych na terenie Gminy Wieleń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-02

Wieleń: Zakup i dostawa węgla kamiennego i miału węglowego w sezonie grzewczym 2008/2009 do placówek oświatowych na terenie Gminy Wieleń
Numer ogłoszenia: 246679 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowa Administracja Oświatowa , ul. Kościuszki 34, 64-730 Wieleń, woj. wielkopolskie, tel. 067 2561118, fax. 067 2561021.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa węgla kamiennego i miału węglowego w sezonie grzewczym 2008/2009 do placówek oświatowych na terenie Gminy Wieleń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 360 ton węgla i 150 ton miału na potrzeby kotłowni lokalnych placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Wieleń: Gimnazjum w Wieleniu- dostawa w ilości 82 ton miału węglowego Gimnazjum w Rosku- dostawa w ilości 20 ton miału węglowego i 18 ton węgla kamiennego Szkoły Podstawowej w Wieleń - dostawa w ilości 13 ton miału węglowego i 116 ton węgla kamiennego Szkoły Podstawowej w Dzierżążnie Wielkim- dostawa w ilości 5 ton miału węglowego i 20 ton węgla kamiennego Szkoły Podstawowej w Rosku- dostawa w ilości 19 ton miału węglowego i 18 ton węgla kamiennego Szkoły Podstawowej w Miałach- dostawa w ilości 33 ton węgla kamiennego Szkoły Podstawowej w Gulczu- dostawa w ilości 42 ton węgla kamiennego Gminnego Przedszkola Publicznego nr 1 w Wieleniu oraz oddziału zamiejscowego we Wrzeszczynie- dostawa w ilości 84 ton węgla kamiennego Gminnego Przedszkola Publicznego nr 2 w Wieleniu oraz oddziału zamiejscowego w Dzierżążnie Wielkim- dostawa w ilości 11 ton miału węglowego i 7 ton węgla kamiennego Gminnego Przedszkola Publicznego w Rosku oraz oddziału zamiejscowego w Gulczu- dostawa w ilości 22ton węgla kamiennego Wymagane parametry węgla to: orzech, gatunek I, kaloryczność od 30 tys. kJ/kg, zawartość siarki do 0,7 %, zawartość popiołu do 8% ; wymagane parametry miału węglowego to: kaloryczność od 26 tys. kJ/kg, zawartość siarki do 1,0%, zawartość popiołu do 10%, potwierdzone odpowiednim certyfikatem. Realizacja dostaw będzie dokonywana przez Wykonawcę po uzgodnieniach dotyczących terminu oraz ilości poszczególnych dostaw z Dyrekcją danej palcówki oświatowej, na koszt Wykonawcy, bezpośrednio do placówek oświatowych w ciągu 48 godz. od złożenia zamówienia przez Dyrektora danej placówki. Dyrekcja palcówki oświatowej, dokonuje każdorazowo odbioru ilościowego oraz jakościowego danej dostawy, natomiast Wykonawca zobowiązany jest przedstawić przy dostawie dokument -certyfikat wystawiony przez kopalnię określający parametry dostarczonego węgla oraz miału. Przybliżona wielkość dostaw to 360 ton węgla oraz 150 ton miału węglowego rocznie. Podana ilość opału może ulec zmianie w zależności od warunków pogodowych. Proporcja pomiędzy węglem i miałem węglowym może ulec zmianie w zależności od modernizacji kotłowni w placówkach oświatowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.0 - Ropa naftowa, węgiel i produkty naftowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymaga wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art.24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 19, poz.177 ze zmianami)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, do oferty wraz z oświadczeniami w trybie art.22 oraz art.24 ustawy - Prawo zamówień publicznych należy dołączyć : 1/ koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem; 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ; 4/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie ; 7/ wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca ; 8/ dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 9/ polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10/ umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, 9.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust.1 : 1) pkt 2, 3 i 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) pkt 4 -składa zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym a art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 9.3.Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 9.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin płatności - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielen.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowa Administracja Oświatowa w Wieleniu 64-730 Wieleń, ul. Kościuszki 34 pok. nr 28.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Samorządowa Administracja Oświatowa w Wieleniu 64-730 Wieleń, ul. Kościuszki 34 pok. nr. 28.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.